August 2, 2017

Review-προιοντα περιποιησης προσωπου απο την εταιρεια A beauty

     Hey my beauties!!!!!
     Αλλο ενα review σας εχω σημερα με προιοντα περιποιησης προσωπου απο την ελληνικη εταιρεια A beauty. Τον τελευταιο καιρο χρησιμοποιω ενα γαλακτωμα καθαρισμου και μια κρεμα προσωπου της συγκεκριμενης εταιρειας και θελω να μοιραστω μαζι σας τις εντυπωσεις μου... 
     Παμε να τα δουμε?



   Το γαλακτωμα καθαρισμου Cleansing milk 3 in 1 για καθαρισμο, ντεμακιγιαζ και ενυδατωση ειναι καταλληλο για τα ματια και για ολους τους τυπους επιδερμιδας, ακομα και την ευαισθητη. Καθαριζει σε βαθος, αφαιρει ρυπους και μακιγιαζ και αφηνει το δερμα λαμπερο και απαλο. Στη συνθεση του περιλαμβανει υπεροχα συστατικα, οπως λαδι ελιας, λαδι αργκαν, βουτυρο καριτε, αλοη και αμυγδαλελαιο, ενω δεν περιεχει parabens και  allergens. Διατιθεται σε συσκευασια των 200 ml με πολυ βολικη αντλια.
Η γνωμη μου
Συνηθως δεν επιλεγω τα γαλακτωματα καθαρισμου (προτιμω νερα micellaire, αφριζοντα τζελ, κρεμωδη καθαριστικα η face balms που ξεπλενονται ), αυτο ομως μου κινησε το ενδιαφερον, γιατι δεν αφαιρειται με βαμβακι, οπως τα περισοοτερα γαλακτωματα, αλλα ξεβγαζεται με νερο και περιεχει και πολυ ενδιαφεροντα και ευεργετικα συστατικα. 
Ακολουθησα, λοιπον, τις οδηγιες χρησης στη συσκευασια-απλωνουμε μια ποσοτητα στο προσωπο, κανουμε απαλο μασαζ με βρεγμενα δαχτυλα και ξεπλενουμε.Πως μου φανηκε?
Αν εχετε πολυ ευαισθητα ματια, οπως εγω δεν θα το προτεινα για ντεμακιγιαζ ματιων, γιατι μου προκαλεσε τσουξιμο. Στο υπολοιπο προσωπο ομως ειναι εξαιρετικο. Αφαιρει πολυ ικανοποιητικα το μακιγιαζ και τις ακαθαρσιες και οταν το ξεπλενω, αφηνει δροσερη αισθηση καθαριοτητας και το δερμα μου πολυ μαλακο και ενυδατωμενο.Θεωρω οτι θα στρωσει σε ολους τους τυπους δερματος.


Δειτε το προιον εδω




   Παμε τωρα στην επανορθωτικη και ενυδατικη κρεμα ημερας με αντιηλιακα φιλτρα UVA/UVB, η οποια χαριζει αμεσα στο δερμα αισθηση αναζωογονησης και φρεσκαδας και ρυθμιζει τα επιπεδα λιπαροτητας και υγρασιας. Η επιδερμιδα παραμενει ενυδατωμενη ολη μερα και προστατευμενη απο τις αρνητικες περιβαλλοντικες επιρροες. Στη συνθεση της περιεχει λαδι ελιας, λαδι αργκαν, υαλουρονικο οξυ, εγχυμα βλεννας σαλιγκαριου, πολυπεπτιδια και βιαταμινες E και  PP, ενω δεν εχει parabens και minerals.
Η γνωμη μου
Η κρεμουλα αυτη εχει ευχαριστη, ελαφρια υφη, που απορροφαται γρηγορα, δεν βαραινει το μεικτο μου δερμα και το διατηρει ενυδατωμενο, απαλο και ελαστικο, χωρις να το βαραινει καθολου. Η μυρωδια της ειναι διακριτικη και , θα ελεγα, αδιαφορη (ουτε ευχαριστη, ουτε δυσαρεστη). Το μονο που δεν μου αρεσει, ειναι το γεγονος οτι, ενω εχει αντιηλιακα φιλτρα, δεν αναφερεται πουθενα δεικτης προστασιας, οποτε δεν αισθανομαι πληρως καλυμμενη απο την ηλιακη ακτινοβολια... γι'αυτο και χρησιμοποιω απο πανω καποιο αλλο προιον με μεγαλο spf (αντιηλιακο η foundation). Σε γενικες γραμμες τη βρισκω πολυ συμπαθητικη, με ελαφρια συνθεση και ταυτοχρονα αποτελεσματικη.


Δειτε αυτο το προιον εδω



Extra info
✔Τα προιοντα αυτα ειναι δερματολογικα και μικροβιολογικα ελεγμενα
✔Κατασκευαζονται στην Ελλαδα
✔Δεν δοκιμαζονται σε ζωα

 😊


 Τα προιοντα της Alpha beauty μπορειτε να τα βρειτε
 σε επιλεγμενα καταστηματα καλλυντικων
και στο ηλεκτρονικο καταστημα abbeauty.com



Αυτα απο εμενα για την ωρα...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα

No comments: