September 28, 2014

September Avon empties

hello my darling beauties!

 

   Σεπτεμβριος τελος, λοιπον... Προχωραμε στο φθινοπωρο με καλη διαθεση και ορεξη για καινουρια και ομορφα πραγματα!
   Αρκετα προιοντα σας εχω σημερα στα Avon empties... Παμε να τα δουμε?


1.AVON SUN KIDS

SUN CREAM SPF 30 75 ML

WATERMELON FRAGRANCE

2.AVON SUN KIDS

TURQOISE SUN SPRAY SPF 30 

water resistant 150 ml

Δυο αντιηλιακα απο την παιδικη σειρα, καταλληλα για παιδακια ανω των τριων ετων. Η πρωτη κρεμα με εξαιρεση το αρωμα της δεν αρεσε ουτε σε μενα ουτε στον γιο μου-ηταν αρκετα πηχτη και αργουσε καπως να απορροφηθει. Εχω την εντυπωση οτι και καποιος ερεθισμος που παρουσιατηκε στο δερμα του μικρου οφειλοταν σε αυτη.
Το σπρευ για το σωμα ειναι ομως πολυ καλυτερο. Εχει γαλαζιο χρωμα, αδιαφορη μυρωδιαμ ενω απλωνεται και απορροφαται πολυ ευκολα. Το χρησιμοποιησα φυσικα και εγω-παρειχε πολυ καλη προστασια, ακομη και μεσα στη θαλασσα, δεν κοκκινισαμε καολου και γενικα το εγκρινω!
Να σημειωσω οτι και τα δυο αυτα προιοντα δεν μου αδειασαν εντελως, θα τα πεταξω ομως, γιατι προτιμω καθε χρονο να παιρνω καινουρια παιδικα αντιηλιακα.

3.AVON SUN AFTER SUN 

COOLING BODY SPRAY lotion

with vitanib c 150 ML

4.AVON SUN 

MOISTURISING SuN CREAM

SPF 20 SENSITIVE SKIN 150 Ml

Τα αντιηλιακα σωματος  της Avon γενικως μου αρεσουν πολυ και κανενα δεν με εχει απογοητευσευ μεχρι στιγμης. Η κρεμα σωματος με δεικτη 20 εχει ελαφρια υφη που απορροφαται γρηγορα και αφηνει πολυ απαλο το δερμα, οπως και το δροσιστικο after sn spray. Πολυ ευχαριστως θα αγοραζα ξανα και τα δυο.

5. ANEW CLINICAL EYE LIFT PRO

Δειτε την αποψη μου για αυτη την αντιγηραντικη κρεμα ματιων πατωντας εδω
 

6.PLANET SPA TURKISH THERMAL BATHS RHASSOULCLAY MASK 75 ML

Δειτε την αποψη μου για αυτη και για αλλες μασκες της Avon πατωντας εδω 

7.ADVANCE TECHNIQUES MOROCCAN ARGAN OIL HAIR MASK 150 ML

8.ADVANCE TECHNIQUES MOROCCAN ARGAN OIL SHAMPOO 400 ML 

  Εχω ξαναπει οτι αγαπω το σαμπουαν, το μαλακτικο και το λαδακι της συγκεκριμενης σειρας, δεν μπορω να πω ομως το ιδιο και για τη μασκα... Δεν ειναι κακη, αλλα θεωρω οτι για μασκα δεν ειναι αρκετη και σιγουρα δεν συγκρινεται με αλλες μασκεςς Advance Techniques που εχω δοκιμασει. Δεν εκανε αρκετα απαλα τα μαλλια μου και τα βαρυνε κιολας, οποτε προτιμησα να τη χρησιμοποιησω ως κοντισιονερ...αλλα και παλι προτιμω το κανονικο κοντισιονερ της σειρας. Δεν θα την ξαναπαρω.

  

9.NATRALS KIDS GOODNIGHT LAVENDER BATH+SHOWER GEL 250ml

10.GOODNIGHT LAVENDER 

relaxing BODY CREAM 150ml

Και δυο ακομα προιοντα απο την παιδικη σειρα που δυστυχως δεν κυκλοφορουν πλεον... Και το αφρολουτρο και η κρεμα σωματος μυριζουν καταπληκτικα (μοιαζουν πολυ με τα αντιστοιχα προιοντα με λεβαντα της Johnson's) και τα ευχαριστηθηκα πολυ! Αφηναν τελεια αισθηση στο δερμα, ειδικα η κρεμα σωματος ειχε βελουδινη υφη που εκανε θαυματα μετα την αποτριχωση...Αν τα βρω στα στο της Avon, θα τα ξαναχτυπησω!


Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
Τα ξαναλμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

No comments: