April 21, 2018

Avon True Ultra Volume, μια νεα, εντυπωσιακη mascara

     
      Χρησιμοποιησα για πρωτη φορα μασκαρα απο την Avon πριν απο 15 χρονια περιπου... και αυτο ηταν, κολλησα! Η αληθεια ειναι, οτι μεχρι τοτε σνομπαρα επιδεικτικα καθε οικονομικη μασκαρα και θεωρουσα οτι δεν υπηρχε περιπωση να ανταγωνιστουν αυτες των high end λουσατων εταιρειων. Αρχισα δειλα δειλα να δοκιμαζω drugstore εταιρειες κι ειπα να παρω και την μασκαρα Supershock για ογκο της Avon, μια που ειχα ακουσει πολυ καλα λογια και μου ειχα κανει εντυπωση το τεραστιο βουρτσακι της. Εμεινα πολυ ικανοποιημενη, δεν ειναι τυχαιο, αλλωστε, οτι η συγκεκριμενη μασκαρα κυκλοφορει ακομα και κανει τρελες πωλησεις! Η Supershock και η Spectralash ειναι πλεον πολο αγαπημενες μου και τις αγοραζω ξανα και ξανα. Η επομενη αγορα μου, ομως, θα ειναι σιγουρα η νεα προσθηκη στην  μεγαλη mascara collection της Avon, η Avon True Ultra Volume-ειναι δυνατον να μη τη δοκιμασω με τετοιο ονομα ?
    

  

     
    Οπως ηταν φυσικο, η νσυγκεκριμενη μασκαρα μου κινησε αμεσως την περιεργεια, σουπερ ντουπερ ογκο δωσε μου και τιποτα αλλο δεν θελω για τις βλεφαριδες μου. Το αμυγδαλωτο της βουρτσακι υποσχεται να αγκαλιασει καθε βλεφαριδα απο την ριζα ως την ακρη και να δωσει εντυπωσιακο ογκο, που μπορει να χτιστει με οσες στρωσεις επιθυμουμε, χωρις κομπους και μουτζουρες, ενω η φορμουλα με Smart Fibre Complex  προσφερει τρια οφελη που μεταμορφωνουν το βλεμμα:
  • Μεγενθυνει, αυξανοντας την πυκνοτητα των βλεφαριδων κατα 100%
  • Πολλαπλασιαζει, γεμιζοντας τα κενα και δημιουγωντας οψη περισοοτερων βλεφαριδων
  • Μεγιστοποιει, δινοντας ταυτοχρονα αμεσο μηκος και ανορθωση απο τις ριζες ως τις ακρες



   

Και το καλυτερο σας το κρατησα για το τελος...
    Η αερχικη της τιμη ειναι στα 13,50 €,
τωρα ομως μπορειτε να την αποκτησετε
ΜΟΝΟ με 5,95 € τιμη γνωριμιας! Τελειο??? 

Επικοινωνηστε λοιπον με την Avon αντιπροσωπο σας
η δωστε την παραγγελια σας  στη σελιδα Avon Girls
κανοντας κλικ εδω







Εχει μπει σιγουρα στη δικη μου wish-list
και θα χαρω πολυ να μου πειτε τις εντυπωσεις σας, 
αν τη δοκιμασετε κι εσεις!!! 


Αυτα απο μενα και για σημερα!
Σας φιλω
Κατερινα


                                  

No comments: