April 2, 2015

March favorites!

my beautiful girls!

 

  Ωρα για τα αγαπημενα του μηνα! Μ'αρεσουν παααρα πολυ τ αντιστοιχα blog posts και videos, γιατι ενημερωνομαι για τα προιοντα που αγαπηθηκαν απο αλλες beauty freaks, σαν και του λογου μου και φυσικα παιρνω ιδεες για επομενες αγορες!
  Τα δικα μου λοιπον αγαπημενα για τον Μαρτιο εχουν ως εξης...

 

avon calming effects liquid foundation

Για τις παλιες αγαπες μη μιλας, οταν προκειται ομως για το συγκεκριμενο foundation, να μιλας και να παραμιλας αμα λαχει, γιατι προκειται για ενα εξαιρετικο προιον! Το ειχα ξεχασμενο στο ψυγειο και δοκιμαζα διαφορα αλλα-συνηθισμενο φαινομενο, αποφασισα ομως να τελειωσω καποια προιοντα και το επανεφερα στην επιφανεια...
Καταλληλο για ευαισθητες επιδερμιδες, απλωνεται τελεια, χαριζοντας φυσικο τελειωμα και μετρια καλυψη, σταθερο, με πολυ ωραια αισθηση... το αγαπω! Μολις τελειωσει, θα παρω τη νεα ματ εκδοχη του!

h&m selections blush+foundation brush

Το διπλο πινελο που χρησιμοποιω καθε μερα, γιατι κανει  εξαιρετικη δουλεια χωρις πολυ κοπο!  Εχει πολυ καλες τριχουλες και στις δυο μεριες (φυσικες για το ρουζ και συνθετικες για το μεικαπ, οπως πρεπει) και δεν παθαινει τιποτα, παρολο το συχνο πλυσιμο που υποκειται... Κοστισε μολις 5,95 ευρω και σας το προτεινω ανεπιφυλακυα!

avon spectralash mascara

Αλλη μια παλια αγαπη που ξαναφουντωσε τον περασμενο μηνα...  Μια απο τις καλυτερες μασκαρες που εχω δοκιμασει-διαχωριζει πολυ καλα τις βλεφαριδες, δινοντας ωραιο ογκο, χωρις ομως να τις βαραινει και να μουτζουρωνει, να τριβεται η να κανει κομπακια. Εχει τρεις  διαβαθμισεις στη βαση-στην ουσια, περιστρεφοντας το μωβ καπακι, ανοιγοκλεινετε το στομιο της μασκαρα, επιλεγοντας ποση ποσοτητα προιοντος θα παρει το βουρτσακι και εομενως ποσο εντονο θα εναι το αποτελεσμα. Για μενα η επιλογη ειναι παντα το 3, δηλαδη turbo!

clinique high impact eyeshadow-chameleon

Μια αποχρωση που αγαπω ιδιαιτερα και νομιζω οτι δεν κυκλοφορει πλεον... σνιφ! Κατι αναμεσα σε μπεζ, καφε, μωβ, ροζ, taupe-απροσδιοριστο, που φαινεται αλλιως αναλογα με το φωτισμο, εξ ου και η ονομασια χαμαιλεων... Λατρεμενη!

artistry eye+lip makeup remover

Το διφασικο αυτο ντεμακιγιαζ ματιων και χειλιων εχει δυο μειονεκτηματα-αφηνει λιγο λαδερη αισθηση, θελει καλο ξεβγαλμα και ειναι αρκετα τσιμπημενο στην τιμη, γυρω στα 15 ευρω, αν θυμαμαι καλα. Μου αρεσει ομως, γιατι αφαιρει τελεια και το πιο εντονο μακιγιαζ χωρις τριψιμο.


yves rocher htdea vegetal refreshing cleanser 125 ml

Υπεροχο, ενυδατικο, δροσερο, φρεσκο, ενα τζελ καθαρισμου που προτεινω με χιλια σε οσες αγαπατε τα τζελ και θελετε ενα προιον που να καθαριζει σε βαθος, αφηνοντας απαλη και ενυδατωμενη την επιδερμιδα.

pantene hairspray

ΟΚ, μια απλη λακ, θα μπορουσε να πει κανεις, αλλα αυτο αναζητω εγω-ελαφρια συνθεση και απαλο κρατημα που δεν κοκαλωνει τα μαλλια και φευγει πανευολα με ενα βουρτσισμα.



Αυτα λοιπον αγαπημενα μου beautiful girls για την ωρα...
Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα τα προιοντα?
Ποια ηταν τα δικα σας αγαπημενα για τον Μαρτιο?
Waiting to hear from you...
Τα ξαναλεμε συντομα!!!!!
Πολλλα φιλια
Κατερινα

4 comments:

Unknown said...

ωραια τα αγαπημενα σου!! την μασκαρα την εχω λιωσει κι εγω!! το μεικ απ εχω δοκιμασει δειγματακι αλλα δεν μου πολυ αρεσε γιατι θελω περισοτερη καλυψη..τα προιοντα styling της pantene δεν μου αρεσοουν ιδιαιτερα :/ φιλακιααα

Anonymous said...

πάρα πολυ ωραία τα αγαπημενα σου! ειναι η πρωτη φορα που σε επισκεπτομαι και το blog σου ειναι υπεροχο και καλοστημενο! θα τα λεμε πολυ συχνα! φιλακια!
Αντζυ

Pretty Kitty said...

thank you thank you thank you!!!!
filakia polla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

απο pantene styling δεν εχω δοκιμασει κατι αλλο, οποτε δεν μπορω να σου πω...παντως η λακ ειναι μια χαρα!
το μεικαπ μου αρεσει πολυ, γιατι εχωευαισθητ δερμα και δε με ερεθιζει καθολου!
φιλακια πολλα!!!!!!!!!!!!