December 22, 2014

5 current favorite nail colors...

hey there beautiful girls!

 

   Μου αρεσει πολυ να περιποιουμαι τα χερια μου και να χρησιμοποιω βερνικια νυχιων που κολακευουν την εμφανιση μου... Δεν μπορω να πω οτι ακολουθω τα trends-μου αρεσει να ενημερωνομαι για τις τρεχουσες τασεις, αλλα συνηθως επιλεγω αποχρωσεις συμφωνα με την διαθεση και τα κεφια μου!
   Δειτε παρακατω πεντε χρωματα που  προτιμω τελευταια...

 

 

  Πρωτο στη λιστα το nail polish νουμερο 501 απο τη Beauty Line cosmetics, ενα καταπληκτικο  κοκκινο-κερασι που απλα λατρευω και το βρισκω τελειο για χειμωνα... Μοναδικο του μειονεκτημα το οτι αργει καπως να στεγνωσει...






Επισης τελειο για χειμωνα το Pure Colour nail polish-Deep Plum απο την Oriflame. Δεν μπορω να πω οτι το πινελακι με βολευει ιδιαιτερα, το σκουρο δαμασκηνι goth/vampy χρωμα του ομως ειναι σουπερ...

 

 

  Τελειως αντιθετο ειναι το Nail Lacquer no 220 απο την  Kiko, ενα μπεζ στο χρωμα του δερματος  με διακριτικα χρυσαφενια στρασακια για ευκολο και γρηγορο nude μανικιουρ...Αγαπω τα βερνικια Kiko!

 



  Το Purplicious  απο τη σειρα Grl Finish  της Avon ηταν ερωτας με την πρωτη ματια! Πολυ καλη χρωματικη αποδοση-το αποτελεσμα που βλεπετε ειναι με μια στρωση-και εξαιρετικη διαρκεια και λαμψη...love!

 

Τελος, ενα βερνικι σε ζουμερη αποχρωση... το I Love Fruties Lasting Finish 066 Cranberry Zest της Rimmel London απλωνεται πανευκολα, στεγνωνει γρηγορα και εχει φωτεινο και ζωηρο χρωμα που μου αρεσει πολυ πολυ!




Πως σας φαινονται?

Αυτα πο εμενα για την ωρα...
Τα ξαναλεμε συντομα!
πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

1 comment:

Unknown said...

πολυ όμορφα χρώματα ....