July 12, 2015

June favorites!

hello my beautiful girls!

 

   Με τοσα που συμβαινουν τις τελευταιες μερεςστη χωρα μας κι αλλα τοσα που συμβαινουν στην προσωπικη μυ ζωη, εχω χασει τελειως τον μπουσουλα... Παντα ομως προσπαθω να βρισκω εστω και λιγο χρονο για να ασχοληθω με υπεροχα προιοντα που με κανουν να αισθανομαι ομορφα...
   Τα αγαπημενα του μηνα που μας περασε εχουν ως εξης...




Garnier Eau micellaire 500 ml
Αγαπημενο απο την πρωτη κιολας χρηση, αφαιρει τελεια το μακιγιαζ απο ολο το προσωπο, δεν τσουζει στα ματια, δεν προκαλει κανεναν ερεθισμο, αφηνει ωραια, δροσερη αισθηση... τελειο!


Apivita τζελ καθαρισμου με κιτρο και προπολη 50 ml

Ενα τζελ καθαρισμου για λιπαρες επιδερμιδες που μου αρεσε πολυ τωρα το καλοκαιρι. Καθαριζει απαλα, αλλα σε βαθος και οντως βοηθα στη λιπαροτητα. Πολυ πιθανον να παρω και την full size συσκευασια στο μελλον.


Lovea Borage oil 50 ml
Διαβαστε περισοοτερα για το φυτικο ελαιο μποραντσας με ενα κλικ εδω 


Korres Wild Rose μασκα υπνου 20 ml
Αγαπημενο και empty ταυτοχρονα, αυτο το προιον το βρηκα στο Glowbox και δεν μπορω να πω οτι με κερδισε αμεσως-με τις πρωτες χρησεις δεν ειδα καμια ιδιαιτερη διαφορα στο δερμα μου. Απο μια μασκα νυχτος και μαλιστα τοσο διαφημισμενη εχω πολλες απαιτησεις. Η συγκεκριμενη μασκα ομως μπορει να χρησιμοποιηθει ανετα για ενυδατωση σε νεαρες, κατα τη γνωμη μου, ηλικιες η ως μια πολυ καλη κρεμα νυχτας για πιο ωριμα δερματα, οπως το δικο μου. Μου αρεσε η μυρωδια της, η ελαφρια υφη που απορροφαται γρηγορα και η αισθηση που αφηνε στο δερμα μου το πρωι. Η συσκευασια των 20 ml μου φανηκε μικρη, τελικα ομως κρατησε για πολλες χρησεις.


Rimmel BB Super mattifying makeup spf 25 30 ml
Το δευτερο σωληναριο αυτου του προιοντος που χρησιμοποιω-λεει οτι ειναι bb cream, εγω ομως θα ελεγα οτι μοιαζει πιο πολυ με foundation, γιατι εχει αρκετα καλη καλυψη. Δεν θα την προτεινα σε πολυ λιπαρες επιδερμιδες, γιατι δεν αφηνει τελειως ματ αποτελεσμα και εχει ενυδατικη υφη, τη βρισκω ομως υπεροχη για μεικτα δερματα!


Apivita Express beauty Aprixot face scrub 
Απο τα πιο ωραια απολεπιστικα προσωπου που εχω χρησιμοποιησει ever. Πηρα τα φακελακια για να τα δοκιμασω, σιγοτρα ομως θα αγορασω και τη συσκευασια σε σωληναριο. Μυριζει τελεια, εχει πολλους μικρους κοκκους που κανουν αποτελεσματικη απολεπιση, χωρις να ερεθιζει το ευαισθητο δερμα μου και το αφηνει πολυ, πολυ απαλο. Τελειο!


face sponge
Η Αvon μου ειχε στειλει αυτο το σφουγγαρακι δωρο μαζι με μια κορδελα για τα μαλλια, και τα δυο για χρηση κατα την εφαρμογη μασκας. Το ειχα αφησει στην ακρη για πολυ καιρι και προσφατα ειπα να το δοκιμασω, για να δω κατα ποσο με βολευει στην αφαιρεση της μασκας... και το λατρεψα! Αρχικα ειναι πολυ σκληρο, οταν το βρεχω ομως μαλακωνει και κανει την αφαιρεση οποιασδηποτε μασκας παιχνιδι-πολυ καλυτερο απο το να χρησιμοποιω σκετο νερο και να προσπαθω να ξεπλυθω με τις ωρες! Θ αναζητησω παρομοια σφουγγαρακια και στα καταστηματα καλλυντικων.


Avon Ultra Color Bold lipstick-Rapid rose

Υπεροχη, εντονη ροζ αποχρωση, εξαιρετικη αποδοση και διαρκεια, κρεμωδης συνθεση, πολυ προσεγμενη συσκευασια, αυτο το κραγιον απλα το λατρεψα τον προηγουμενο μηνα!



Kiko Extra volume lipgloss no05

Ωραια τα ροζ, ωραια ομως και τα κοκκινα! Αυτο το γκλος εχει πολυ καλη χρωματικη αποδοση και αρκετα καλη διαρκεια. Μου αρεσει τρελα το εντονο, γυαλιστερο κοκκινο χρωμα σε χειλη και νυχια, ολες τις εποχες του χρονου!



Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Τα ξαναλεμε-ελπιζω-συντομα...
Πολλα φιλια
Κατερινα

 

1 comment:

Unknown said...

Πολυ όμορφα αγαπημενα την μάσκα με βερίκοκο εχω δοκιμάσει