June 28, 2015

My new fashion blog!

hello my beauties!

Με μεγαλη χαρα σας παρουσιαζω το νεο μου project... 
το fashion blog

Εχω δηλωσει οτι ειμαι αθεραπευτη beauty addict, δεν μπορω ομως να κρυψω και τις fashion ανησυχιες μου... Ειδικα οταν γυρω μας επικρατει αναμπουμπουλα, ενταση, γκρινια κατυφια, το δικο μου το μυαλο αντιστεκεται και ονειρευεται χρωματα,αρωματα, κραγιον, τσαντες και γοβες! Ο καθενας με τον πονο του, με λιγα λογια...


Κι επειδη ο χρωματιστος και μυρωδατος κοσμος μου εμενα μου αρεσει και καταφευγω σε αυτον για χαλαρωση και επανασυγκροτηση, δινω πλεον στο παρον blog καθαρα beauty χαρακτηρα και θα δημοσιευω τις fashion προτασεις και αναζητησεις μου στο νεοσυσταθεν Kitty's Style blog...


Θα χαρω πολυ πολυ να σας δω ολες εκει 
και nα δειξετε και στο νεο μου baby την αγαπη και τη στηριξη σας!!!

Πολλα φιλια
Κατερινα


No comments: