January 21, 2016

Products I regret buying #3

        Καιρο εχω να γραψω για προιοντα που δεν ανταποκριθηκαν στις προσδοκιες και τις αναγκες μου... Καλο ειναι αυτο, βεβαια, γιατι δεν μου αρεσει να απογοητευομαι! Συγκεντρωσα καποια πραγματακια που δεν με βολεψαν τους τελευταιους μηνες και σας τα παρουσιαζω, για να βοηθησω και εσας σε μελλοντικες σας αγορες!



Shall we begin?


L'oreal Nutri Oil for nails&cutticles 5 ml
Μετα τα δυο Extraordinary Oil για τα μαλλια και το προσωπο κυκλοφορησε και αυτο εδω το λαδακι για τα νυχια. Εχοντας φτασει το μπουκαλακι στο τελος του, μπορω να πω μετα βεβαιοτητος οτι δεν θα το ξανααγορασω. Σε καμια περιπτωση δεν ειναι ενα κακο προιον, αλλα οταν τα 5 ml κοστιζουν 5,95 ευρω και το αμυγδαλελαιο που ειναι πολυ, πολυ οικονομικοτερο, κανει εμφανως και καλυτερη δουλεια, λυπαμαι, αλλα θα το προτιμησω!

 
Avon MegaEffects mascara
Η μασκαρα με το πιο περιεργο βουρτσακι ever, που σε πολλες απο εμας αρεσε τρελα και σε αλλες οχι και τοσο. Για να τη βλεπετε εδω, αντιλαμβανεστε οτι εγω ανηκω στη δευτερη κατηγορια. Το αποτελεσμα της ηταν αρκετα ικανοποιητικο, το προβλημα μου ομως ηταν με το μυστηριο βουρτσακι που με δυσκολευε στην εφαρμογη και κατεληγε συνεχεια μεσα στο ματι-ουδεν σχολιον. Τη χαρισα στη συνονοματη φιλη μου την Κατερινα κι ευτυχως της αρεσε... εγω ομως παραμενω πιστη στις κλασικες μασκαρα.

 
Yves Rcher Peau Parfaite 6in1
Sublime skin BB cream 50 ml 
Εχω δηλωσει επανειλημμενα οτι λατρευω την εταιρεια Υves Rocher και δεν εχω απογοητευτει ποτε απο προιοντα της, με εξαιρεση ομως τα δυο που θα δειτε εδω.
Αυτη η bb cream  εχει πολυ ωραια φυτικα συστατικα, υπεροχη υφη που απλωνεται τελεια, πολυ ευχαριστη μυρωδια και αφηνει την επιδερμιδα απαλη και ενυδατωμενη για ωρες, χωρις να τη βαραινει. Τι δεν μου αρεσε? Πρωτον, δεν εχει spf, δεικτη προστασιας απο τον ηλιο δηλαδη,  κατι που θεωρω απολυτως απαραιτητο σε μια bb cream. Δευτερον, θα προτιμουσα λιγη περισσοτερη καλυψη και τριτον, η αποχρωση Light, πο συνηθως επιλεγω, με εδειχνε καπως χλωμη, για την δευτερη που υπαρχει , την Medium, δεν το συζητω καν, ειναι πολυ σκουρη για μενα. Προτιμω λοιπον τις bb αλλων εταιρειων, που ειναι και λιγο πιο οικομο,ικες.




Yves Rocher Culture Bio Organic argan oil
Nourishing shower gel 200 ml
Να και το δευτερο προιον Yves Rocher, για το οποιο θελω να γκρινιαξω. Αυτο το shower gel εχει οργανικο αργανελαιο και πανω απο 95% φυτικα συστατικα στη συνθεση του, κανει πλουσιο αφρο με μικρη ποσοτητα και αφηνει στο δερμα πραγματικα καταπληκτικη αισθηση. Και τι δε σου αρεσε βρε παλιοκοριτσο?
Η μυρωδια του. Μου θυμιζει κατι αναμεσα σε φαρμακευτικο αντιπιτυριδικο σαμπουαν, κρεμα για επαλειψη στις μυαλγιες η εμπλαστρο...  ΟΚ, υπερβαλλω λιγο-αυτη την μυρωδια δεν θα την ελεγα φρικτη, δεν ειναι ομως σε καμια περιπτωση αυτο που εγω θελω να μυριζω στο μπανιο μου και επειδη  ο Yves Rocher με εχει συνηθισει σε καταπληκτικα αρωματα, απορω με το πως του ξεφυγε αυτο το προιον.

 
Farcom Mea Natura Olive Shampoo
Vitality + Shine 300 ml
Τον τελευταιο καιρο αγοραζω πολυ περισσοτερα ελληνικα προιοντα και ειπα να δοκιμασω και αυο το σαμπουαν με ελαιολαδο για λαμψη και ζωντανια. Εδινε οντως λαμψη στα μαλλια μου, ομως τη δευτερη μερα οι ριζες μου λαδωναν  πολυ. Εκτος αυτου, χρειαζοταν αρκετη ποσοτητα προιοντος για να κανει καλο αφρο στο πρωτο περασμα του λουσιματος και γενικα το τελειωσα με το ζορι...





Oriflame Swedish Spa Exfoliating body scrub 150 ml
Το αντικυτταριδικο τζελ αυτης της σειρας ειναι πολυ αγαπημενο μου και το εχω παρει χιλιες φορες, το απολεπιστικο σωματος ομως με απογοητευσε τα μαλα. Προφανως λογω των ελαιων που περιεχει, αφηνει στο δερμα μου μια πολυ λιπαρη αισθηση, που δεν μου αρεσει καθολου μα καθολου και μου προκαλει και φαγουρα. Οταν κανω απολεπιση σε προσωπο και σωμα, θελω να αισθανομαι την απολυτη καθαριοτητα και οχι οτι εβαλα λαδι.... Να σημειωσω επισης οτι η λαδιλα αυτη μενει και στη μπανιερα, με αποτελεσμα να κινδυνευω να γλυστρησω και να σαβουρντιστω.... α πα πα. Ποτε ξανα.

 
Anatomicals Cruisin' for a snoozin' sleep balm 20 gr 
Βρηκα αυτο το μπαλμ σε ενα Glowbox και μου αρεσε η ιδεα της χαλαρωσης που υποσχεται, αν και δεν εχω θεματα αυπνιας. Μυριζει πολυ ευχαριστα, οση ποσοτητα ομως κι αν εβαλα στα σημεια που υποδεικνυει η συσκευασια για να χαλαρωσω και να κοιμηθω σαν πουλακι καποιες μερες που ημουν λιγο στην τσιτα, δεν εγινε απολυτως τιποτα. Ετσι στεκεται στο κομοδικο μου και που και που το ανοιγω για να το μυρισω, αλλα δεν του εχω καμια εμπιστοσυνη...

Διαβαστε και για αλλα προιοντα που δεν θα σας προτεινα στα παρακατω links
Products I regret buyng #1
Products I regret buying #2


Αυτα απο εμενα my darlings!
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα 
 




No comments: