September 9, 2014

Review-Avon Care Cocoa butter Rejvenating body butter

hello ladies!

Μολις κυκλοφορησε ενα νεο προιον απο την Avon, το οποιο απεκτησα πριν λιγες μερες...
Προκειται για το Cocoa Butter Rejuvenating body butter απο την οικονομικη σειρα περιποιησης Avon Care. 


   Γενικως δεν αγαπω ιδιαιτερα τα βουτυρα σωματος, γιατι τα βρισκω πολυ λιπαρα και βαρια για το δικο μου δερμα. Που και που ομως κανω καποιες δοκιμες με ορισμενα προιοντα, ειδικα το καλοκαιρι που ενυδατωνω πιο συχνα το σωμα μου. 

Πηρα λοιπον αυτο το νεο body butter για δυο λογους-πρωτον, γιατι το συγκεκριμενο συστατικο φημιζεται για τις πολυ ενυδατικες του ιδιοτητες και δευτερον, γιατι εχω ηδη την κρεμα χεριων της ιδιας σειρας και λατρευω τη μυρωδια της!


Αυτο λοιπον το προιον εχει, οπως φανταστηκα, την ιδια καταπληκτικη μυρωδια. Η συνθεση του, εκτος απο βουτυρο κακαο, περιεχει και βιταμινη Ε  και η υφη του ειναι πολυ πηχτη, σχεδον σαν βαζελινη-αν αναποδογυρισετε τη συσκευασια, θα αργησει πολυ να πεσει το προιον.
Οπως και τα περισοοτερα body butters, αργει καπως να απορροφηθει λογω λιπαρης συνθεσης, αξιζει ομως τον κοπο, γιατι το αποτελεσμα του  στο δερμα ειναι απλα υπεροχο!


Το βρισκω ιδανικο για χρηση μετα την αποτριχωση, αλλα και σε σημεια που παρουσιαζουν ιδιαιτερη ξηροτητα, οπως πελματα, γονατα, αγκωνες-εμενα μου αρεσει πολυ να το βαζω και στους ωμους . 
Η συσκευασια του ειναι στα 200 ml και η αρχικη του τιμη ειναι στα 9 ευρω, μπορειτε ομως πολυ συχνα να το βρειτε σε προσφορα, οπως στον καταλογο 4 (θα ισχυει μετα τις 20 Σεπτεμβριου) , οπου θα κοστιζει 4,50 ευρω, μιση τιμη δηλαδη.

Στην ιδια σειρα θα βρειτε κρεμα σωματος 400 ml, κρεμα προσωπου και σωματος 400 ml, κρεμα χεριων 100 ml και lipbalm σε βαζακι των 15 ml. Στον τρεχοντα καταλογο 3 μπορειτε να βρειτε και τα πεντε προιοντα με βουτυρο κακαο σε ειδικο πακετο προσφορας με 15,95 ευρω.
 Εγω παντως προτεινω ανεπιφυλακτα 
το συγκεκριμενο body butter και την κρεμα χεριων!


Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Θα τα ξαναπουμε συντομα!
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 


6 comments:

Δεν υπάρχει άσχημη γυναίκα, υπάρχει άβαφη γυναικά said...

τέλεια!!Κι εγώ παρήγγειλα την κρέμα χεριών!!! Έχω ήδη το lip balm που είναι θεικό και κάποια στιγμή θα πάρω και την κρέμα σώματος! Φιλιά!!

Unknown said...

πρέπει να μυρίζει πολύ όμορφα!!

Pretty Kitty said...

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΛΙΠΜΠΑΛΜ-ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΗΔΗ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ BODY BUTTER ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΜΕ ΤΑ 16 ΕΥΡΩ!!!!!

Pretty Kitty said...

ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΓΕΝΙΚΩς ΜΥΡΩΔΙΕΣ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΒΑΝΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ! ΕΓΩ ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ! ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

nikoleta said...

καλησπέρα σας! είμαι αντιπρόσωπος της avon. θα σας πειραζε να κοινοποιήσω το άρθρο σας? :)

Pretty Kitty said...

φυσικα και δεν θα με πειραζε -κοινοποιησε και οποιο αλλο αρρο θελεις!!!!!!
πολλα φιλια και καλη χρονια!!!!!!!!!!!!!