March 26, 2015

3 λογοι για τους οποιους αγαπω τα απολεπιστικα αφροντους!

hello beauties!!!

 

   Η απολεπιση προσωπου και σωματος αποτελει βασικο κομματι της εβδομαδιαις μου περιποιησης... Αγαπω ΟΛΑ τα απολεπιστικα-κρεμωδη, τζελ, με λεπτους κοκκους, με χονδρους κοκκους, λουφες, γαντια, σφουγγαρια,  βουρτσες, τα παντα ολα, ο,τιδηποτε κανει την επιδερμιδα μου μωρουδιστικα απαλη!
     Απολεπιστικα αφροντους ομολογω οτι δεν συνηθιζα να αγοραζω, τωρα τελευταια ομως τα αγαπω και αυτα για τους εξης λογους...

  

  1. Κανουν ελαφρια απολεπιση, πολυ πιο απαλη απο τα κλασικα scrub σωματος, οποτε μπορουν να χρησιμοποιηθουν πολυ συχνοτερα, εως και καθε μερα

2.Με μια κινηση καθαριζουν και απολεπιζουν το δερμα, οποτε δεν χρειαζεται να χρησιμοποιω δυο διαφορετικα προιοντα και κερδιζω και χρονο

3. Ενα απολεπισικο αφροντους ειναι συνηθως πολυ πιο οικονομικο απο ενα προιον απολεπισης σωματος!


 Αναζητηστε τα στα καταστηματα καλλυντικων ως 
exfoliating shower gels η shower scrubs!

Τα δυο μοσχομυριστα απολεπιστικα αφροντους που χρησιμοποιω εγω τον τελευταιο καιρο ειναι το Senses Garden of Eden της Avon και το Discover Miami Spirit απο την Oriflame.
Προτεινω επισης τα exfoliating shower gels της γαλλικης εταιρειας φυτικων καλλυντικων Yves Rocher με 100% φυσικους σπορους φρουτων και υπεροχα αρωματα-εχω χρησιμοποιησει ηδη το Raspberry και η επομενη αγορα μου θα ειναι σιγουρα το Vanilla!

 

Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
Τα ξαναλεμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα
 

2 comments:

Unknown said...

Ωραιο το ποστ σου!!το σκραμπ της Avon το χρησιμοποιω κι εγω -μυριζει θεικα^^ και θα σου προτεινα απο Oriflame το απολεπιστικο με μεντα και φραμπουαζ => http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/03/march-favorites.html φιλιααα

Pretty Kitty said...

ααα δεν το εχω δοκιμασει αυτο! thank you!!! xxx