May 15, 2017

3 αγαπημενα προιοντα περιποιησης απο την Garmier!

     Hey beauties!!!
     Πρεπει να το ομολογησω... για πολλα χρονια σνομπαρα επιδεικτικα τα skincare προιοντα απο εταιρειες σαν την Garnier! Τα θεωρουσα πολυ "λιγα" και ανεπαρκη για μενα και τις αναγκες μου και παντα τα προσπερνουσα στα ραφια των καταστηματων. Δηλωνω, ομως, ταπεινα μετανοημενη και σημερα θα σας μιλησω για τρια προιοντα περιποιησης της Garnier, που πραγματικα με εχον κερδισει και σας τα προτεινω με μεγαλη μου χαρα!





Για το Skin Active Νερο Ντεμακιγιαζ Micellaire δεν χρειαζονται συστασεις-προκειται
 για ενα πολυ γνωστο και αγαπητο προιον, που αγαπω και εγω ιδιαιτερα. Οι λογοι?

αφαιρει τελεια και γρηγορα το μακιγιαζ απο ολο το προσωπο
 δεν ερεθιζει καθολου τα ευαισθητα ματια μου
 αφηνει ωραια αισθηση στην επιδερμιδα
 δεν χρειαζεται ξεβγαλμα με νερο-αν και εγω, ως πολυ σχολαστικο και ιδιοτροπο πλασμα,  
παντα συνεχιζω τον καθαρισμο με ενα προιον (αφρωδες η τζελ) που ξεπλενεται
 ειναι πολυ οικονομικο (τα 400 ml κοστιζουν 6,50 ευρω και συχνα βγαινει και σε προσφορα)



Η  Miracle Skin Day cream με εξεπληξε πολυ ευχαριστα! 
Προκειται για μια ενυδατικη και αντιγηραντικη κρεμα προσωπου, η οποια...

εχει πολυ ωραια υφη, που δεν βαραινει την μεικτη μου επιδερμιδα 
και δεν μου προκαλει περιττη γυαλαδα στη ζωνη Τ, ακομα και τις πιο ζεστες μερες
 βελτιωνει τον τονο της επιδερμιδας και τη δειχνει πιο λεια και φωτεινη
 την φοραω ως κρεμα ημερας και βαση για το foundation (λειτουργει ουσιαστικα ως primer) η την αναμειγνυω με λιγο foundation-δινει πολυ ομορφο, φυσικο τελειωμα
 μοναδικο της μειονεκτημα θεωρω την ελλειψη δεικτη προστασιας απο τον ηλιο, οποτε  αναγκαστικα χρειαζεται καποιο αντιηλιακο προιον, foundation, πουδρα η face mist με  spf 


Οσο για την Miracle Sleeping Cream, απο καιρο μου ειχε κινησει την περιεργεια, 
καθως ειχα ακουσει πολυ θετικα σχολια. Η συγκεκριμενη κρεμα νυχτας...

εχει πολυ πλουσια, ενυδατικη υφη, που αφηνει αισθηση λιπαροτητας αρχικα, μεχρι να απορροφηθει, κατι που ομως δεν με ενοχλει, αφου τη φοραω μονο το βραδυ
 μπορει να χρησιμοποιηθει καθε βραδυ η με πιο πλουσια στρωση, ως μασκα υπνου
 κανει την επιδερμιδα μου να φαινεται  πραγματικα πιο ξεκουραστη 
και αναζωογονημενη το πρωι, πιο φωτεινη και φρεσκια
 αν και εχει λιπαρη υφη, δεν ειναι βαρια και δεν μου προκαλεσε σπυρακια
-τη βρισκω ιδανικη για ολες τις ηλικιες και ολους τους τυπους δερματος, εκτος απο τα πολυ λιπαρα


Ενα μεγαλο thumbs up 👍λοιπον στα τρια αυτα προιοντα της Garnier, 
που πραγματικα με εχουν αφησει πολυ ικανοποιημενη 
και χαιρομαι που τ αγορασα!



Επισκεφθειτε το site της  Garnier εδω
Καντε like στη σελιδα Pretty Ktty στο  facebook εδω
Ακολουθηστε με και στο νεοσυσταθεν μου  Ibstagram εδω
 

Αυτα απο εμενα, my darlings!
Τα ξαναλεμε πολυ συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα


No comments: