October 2, 2015

Review-Ventus body care

Πριν απο εναμισι μηνα πειρπου απεκτησα μερικα προιοντα περιποιησης σωματος της ελληνικης εταιρειας Ventus. Προκειται για δυο αφρολουτρα, ενα απολεπιστικο  και ενα body butter... keep reading για να δειτε πως μου φανηκαν 
και αν θα τα προτεινα στις φιλες μου!



Aromatherapy Senso foam bath
Gardenia and white lily
with flower bouquet extract 750 ml
Armatherapy Exotic foam bath
 Coconut and monoi de Tahiti
with coconut and kiwi extract 250 ml  
Και τα δυο αυτα αφρολουτρα  εχουν βιολογικα φυτικα εκχυλισματα στη συνθεση τους φιλικο pH και ειναι μικροβιολογικα ελαγμενα, ενω δεν εχουν δοκιμαστει σε ζωα και δεν περιεχουν parabens, σιλικονες, ορυκτελαια και προπυλενογλυκολη. Αν και η εταιρεια Ventus beaute ειναι ελληνικη, τα συγκεκριμενα προιοντα παρασκευαζονται στην Ευρωπαικη Ενωση.
Το πρωτο αφρολουτρο στην μεγαλη συσκευασια κοστισε 4,20 ευρω κα περιγραφεται απο την εταιρεια ως αφρολουτρο χαλαρωσης,  με εκχυλισματα απο δυο ειδη τριαταφυλλων και οργανικα καλλιεργημενα πεταλα που τονωνουν, καθως και εκχυλισμα γιασεμιου με καταπραυντικες και χαλαρωτικες ιδιοτητες.
Για το δευτερο η Ventus λεει οτι προκειται για ενα απαλο και τονωτικο αφρολουτρο με τροπικο αρωμα και εκχυλισμα ακτινιδιου και καρυδας, 
γνωστο για τους ενυδατικους του παραγοντες. Αυτο κοστισε 2,40 ευρω.
 

Η γνωμη μου
Και τα δυο αφρολουτρα μυριζουν υπεροχα και το αρωμα τους διαρκει αρκετα. Αν αγαπατε τις λουλουδενιες μυρωδιες, θα ξετρελαθειτε με το πρωτο, αν ειστε λατρεις της καρυδας, θα απολαυσετε ιδιαιτερα  το δευτερο!
Μου αρεσει πολυ η αισθηση καθαριοτητας και απαλοτητας που αφηνουν στο δερμα μου. Η σαπουναδα που δημιουργουν ειναι ικανοποιητικη-ομολογω οτι θα μου αρεσε περισσοτερο, αν η συνθεση τους ηταν λιγο πιο πηχτη και ο αφρος πιο κρεμωδης, αλλα εγω γενικα την εχω αυτη τη βιδα με τα αφρολουτρα...
Σε γενικες γραμμες τα βρισκω πολυ καλα σαν προιντα.


 


Creamy hydrating body scrub
Sgar cream and pistacchio 250 ml 
Μια κρεμα απολεπισης με φυσικους κοκκους αμυγδαλου, βιταμινη Ε, βουτυρο καριτε (shea butter), ελαιο ελιας, καρυδας και αμυγδαλου. Εχει φιλικο pH, δεν περιεχει parabens και σιλικονες και δεν εχει δοκιμαστει σε ζωα. Παρασκευαζεται στην Ελλαδα και κοστισε γυρω στα  5,50 ευρω, δεν θυμαμαι ακριβως την τιμη.



Η γνωμη μου
Απο τα πιο ωραια body scrubs που εχω δοκιμασει τελειταια.Η μυρωδια του απλα συγκλονιστικη, μου θυμιζει παγωτο και εννοειται οτι θελω να το φαω! Οι κοκκοι του ειναι αρκετα σκληροι, δεν ερεθιζουν ομως το δερμα μου και το αφηνουν πολυ απαλο. Και εδω θα προτιμουσα να ηταν λιγο πιο κρεμωδες το προιον, αλλα σιγουρα νερουλο δεν το λες και η συνθεση του κανει καλη δουλεια.



 

Spicy hydrating body butter
Vanilla, musk and coffee 250 ml 
Ενα  προιον σωματος ποτ παρεχει εντατικη και πλουσια ενυδατωση στις πολυ ξηρες επιδερμιδες και τις αφυδατωμενες περιοχες, με φυσικο βουτυρο καρυδας, shea butter, κερι μελισσας, γλυκερινη, αμυγδαλελαιο και βιταμινη Ε. Δεν περιεχει parabens και σιλικονες και δεν εχει δοκιμαστει σε ζωακια. Και αυτο παρασκευαζεται στην Ελλαδα και δεν ειμαι απολυτα σιγουρη για την τιμη του, παντως δεν ξεπερνουσε τα 6 ευρω.




Η γνωμη μου
Αυτο που κυριως μου τραβηξε το ενδιαφερον ηταν τα συστατικα της μυτωδιας του, η οποια μου αρεσε πολυ και διαρκει πολυ στο δερμα μου. Το συστατικο που σαφως υπερτερει ειναι το musk, η βανιλια ειναι ανεπαισθητη και ο καφες μαλλον ανυπαρκτος. Αν αγαπατε το musk, θα σας αρεσει σιγουρα!
Η υφη του ειναι πλουσια, οπως πρεπει να ειναι σε ενα body butter και φυσικα δεν απορροφαται ευκολα, τουλαχιστον σε μενα, που δεν εχω ξηρο και αφυδατωμενο δερμα. Το χρησιμοποιω κυριως μετα την αποτριχωση, για να ενυδατωσω και να καταπραυνω την ευαισθητη επιδερμιδα μου και το αποτελεσμα με εχει αφησει πολυ ικανοποιημενη! 






Εν κατακλειδι...
Ολα τα προιοντα εχουν υπεροχες μυρωδιες και πολυ ωραια συστατικα. Οι συνθεσεις τους ειναι πολυ ικανοποιητικες και πραγματικα αισθανομαι ομορφα, οταν υα χρησιμοποιω!
Θα προμηθευτω σιγουρα κι αλλα προιοντα αυτης της εταιρειας
 και θα δοκιμασω κι αλλες μυρωδιες!


Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο προιον απο τα παραπανω?
Πειτε μου τη γνωμη σας, καθως  και ποια  αλλα προιοντα Ventus μου προτεινετε, 
γιατι θα ηθρλα πολυ να τα δοκιμασω! 


Αυτα απο εμενα για την ωρα!
Πολλα  πολλα φιλια
Κατερινα
 

Τα προιοντα Ventus διατιθενται απο την εταιρεια DMB Hellas.

 

No comments: