June 25, 2016

10 πραγματα που ΔΕΝ θα κανω φετος το καλοκαιρι!!!


Τα δεκα πραγματα που εχω βαλει σκοπο να ΜΗΝ κανω φετος το καλοκαιρι... 
αντε να δουμε!




 ☀️1 δεν θα κατσω να σκασω!!!
 💙2 δεν θα αφησω κανεναν εξυπνακια να μου χαλασε την καλοκαιρινη μου αδεια-οχι, χρυση μου
  ⛵️3 δεν θα περασω το μισο Σαββατοκυριακο εγκλωβισμενη μεσα στο αυτοκινητο, προσπαθωνιας να φτασω σε μια παραλια
 ☀️4 δεν θα το βαλω κατω, οσο κουρασμενη,συγχυσμενη.απογοητευμενη κι αν ειμαι...
 🍹5 δεν θα μεθυσω-ειμαι καλο κοριτσι εγω
 💙6 δεν θα τσιγκουνευομαι τα καλα λογια-αφου αυτη με το μαγιω ειναι πολυ κορμαρα κι εγω ειμαι σαν φρατζολακι πως να το κανουμε τωρα!
⛵️7 δεν θα φαω πολλα παγωτα
🍹8 δεν θα μαυρισω-ε, ναι λοιπον! σκασιλα μου μεγαλη!
☀️9 δεν θα ξεχναω οτι η ζωη ειναι μικρη... και ειναι και πολυ ωραια μαλιστα!
💙10 δεν θα διστασω να ριξω μαυρη πετρα οπου χρειαστει-no further comment


No comments: