April 17, 2015

Beauty empties #2

hey there beautiful girls!!!

 

    Ελπιζω να περασετε σουπερ στις γιορτες και να ανανεωθηκατe... και αν φαγατε πολυ (οπως εγω), καλο κουραγιο!!! Η ανοιξη επιτελους ειναι εδω και οι διατροφικες ατασθαλιες δεν επιτρεπονται πλεον!!!
   Σημερα σας εχω μερικα empties που μου αφησαν πολυ καλες εντυπωσεις... Παμε να τα δουμε?

 

l'oreal ideal soft νερο ντεμακιγιαζ micellaire

Ενα νερακι ντεμακιγιαζ που μου αρεσε παρα πολυ και ευχαριστως θα το ξανααγοραζα. Αφαιρει πολυ καλα το μακιγιαζ απο το προσωπο και τα ματια, χωρις να τα τσουζει καθολου και χωρις να δημιουργει κανεναν ερεθισμο. Κατα λαθος πηρα αυτο που απευθυνεται στην ξηρη επιδερμιδα, αλλα περιεργως μου εστρωσε μια χαρα.

yves rocher raspberry exfoliating shower gel

Αγαπω τα απολεπιστικα αφροντους, οπως μπορειτε να διαβασετε και στο σχετικο μου αρθρο (καντε κλικ  εδω). Το συγκεκριμενο μυριζει κααπληκτικα, εχει φυσικους κοκκους απο ακτινιδιο που απολελιζουν απαλα και μπορει να χρησιμοποοηθει καθημερινα. Υπεροχο!


KERASTASE ELIXIR ULTIME

versatile beautyfying oil

Ενα πολυ καλο λαδακι μαλλυων που πολλες απο εσας θα ειχατε σιγουρα αποκτησει μαζι με το περιοδικο που το εδινε δωρο πρν αρκετο καιρο. Εχει ελαφρια υφη που δεν βαραινει την τριχα κι αφηνει τα μαλλια πολυ απαλα και λαμπερα. Χρειαζεται μικρη ποσοτητα, οποτε θα σας κρατησει πολυ καιρο, αν εχετε να διαθεσετε 25 ευρω που κοστιζει το full size. Προσωπικα το βρισκω μεν πολυ καλο, αλλα και αρκετα ακριβο-θεωρω οτι υπαρχουν πολυ οικονομικοτερα προιοντα που κανουν εξισου καλη δουλεια, οπως το Extraordinaty Oil της L'oreal και τα αντιστοιχα λαδακια της Garnier, που εχουν λιγοτερο απο 10 ευρω.

rose of bulgaria roese water natural

Το ροδονερο εχει γινει must στην περιποιηση της επιδερμιδας μου-το χρησιμοποιω παντα μετα την απολεπιση η την εφαρμογη μασκας και οταν θελω απλως λιγο φρεσκαρισμα η τονωση. Το συγκεκριμενο μου αρεσε πολυ, γιατι βολευει η συσκευασια σε σπρευ και ειναι και 100% φυσικο.


bebiko vip baby wipes μωρομαντηλα

Σας εχω ξαναδειξει αυτα τα μωρομαντηλα, τα οποια κοστιζουν μολις 50 λεπτα απο το σουπερ μαρκετ Βασιλαγας στη Θεσσαλονικη και κανουν εξαιρετη δουλεια...  Εννοειται οτι εχω ηδη παρει αρκετα ακομα πακετακια για back up και θα συνεχισετε να τα βλεπετε στα Empties μου!

cliven+natura burdock natural shampoo

Θα δειτε αυτο το σαμπουαν στα αγαπημενα Φεβρουαριου-το προτεινω ανεπιφυλακτα για τα λιπαρα μαλλια! 


oriflame essentials sceub wash gel

multi-vitamin complex+apricot extract

Αν σας αρεσουν τα scrub με λεπτους κοκκους που κανουν ελαφρια απολεπιση (και παρεπιπτοντως, ειναι πολυ καλυτερα για την επιδερμιδα απο τα πιο επιθετικα scrubs ), αυτο το προιον θα σας αρεσει σιγουρα.  Εχει πολυ ωραια μυρωδια βερυκοκου και αφηνει πολυ ευχαριστη αισθηση στο δερμα, χωρις να το ερεθιζει. Δεν ειναι το καλυτερο που εχω χρησιμοποησει, το βρηκα ομως πολυ ικανοποιητικο.



Αυτα λοιπον απο εμενα για σημερα... Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα

8 comments:

Nazh said...

Πολύ όμορφα empties :) φιλάκια πολλά

Unknown said...

Γεια σου είμαι καινούρια blogger... αν θες ρίξε μια ματιά... http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/

our beauty wonderland said...

Ωραίο post! Περιμένουμε πως και πως να μάθουμε περισσότερα για το σαμπουάν!

Pretty Kitty said...

thank you thank you! filakiaaaaaaaaaaaaaaaa

Pretty Kitty said...

το βρισκω πολυ καλο-ολη η οικογενεια το αγαπησε!!!!!!!!!! γενικα δυσξολευομαι να βρω ενα σαμπουαν που να κανει δουλεια στα λιπαρα μαλλια, αυτο με αφησε που ικανοποιημενη και ειναι και φυτικο!!!!

Pretty Kitty said...

το μπλογκ σου μου αρεσε παρα πολυ! στρουμφιτα μου εκανα εγγραφη ως kitty zola και στο google+ως kitty for beautiful girls!
μου αρεσαν πολυ τα αναλυτικα και πολυ βοηητικα ποστ σου! φιλακια πολλα!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

Σ' ευχαριστώ! Σε ακολουθώ κι' εγώ σε όλα και θα τα λέμε... φιλάκια πολλά!!!!

Unknown said...

Πολυ ωραια τα empties σου!! φιλιαα