February 27, 2016

Winter favorites (face, hair, body)

     Παει ο χειμωνας, τελος-ημερολογιακα τουλαχιστον ... αντε ξου ξου, να ερθει η ανοιξη, μπας και μας φτιαξει λιγο η διαθεση... 
  Εχω καιρο να σας μιλησω για αγαπημενα προιοντα περιποιησης, γι'αυτο και μαζεψα τα μπουκαλακια που ξεχωρισα τους τελευταιους μηνες και τα συγκεντρωσα ολα σε αυτο το ποστ! Εδω θα δειτε προιοντα για το προσωπο, το σωμα και τα μαλλια και θα ακολουθησει νεο αρθρο με τα αγαπημενα μου χειμωνιατικα προιοντα μακιγιαζ! Αντε, γιατι θελω να μπει ανοιξιατικος αερας και χρωματα παντου!!!



Ξεκιναμε!


Avon Anew anti-aging 3in1 cleansing water
Ενα νερακι καθαρισμου που αγαπησα ιδιαιτερα τους τελευταιους μηνες-δειτε το review που του εκανα με ενα κλικ εδω
 
Yves Rocher Gentle makeup remover-sensitive eyes 125 ml
Ενα εξαιρετικο προιν ντεμακιγιαζ ματιων που χρησιμοποιησα σε συνδυασμο με το προηγουμενο νερακι και μου αρεσε πολυ. Εκανε πολυ καλη δουλεια και δεν ερεθισε καθολλου τα ευαισθητα ματια μου!
 
Avon Clearskin Overnight treatment 50 ml
Μια κρεμουλα με  σαλικυλικο οξυ που μπορει να εφαρμοστει τοπικα η και σε ολο το προσωπο και δρα κατα τη διαρκεια της νυχτας. Βοηθησε πολυ να ξεραθουν τα απαισιοτατα σπυρακια που με επσκεφτηκαν, αλλα κυριως βοηθησε στο να εξαλειφθουν τα σημαδια που αφησαν στο περασμα τους...
 
Juiette Armand Chlorophyll face mask 
Η νεα αγαπημενη μου καθαριστικη μασκα προσωπου για την οποια μπορειτε να διαβασετε πληρες αρθρο με ενα κλικ εδω



Yves Rocher Brilliance Vitality+Radiance shampoo 300 ml
Οπως και ολα τα σαμπουαν του Yves Rocher, ετσι και αυτο περιεχει πανω απο 98% φυτικα συστατικα και δεν εχει σιλικονη, χρωστικες ουσιες και parabens. Η καλεντουλα στη συνθεση του ενισχυει τη φυσικη λαμψη, την απαλοτητα  και τη ζωντανια των μαλλιων και μου αρεσε περισοοτερο απο ολα τα σαμπουαν που χρησιμοποιησα φετος τον χειμωνα!
 
Jean-Marc Maniatis Huile de soin Fabuleuse
Ενα λαδακι μαλλιων με βιταμινη Ε που αγορασα απο το Παρισι και με αφησε πολυ ικανοποιημενη! Μυριζει σαν... καλο κομμωτηριο (αυτο μου θυμιζει! ) και μια μικρη ποσοτητα αρκει για να κανει τα μαλλια μου σουπερ απαλα, χωρις να τα βαραινει.
 


Lactacyd Intino 400 ml
Αν ψαχνετε ενα απαλο υγρο καθαρισμου για την ευαισθητη περιοχη, σας το προτεινω ανεπιφυλακτα. Ειναι απο τα καλυτερα που εχω δοκιμασει.
 
Perlier Caribbean Vanila Moisturising body cream
Yves Rocher Vanilla Exfoliating shower gel
Εχω παθει... βανιλιτιδα τον τελευταιο καιρο! Δειτε  εδω ολα τα μοσχομυριστα, βανιλενια προιοντα ου αγαπησα φετος!
 
Nivea hand cream Anti Age 30 ml
Μια κρεμουλα χεριων σε μινι συσκευασια που ειχα μονιμως στην τσαντα μου και  αγαπησα ιδιαιτερα. Με τη γνωστη μυρωδια των προιντων Nivea και υπεροχη, μη λιπαρη  συνθεση με αμεση απορροφιση που αφηνε πολυ απαλα και ενυδατωμενα τα χερια μου.
 
Ventus Spicy hydrating body butter 
Λατρεμενο body butter με τελεια μυρωδια.
Δειτε το review μου για αυτο και για αλλα προιοντα της ιδιας εταιρειας με ενα κλικ εδω
 


PerfumeAll n.802 30 ml
Η πιο ωραια ανακαλυψη του φετινου χειμωνα ηταν αυτο το αρωμα! Δεν συμπαθουσα τα αρωματα "τυπου", απομιμησεις, δηλαδη, επωνυμων και πανακριβων αρωματων, γιατι οσα ειχα μυρισει, μου φαινονταν κακες εκδοχες και... φτηνιαρικες σαν μυρωδιες... Σε ενα Hondos Center ομως που βρεθηηκα, ζητησα απο μια πωλητρια να μου δειξει την απομιμηση του J'adore που διεθετε η γαλλικη εταιρεια PerfumeAll και περιεργως μου αρεσε πολυ! Η συγκεκριμενη συσκευασια κοστισε 8 ευρω και η διαρκεια του αρωματος ειναι πολυ μεγαλυτερη επανω μου απο αυτη του κανονικου J'adore... Εκτος αυτου, παντα δεχομαι κομπλιμεντα, οταν το φοραω κι ετσι εγινε δικαιως η νεα μου αγαπη!




Ποια ηταν τα δικα σας αγαπημενα προιοντα τον χειμωνα που μας περασε???

Σας χαιρετω με πολλη αγαπη και θα τα ξαναπουμε συντομα! 
Πολλα φιλια
Κατερινα
 


No comments: