September 2, 2015

Avon empties #4

 

     Αδειςς συσκευασιες προιοντων της Avon, μερος  τεταρτον!





             

avon care herbal fresh hand cream 100 ml
Αγαπω τις κρεμες χεριων αυτης  της εταιρειας, πρωτον γιατι εχον μεγαλη συσκευασια (100 ml), δευτερον γιατι εχουν καλη τιμη και τριτον και σπουδαιοτερον, γιατι κανουν πολυ καλη δουλεια. Η στγκεκριμενη ηταν αρκετα ελαφρια και με δροσερο αρωμα.
βαθμολογια 7/10

senses romantic garden of eden 
exfoliating body scrb 200 ml
Ενα αφροντους που εκανε ελαφρια απολεπιση με υπεροχη μυρωδια. Δεν υπαρχει πλεον στον καταλογο της Avon, αν ομως επανακυκλοφορησει κατι παρομοιο, ευχαριστως θα το ξαναπαρω!
βαμολογια 8/10



anew ultimate 7s gold emulsion-night 50 ml
Ενα πολυ ενυδατικο τζελ νυχτας, που απευθυνεται σε πιο ωριμες ηλικιες-εμενα μου προεκυψε ως μερος ενος πακετου προιοντων που ειχα παρει παλιοτερα. Δεν μπορω να πω οτι μου αφησε καλες εντυπωσεις- ενυδατωνε μεν βαθια, αργουσε ομως παααααρα πολυ να απορροφηθει κι εχω την εντυπωση οτι προκαλεσε ερεθισμο στο ευαισθητο δερμα μου....
βαθμολογια3/10



naturals celandine and spring water cleanser cream 100 ml
Δεν μπορω να πω οτι ενθουσιαστηκα ουτε με αυτο το προιον. Προκειται για ενα γαλακτωμα καθαρισμου, που ομως χρειαζεται ξεβγαλμα και με νερο. Το χρησιμοποιησα για ντεμακιγιαζ, εκανε καλη δουλεια, ομως δεν μου αρεσε η αισθηση ου αφηνε στο δερμα μου, σαν να μην ηταν απολυτα καθαρο και τελειωσε και γρηγορα, καθως η συσκευασια ειναι στα 100 ml μολις. Εχει δελεαστικη τιμη, αλλα δεν θεωρω οτι αξιζει.
βαξμολογια 4/10



naturals lily and gardenia fragrance spritz 100 ml
Απο τα πιο μοσχομυριστα σπρευ σωματος που εχω δοκιμασει! Τρελαινομαι για τη λουλουδενια μυρωδια του, η οποια βεβαια δεν διαρκει πολυ, ειναι ομως ιδανικη για τις ζεστες μερες, που δεν θελω εντονα αρωματα, για τη γυμναστικη  η για ενα γρηγορο φρεσκαρισμα.
βαθμολογια 7/10



solutions youth minrtals
day cream15 ml
night cream 15 ml
foaming cleanser 50 ml
Τρια προιοντα σε συσκευασια ταξιδιου  που τελειωσα και αγαπησα πολυ, οπως και τις full size συσκευασιες, που ειχα αγορασει πολλες φορες. Ολα τα προιονρα ηταν εξαιρετικα  και μου ταιριαξαν απολυτα. Τα Youth Minerals εχουν πλεον αντικατασταθει απο τη νεα σειρα Nutraeffecte Ageless-εχω ηδη παρει τις κρεμες ημερας και νυχτας και ελπιζω να μου αφησουν εξισου καλες εντυπωσεις.
βαθμολογια 9/10




Αυτα απο εμενα για την ωρα!
Μην ξεχνατε τον διαγωνισμο με πεντε προιοντα μακιγιαζ
που ισχυει ως τις 15 Σεπτεμβριου!
Πολλα φιλια
Κατερινα

No comments: