February 13, 2016

Review-JulietteArmand Elements 08 Chlorophyll mask

    Αγαπω πολυ τα προιοντα μακιγιαζ, αλλα πρεπει να ομολογησω οτι ενθουσιαζομαι πολυ περισοοτερο με ενα καλο προιον περιποιησης! Αλλωστε, ολες ξερουμε ποσο ωραια αισθανομαστε, οταν η επιδερμιδα μας εχει δεχθει την καταλληλη φροντιδα και δειχνει λαμπερη και υγιης, χωρις να χρειαζεται και πολυ ρετουσαρισμα...



   Πριν τρεις μηνες περιπου απεκτησα μια μασκα προσωπου απο την ελληνικη εταιρεια επαγγελματικων προιοντων Juliette Armand.Μου την προτεινε η αγαπημενη μου φιλη, η Βικυ (καντε κλικ  εδω για να δειτε το δικο της beauty blog), οταν της ειπα οτι θελω να δοκιμασω μια καλη μασκα καθαρισμου.

Η Chlorophyll mask ειναι μια μασκα αργιλωδους μορφης με καθαριστικη, στυπτικη και συσφικτικη δραση, καταλληλη για μεικτα και λιπαρα δερματα, αλλα και για δερματα με χαλαρωση και μπορει να χρησιμοποιηθει και στην περιοχη του στηθους. Περιεχει μεταλλικα στοιχεια που διεγειρουν τη διαδικασια αναγεννησης των κυτταρων και ενεργα συστατικα, οπως χλωροφυλλη, βιταμινη Α, πανθενολη και εκχυλισμα αμαμελιδας. Ενισχυει την μικροκυκλοφορια και συμβαλλει στη μειωση των λεπτων γραμμων και ρυτιδων.

Δεν περιεχει parabens, προπυνελογλυκολη και mineral oils και ειναι υποαλλεργικη και δερματολογικα ελεγμενη.

Ολες οι παραπανω πληροφοριες αναφερονται στη συσκευασια του προιοντος και στην επισημη σελιδα της εταιρειας, οπως μπορειτε να δειτε και εδω
 

Η δικη μου αποψη
Εχω μεικτο και εαισθητο δερμα, που εχει αναγκη και απο αντιγηραντικη δραση. Χρησιμοποιω μια μασκα καθαρισμου μια φορα την εβδομαδα, την αφαιρω με ενα σφουγγαρακι, ξεπλενω τα υπολειμματα με αφθονο νερο, τονωνω το δερμα μου με ροδονερο και βαζω την ενυδατικη μου κρεμα.
Η μασκα αυτη εχει δροσερη μυρωδια και ευχαριστη υφη που απλωνεται ευκολα, χωρις να χρειαζεται μεγαλη ποσοστητα. Στεγνωνει γρηγορα (περιπου σε πεντε λεπτα) και αφαιρειται ευκολα, κατι που μου αρεσε πολυ, γιατι με εκνευριζον οι μασκες που πρεπει να τις περιμενω δεκα ωρεςκαι μετα χρειαζομαι αλλες δεκα ωρες να τις βγαλω!
Το αποτελεσμα ειναι επισης πολυ ικανοποιητικο-η επιδερμιδαμου ειναι απαλη και σφριγηλη και ταυτοχρονα αισθανομαι οτι εχει καθαρισει σε βαθος.
Σε γενικες γραμμες θεωρω την Chlorophyll mask πολυ καλη και την προτεινω ανεπιφυλακτα σε οσες ψαχνετε μια ποιοτικη και αποτελεσματικη μασκα !
H Chlorophyll mask ειναι διαθεσιμη σε σωληναριο  των 50 ml, που εχει αρχικη τιμη 19,50 ευρω, καθως και σε επαγγελματικη συσκευασια των 280 ml-εννοειται οτι εγω πηρα την πρωτη!
Μπορειτε να προμηθευτειτε τα προιοντα Juiette Armand απο το επισημο site της εταιρειας, καθως και σε επιλεγμενα κεντρα αισθητικης και διαδικτυακια καταστηματα καλλυντικων.

Θα αναζητησω σιγουρα κι αλλα προιοντα Juliette Armand στο αμεσο μελλον... θα ηθελα πολυ να παρω την Retin C 24h cream, καθως τη δοκιμασα απο ενα δειγματακι και μου αρεσε παααααρα πολυ η υφη της!

Αυτα απο εμενα για την ωρα, my darlings! 
Δειξτε μου την αγαπη σας πατωντας like/μου αρεσει  στη σελιδα μου στο facebook και ακολουθωντας με και στα υπολοιπα social media που θα βρειτε επανω δεξια σε αυτη την σελιδα!!!
 
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα

No comments: