December 17, 2014

Review-Yves Rocher products part #3

bonjour madames!

 

    Σας εχω πει πολλες φορες οτι αγαπω τον Yves Rocher, τη γαλλικη εταιρεια φυτικων καλλυντικων που χρησιμοποιει φυσικες πρωτες υλες απ'ολο τον κοσμο και σεβεται το περιβαλλον...
   Με μεγαλη μου χαρα εγινα κι εγω προσφατα μελος αυτης της υπεροχης εταιρειας για να μπορω να προμηθευομαι τα προιοντα της για μενα και τα αγαπημενα μου προσωπα.Δειτε παρακατω τη γνωμη μου για τρια προιοντα που χρησιμοποιω αυτο τον καιρο στο μπανιο...

 

 

  jardins du monde velvety shower cream

coffee beans from brazil 200 ml

Δεν ειχα ξαναδει αφροντους με αρωμα καφε κι επρεπε οπωσδηποτε να το δοκιμασω! Το συγκεκριμενο προιον εχει κρεμωδη υφη που κανει πλουσιο αφρο κι αφηνει ευχαριστη αισθηση απαλοτητας και καθαριοτητας. Αν σας αρεσει η μυρωδια του καφε, οπως σ'εμενα, θα ξετρελαθειτε-ειναι σαν να βουτας μεσα στη μηχανη του εσπρεσσο! Η συνθεση του περιεχει πανω απο 95% φυσικα συστατικα, οργανικο σισαμελαιο και εκχυλισμα απο βραζιλιανικους κοκκους καφε, ενω δεν περιλαμβανει parabens και σιλικονες.
 

purifying shamoo with nettle

oily hair 300 ml

Το πρωτο σαμπουαν του Yves Rcher που δοκιμαζω μου αφησε αρκετα καλες εντυπωσεις.  Περιεχει πανω απο 99% φυσικα συστατικα, καθαριστικη βαση απο βοτανα και εκχυλισμα τσουκνιδας που εξισορροπει τη λιπαροτητα. Εχει ευχαριστη μυρωδια και κανει καλο αφρο που αφηνει τα μαλλια μοα απαλα, δεν μπορω να πω ομως οτι ειδα καποια σπουδαια διαφορα οσον αφορα την επανεμφανιση της λιπαροτητας-ομλογω οτι περιμενα περισσοτερα, αλλα δεν απογοητευτηκα κιολας, αφου δεν βαραινει την τριχα. Στα συν του  το γεγονος οτι και αυτο δεν περιεχει parabens, σιλικονες και χρωστικες ουσιες.
 

raspberry exfoliating shower gel 200 ml

Αγαπω ιδιαιττερα τα προιοντα σωματος της εταιρειας και αυτο το απολεπιστικο shower gel  μου αρεσε πολυ. Η μυρωδια του ειναι σουπερ φρουτενια και νομζω οτι ειναι ιδια ακριβως με αυτη των προιοντων Raspberry απ'τοThe Body Shop που αγαπουσα πολυ παλαιοτερα.Εχει πανω απο 98% φυσικα συστατικα, εκχυλισμα απο βατομουρα οργανικης καλλιεργειας, πουδρα απο κουκουτσια βερυκοκου και σπορους απο ακτινιδιο που κανουν απαλη απολεπιση και αφηουν οντως πολυ απαλο το δερμα. Η εταιρεια λεει οτι ειναι τοσο απαλο σαν προιον που μπορει να χρησιμοποιηθει καθε μερα, εγω ομως προτιμω να εναλλασσω τις μυρωδιες και τις υφες των προιοντων στο καθημερινο μου ντους... Πολυ θα ηθελα να δοκιμμασω και το shower gel της ιδιας σειρας με αρωμα βανιλια!


Αν ψαχνετε προιοντα με φυτικα συστατικα χωρις τα βλαβερα parabens και τις κακες σιλικονες, με ηπιες , αλλα αποτελεσματικες συνθεσεις που δεν επιβαρυνουν το περιβαλλον και συσκευασιες  100% ανακυκλωσιμες, ριξτε μια ματια στα προιοντα του Yves Rocher...
Μπορειτε να δειτε το φυλλαδιο με τις προσφορες του Δεκεμβριου πατωντας εδω
Αν θελετε κι εσεις να εγγραφειτε στην εταιρεια και να εχετε  τα προνομια και τις εκπτωσεις των μελων, επικοινωνηστε μαζι μου αφηνοντας ενα μηνυμα εδω η στη σελιδα μου στο facebook

Δειτε κι αλλα Υves Rocher reviews...
Yves Rocher products part 1 
Yves Rocher products part 2 
Monoi de Tahiti oil+hair/body wash 
Sebo Vegetal eau micellaire+cleansing gel


 Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Θα τα ξαναπουμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

1 comment:

Unknown said...

τρελαινομαι για τη μυρωδια του καφέ,οπότε ειμαι σίγουρη οτι θα ξετρελαθω με αυτο το αφρόλουτρο