August 7, 2015

July favorites!

Ξερω οτι πολλοι  δεν αγαπουν τους ζεσους καλοκαιρινους μηνες... εγω ομως τους λατρευω!  Ακομα και φετος, που περναω ενα πολυ δυσκολο καλοκαιρι, λογω της γενικης αναμπουμπουλας που επικρατει στη χωρα μας, αλλα κυριως λογω σοβαρων προσωπικων προβληματων... κοιταω τον φωτεινο ηλιο, την υπεροχη θαλασσα και τον καθαρο ουρανο και παιρνω δυναμεις!
Τον μηνα που μας περασε χρησιμοιησα πολλα αξιολογα προιοντα 
και ξεχωρισα τα παρακατω...







Yves Rocher PlaisirsNature
Noix de Coco eau de toilette 100 ml
Υπαρχει ωραιοτερο αρωμα για το καλοκαιρι απο αυτο της καρυδας? Για μενα, σιγουρα οχι! Το συγκεκριμενο eau de toilette εχει γλυκια μυρωδια που μου αρεσει τρελα και μολις πηρα και το αντιστοιχο αφρολουτρο  για μεγαλυτερη coco απολαυση!
 
Yves Rocher Pink Grapefruit
Vitamin face mist 50 ml
Αυτο το προιον το πηρα απο τη Γαλλια και δυστυχως δεν υπαρχει εδω... Προκειται για ενα δροσιστικο σπρευ προσωπου με αναζωογονητικο αρωμα εσπεριδοειδων που οφειλεται στο εκχυλισμα βιολογικου ροζ γκρειπφρουτ και τονωνει αμεσα την επιδερμιδα μου. Περιεχει επισης βιολογικο χαμομηλι και μπορει να σεταρει και το μακιγιαζ. Δεν εχει parabens και ζωικα συστατικα, ειναι υπεροχο, το αγαπω!
 
Yves Rocher 3 min cranberry
cooling effect face mask 50 ml
Αλλο ενα προιον της αγαπημενης γαλλικης εταιρειας, ενυδατικη και δροσιστικη μασκα προσωπου με πουλπα (αστεια λεξη χιχιχι) βιολογικου cranberry και χαμομηλι, εννοειται και αυτη χωρις parabens και χρειαζεται μολις 3 λεπτα για να δρασει. Την βρισκω ιδανικη για χρηση μετα τον ηλιο!
 
Ventus beaute body scrub
sugar cream+pistachio 250 ml
Η πρωτη μου επαφη με την  εεληηνικη εταιρεια  Ventus μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις... η μονη ενσταση που εχω ειναι στο αρωμα, το οποιο δεν διαρκει, ουτε καν μεσα στο μπανιο! Κατα τα αλλα, πολυ καλη απολεπιση και πολυ ικανοποιητικη αισθηση στο δερμα με ωραια συστατικα, χωρις parabens και σιλικονες-σκοπευω να κανω πιο αναλυτικο review για αυτο το προιον και για ενα βουτυρο σωματος της ιδιας εταιρειας!
 
Papoutsanis Aromatics
Cotton Blossom shower gel+body lotion 300 ml each
Απο τα καλυτερα προιοντα που εχω χρησιμοποιησει στο μπανιο μου ever-χωρις υπερβολη! Απιθανη μυρωδια ιριδας που απο μονη της δινει αισθηση καθαριοτητας και φρεσκαδας, υπεροχες υφες-το αφρολουτρο κανει τελειο, ενυδατικο, κρεμωδη αφρο και η κρεμα απορροφαται αμεσα χαριζοντας αψογη ενυδατωση... πραγματικα θεωρω τα συγκεκριμενα προιοντα μια μικρη καθημερινη πολυτελεια και θα δοκιμασω σιγουρα κι αλλες μυρωδιες! Χιλια μπραβο στον Παπουτσανη!!!
 
Avon Advance Techniques
Supreme Oils  Luxurious Nourishment shampoo400 ml 
Απο τα καλυτερα σαμπουαν που εχω χρησιμοποιησει ever-ναι, και εδω χωρις υπερβολη! Η συγκεκριμενη σειρα προιοντων περιλαμβανει 5 πολυτιμα ελαια (δειτα περισσοτερες λεπτομερεις  εδω) και περιμενα οτιθα ειναι καπως βαρια, εξεπλαγην ομως πολυ ευχαριστα!  Η τζελ συνθεση αυτου του σαμπουαν κανει υπεροχο αφρο που αφηνει τελεια τα μαλλια μου, χωρις να τα βαραινει και οσο πιο πολυ το χρησιμοποιω, τοσο περοισσοτερο μου αρεσει! Πηρα και το λαδι σε σπρευ της ιδιας σειρας που μολις κυκλοφορησε-αναμεινατε και για αυτο αναλυτιο review!




Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα 
 


No comments: