September 18, 2017

Review-Bioten Skin moisture micellar water

        Hey lovelies!
        Εδω και δυο εβδομαδες περιπου χρησιμοποιω ενα νερο καθαρισμου απο την Bioten και σημερα λεω να μοιραστω μαζι σας τις εντυπωσεις μου. Προκειται για το Skin moisture 3 in 1 micellar water , ιδανικο για ξηρη/ευαισθητη επιδερμιδα και καταλληλο για προσωπο, ματια και χειλη. Ειναι εμπλουτισμενο με ενα ενυδατικο συμπλοκο, που αποτρεπει την αφυδατωση, καθως και με πρωτεινες, μεταλλικα στοιχεια και 100% φυσικο βαμβακι απο οικολογικες καλλιεργειες. Δεν περιεχει parabens, παραφινες, αλκοολ  και χρωστικες. 



     Ανηκω και εγω στις fans του γνωστου micellaire της Bioderma, αγαοω πολυ τη συσκευασια με το ροζ καπακι και το θεωρω το καλυτερο προιον στο ειδος του, που και που ομως μου αρεσει να δοκιμαζω και αλλα παρομοια προιοντα. Πηρα το συγκεκριμενο, γιατι ηταν σε προσφορα -αυτη η συσκευασια των 400 ml κοστισε γυρω στα 3 ευρω μονο! Το δερμα μου ειναι μεικτο και ταυτοχρονα ευαισθητο, οποτε θεωρησα οτι αυτο το προιον θα μου ταιριαξει-αλλωστε και το νερο της Bioderma που προτιμω, ειναι αυτο που απευθυνεται στην ευαισθητη επιδερμιδα. 

  

Η γνωμη μου
Ειχα δικιο, το προιον αυτο μου ταιριαξε μια χαρα και το βρισκω εξαιρετικο. Αφαιρει πολυ αποτελεσματικα το μακιγιαζ απο ολο το προσωπο και απο τα ματια, στα οποια εχω μεγαλη ευαισθησια και δυσκολευομαι να βρω προιοντα, που να μην τα ενοχλουν, αυτο ομως δεν μου προκαλεσε τον παραμικρο ερεθισμο. Εχει μια πολυ διακριτικη και ευχαριστη μυρωδια (συνηθως τα νερα micellaire δεν μυριζουν τιποτα η μυριζουν... περιεργα) και αφηνει το δερμα μου απαλο, χωρις να τραωαει καθολου.
Σε γενικες γραμμες το Bioten Skin moisture 3 in 1 micellar water με εξεπληξε ευχαριστα. Συνεχιζω να θεωρω το Bioderma ενα κλικ καλυτερο απο ολα τα νερακια αυτου του ειδους, νομιζω ομως , οτι το Bioten ανταγωνιζεται ανετα το micellaire της Garnier με το ροζ καπακι, που επισης μου αρεσει πολυ και θεωρειται απο πολλες ισαξιο του Bioderma.


Εσεις το εχετε δοκιμασει? Πως σας φανηκε?
Εχετε καποιο αλλο νερο micellaire να μου προτεινετε??? 

Αυτα για σημερα....
Τα ξαναλεμε πολυ συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα
 

No comments: