March 2, 2015

February Favorites!

my beautiful girls!

 

   Δεν μπορω να σας περιγραψω τη χαρα μου που επιτελους τελειωσε και αυτος ο μηνας και μαζι του ο χειμωνας! Δεν αντεχω αλλο κρυο και υγρασια, θελω ηλιο και βολτες! Αγαπω την ανοιξη!!!
  Τα προιοντα ομορφιας που ξεχωρισα τον φετινο Φλεβαρη και μαζι τους αποχαιρετησα αυτον τον κρυο χειμωνα ηταν τα παρακατω...


Cliven & Natura Brdock natural shampoo
Αν ψαχνετε ενα αποτελεσματικο σαμπουαν με φυτικα συστατικα κατα της λιπαροτητας, δοκιμαστε αυτο-το πηρα με 3,90 ευρω απο τα Hondos Center.Ιταλικης προελευσης, με ceramides, φασκομηλο και τσουκνιδα, κανει καλη δουλεια, κρατωντας τη λιπαροτητα μακρια για λιγο περισσοτερο, χωρις να ξηραινει τα μαλλια. Το χρησιμοποιουμε οικογενειακως και το αγαπαμε ολοι...
 
Avon Anew Reversalist cleanser, night cream, serum
Δειτε το review μου για αυτα τα προιοντα πατωντας εδω
 
Clinique All abot eyes 5 ml
Η συγκεκριμενη κρεμουλα ηταν σουπερ αγαπημενη μου για πολλα χρονια κι οταν βρηκα αυτη τη μινι συσκευασια σε ενα περιοδικο, δεν μπορεσα να αντισταθω... και θυμηθηκα γιατι την αγαπουσα τοσο πολυ! Υπεροχη υφη τζελ-κρεμας που απορροφαται γρηγορα και ενυδατωνει σε βαθος, κανοντας την ευαισθητη επιδερμιδα γυρω απο τα ματια πολυ απαλη και καταπολεμωντας πρηξιματα και μαυρους κυκλους-την συνιστω ανεπιφυλακτα.
 


Lancome La vie est belle
Eau de parfum legere 4 ml+Invigorating fragrance shower 50 ml
Δωρακια απο το ινστιτουτο της Lancome στο Παρισι-το αρωμα μου φαινοταν λιγο... μανταμέ, τελικα ομως εδεσε με το δερμα μου και το φορεσα ολο τον μηνα. Το shower gel ειναι υπεροχο με εντονο αρωμα που μενει για πολλη ωρα στο δερμα... love!
 
DIY blush
Το χειμωνιατικο ρουζ που ειχα παρει πριν αρκετο καιρο (cheap+chic haulηταν αρκετα μουντο και με εντονη χρωματικη αποδοση, με αποτελεσμα να μην το χρησιμοποιω συχνα. Οταν λοιπον μου εσπασε, το ανεμειξα με τις ροζ περλες της Avon που ις ειχα βαρεθει-ατελειωτες ηταν!- και το αποτελεσμα ειναι αυτο που βλεπετε... Το χρωμα ειναι ιδανικο για καθε μερα και με μια διακριτικη γυαλαδα που μου αρεσει πολυ-το φοραω συνεχεια και ειμαι πολυ περηφανη για το κατορθωμα μου χιχιχι!!!
 
Oriflame Very Me No Time For Shine powder
-Matte light, 9 gr
Η ευχαριστη εκπληξη αυτου του μηνα ηταν αυτη η πουδρα απο την οικονομικη σειρα της Oriflame, που δεν το περιμενα, αλλα αφαιρει τη γυαλαδα για πολλες ωρες και με βολεψε που ολοτον μηνα. Συχνα τη φοραω και μονη της0δεν εχει ιδιαιτερη καλυψη, αλλα ειναι σουπερ για ελαφρυ πρωινο μακιγιαζ.
 
Kiko pencil lipgloss n16
Πολυαγαπημενο, ευχρηστο, σταθερο και τελειο glossy ροζ χρωμα για καθε μερα.
 
H&M lip pen-Passionata pink
Αλλο ενα μολυβι-κραγιον που τιμησα τον περασμενο μηνα, με μεγαλη σταθεροτητα και πολυ καλη χρωματικη αποδοση-μ'εχει πιασει η ανυπομονησια για την ανοξη και το εχω ριξει στα ροζ!




Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Τα ξαναλεμε συντομα με τη νικητρια του GIVEAWAY που ληγει στις 5 του μηνος!
Πολλα φιλια
Κατρεινα
 

1 comment:

Unknown said...

Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! Θελω να δοκιμασω το σαμπουαν & την πουδρα!!! αν θες ριξε μια ματια κ στα δικα μου αγαπημενα!! http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/03/blog-post.html φιλιααα ^_^