November 30, 2017

Review-Rizes Crete Μαύρη μάσκα καθαρισμού με ενεργό άνθρακα, αλόη και βιταμίνη Ε

    Hey beauties!
   Review σημερα! Οι μασκες προσωπου ειναι ενα απο τα πιο αγαπημενα μου skincare προιοντα και εχω παντα πολλεεεεεες στη συλλογη μου... Θεωρουσα παλαιοτερα, οτι η εφαρμογη μιας μασκας καθαρισμου την εβδομαδα ειναι υπεραρκετη, ομως προσφατως αναθεωρησα και απο τοτε που αρχισα ευλαβικα να τις χρησιμοποιω δυο με τρεις φορες την εβδομαδα, εχω δει φοβερη βελτιωση στην επιδερμιδα μου. Της μοδας ειναι οι μαυρες μασκες τωρα τελευταια, παντου τις βλεπουμε... δειτε παρακατω την αποψη μου γα την Dark cleansing mask της πολυ ενδιαφερουσας ελληνικης εταιρειας Rizes Crete.



    Η Μαυρη Μασκα καθαρισμου περιεχει δραστικα συστατικα, οπως ενεργο ανθρακα, αλοη και βιταμινη Ε. Αφαιρει αποτελεσματικα τα νεκρα κυτταρα, το σμηγμα και τους συσσωρευμενους ρυπους και ειναι ιδανικη για μεικτα και λιπαρα  δερματα με τασεις ακμης, μπορει ομως να χρησιμοποιηθει ανετα απο ολους τους τυπους δερματος. Συσφιγγει τους πορους, προσδιδει ματ οψη και αφηνει το δερμα λειο και απαλο. Ειναι φυσικα αρωματισμενη και δερματολογικα ελεγμενη και δεν περιεχει parabens, mineral oils, σιλικονη, λανολινη και ζωικες πρωτες υλες. Η συσκευασια της ειναι στα 150 ml και κοστιζει 15,80 ευρω.

Η γνωμη μου
Μια εξαιρετικη μασκα. Εχει απαλη μυρωδια και πλουσια, κρεμωδη υφη... με τελειο, καταμαυρο χρωμα! Αν και πολλες μαυρες μασκες "κολλανε"  πανω στο δερμα και η διαδικασια αφαιρεσης τους ειναι επωδυνη (με αποτελεσμα κοκκινιλες και εντονους ερεθισμους σε πολλες περιπτωσεις... α πα πα), η συγκεκριμενη δεν ανηκει (ευτυχως) σε αυτη την κατηγορια-χρειαζεται γυρω στα 15 λεπτα, για να στεγνωσει εντελως και την αφαιρω με ενα βρεγμενο σφουγγαρακι η με αφθονο χλιαρο νερο (με ενα ειδικο σφουγγαρακι, παντως, ολες οι μασκες αφαιρουνται πολυ καλυτερα, δοκιμαστε το).Καθαριζει πολυ καλα το μεικτο μου δερμα και δεν αφηνει καμια αισθηση τραβηγματος η ξηροτητας-αντιθετα, θα ελεγα, αφηνει το δερμα μου πολυ απαλο. Δεν μπορω να πω, οτι βλεπω καποια φοβερη βελτιωση στην οψη των πορων, σε γενικες γραμμες ομως τη θεωρω μια απο τις καλυτερες μασκες που εχω χρησιμοποιησει τον τελευταιο καιρο και την προτεινω ανεπιφυλακτα.

 
     Η εταιρεια φυσικων καλλυντικων Rizes Crete ιδρυθηκε στο Ρεθυμνο και χρησιμοποιει συνταγες με βαση το βιολογικο  ελαιολαδο, φυτα, βοτανα και αιθερια ελαια. Τα προιοντα της Rizes Crete ειναι δερματολογικα ελεγμενα και φιλικα προς το περιβαλλον, δεν εχουν δοκιμαστει σε ζωακια και δεν διαθετουν parabens, σιλικονες και παραφινελαια στη συνθεση τους.  

Ακολουθηστε τη σελιδα της εταιρειας
στο facebook με ενα κλικ εδω 

 Δειτε την μασκα στο e-shop της εταιρειας κανοντας κλικ εδω



A post shared by Kitty Zola (@kitty.zola) on


    Back to black!❤❤❤♥♥♥

Νομιζω οτι αξιζει να τη δοκιαμσετε!

Αυτα απο εμενα και για σημερα...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα

No comments: