September 7, 2015

August favorites!

Καλοκαιρακι μου γλυκο, που πολυ σε αγαπω, τωρα σε αποχαιρετω...
και καλωσοριζω το φθινοπωρο με μεγαλη χαρα, αγνοωντας τους κακους οιωνους και την τρελα των ημερων... 







Oriflame Swedish Spa anti-cellulite gel cream 200 ml
Αυτο το αντικυτταριδικο προιον το αγαπω εδω και χρονια... Το εχω παρει απειρες φορες-εχει ευχαριστη μυρωδια και υπεροχη υφη που απορροφαται γρηγορα και αφηνει το δερμα μο πολυ λειο και απαλο. Με τακτικη χρηση εχει πολυ ικανοποιητικα αποτελεσματα.

 
Yves Rocher Baume a levres
Απο τοτε που ανακαλυψ ατα λιπμπαλμ του Yves Rocher, εχω παραμερισει ολα τα υπολοιπα! Εχουν πολυ ωραια αρωματα,υπεροχη, σταερη συνθεση και φυτικα συστατικα που ενυδατωνουν τελεια τα χειλη μου και τα θεωρω εξαιρετικα. Το συγκεκριμενο με αρωμα σταφυλι το ειχα παρει απο το Παρισι.

 
Yves Rocher Jardins du Monde 
shower cream-Coffee beans of Brazil
Ενας καφες ειναι ο,τι πρεπει για να ξεκινησεις τη μερα σου. Αλλα  οταν η μυρωδια του μπορει να σε συνοδευει και μεσα στο ντους, ακομα καλυτερα! Μια μικρη ποσοτητα απο αυτο το κρεμωδες αφροντους κανει πλουσιο, ενυδατικο αφρο , που μοσχοβολαει φρεσκοκομμενο καφε και αφηνει απαλη την επιδερμιδα. Οι λατρεις του καφε θα ξετρελαθουν!

 
Avon Nutraeffects self foaming face wash 150 ml
Συνηθως δεν μου αρεσουν τα καθαριστικα προσωπου σε μορφη αφρου, αυτο ομως με βολεψε πολυ τον μηνα που περασε.Δυο πατηματα της αντλιας αρκουν για ολο το προσωπο και τον λαιμο και η λεπτη υφη του προιοντος καθαριζει απαλα, αφηνοντας πολυ ευχαριστη αισθηση. Ιδανικο καθαριστικο για μεικτα δερματα, οπως το  δικο μου!

 
Garnier antiperspirant deodorant mineral
 48h extra care 50 ml
Αν και προτιμω τα αποσμητικα με λιγοτερο... αποσμητικενιες μυρωδιες, μου αρεσε αυτο το roll on της Garnier. Περιεχει μεταλλικα στοιχεια, οχι ομως αλκοολ και parabens και κανει τη δουλεια που πρεπει πολυ αξιοπρεπως!



Κι επειδη ο Αυγουστος ηταν ο μηνας των διακοπων μου, πρεπει οπωσδηποτε να προσθεσω στα αγαπημενα μου ολα τα προιοντα περιποιησης που αναγερω
στο What's in my beach beauty bag
καθως και τα προιοντα μακιγιαζ που μπορειτε να δειτε εδω 

 
 Αυτα απο εμενα για την ωρα...
Μην ξεχασετε να παρετε μερος 
στον διαγωνισμο  που ληγει σε λιγες μερες!
Καλο φθινοπωρο σε ολους!!!!!
Πολλα φιλια
Κατερινα
 

No comments: