September 22, 2014

Dear Diary... #2

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ...

 

Bye bye summer...

Βλεποντας το θερμομετρο σιγα σιγα να κατεβαινει, αλλα και το ημερολογιο να φτανει στο τελος του Σεπτεμβρη, ειπα πλεον να το παρω αποφαση...
Αντιο καλοκαιρακι μου...
αντιο φουξια καπελο μου...
αντιο αγαπημενο navy μαγιω μου...
Του χρονου παλι!!!

 

My new love

Στην αρχη μου ειχα φανει ολιγον φλωρος, σε οσο περισσοτερες ταινιες ομως τον εβλεπα, τοσο περισσοτερο μου αρεσε...Chris Pine, κουκλος και εξαιρετος ηθοποιος. Ευγε, νεε μου!





Movie time
Εχω δει απειρες ταινιες τον τελευταιο καιρο, θα ξεχωρισω ομως μονο μια.
The Edge of Tomorrow με τον Tom Cruise και την Emily Blunt, ενα sci-fi story με εξωγηινους, καταστροφη του κοσμου και τετοια συνηθισμενα, με πολυ ασυνηθιστο ομως και ευρηματικο σεναριο που μου κινησε το ενδιαφερον και με καθηλωσε!


  Θα ξεχωρισω και μια ολοκαινουρια σειρα, που επισης δεν περιμενα οτι θα μου αρεσει και τελικα ανυπομονω να δω τον δευτερο κυκλο.
Προκειται για το The Last Ship, που ξεκινησε να προβαλλεται στην Αμερικη τον Ιουνιο και ο πρωτος κυκλος ολοκληρωθηκε με δεκα επεισοδια.
Πρωταγωνιστης ο κουκλος Eric Dane (ΟΚ, ωραιος ο δοκτωρ McDreamy του Grey;s Anatomy, αλλα εγω παντα προτιμουσα τα κακα παιδια και ψηφιζω τον Eric- Mc Steamy...) σε ρολο ζορικου καπετανιου αυτη τη φορα.
Πολυ ενδιαφερουσα σειρα, την προτεινω!!!

 

 Nails of the day




Αγαπω τα παστελ ολες τις εποχες του χρονου και η νεα μου αγαπη ειναι το βερνικι νυχιων Avon Gel Finish  στην αποχρωση Sheer Love. Πολυ γλυκο, κουφετενιο ροζ που δειχνει εξισου ωραιο σε κοντα και μακρια νυχια και ταιριαζει αψογα και με τα ασορτι βραχιολακια μου!




 

 autumn favorite

Lipton Green Tea Orient
Ζεσο η κρυο με λιγο χυμο,
αυτο το τσαι  απλα το αγαπω!
(οριστε, εκανα και ποιημα χιχι)
 

 

 Μυστηριον...

Το καλοκαιρι αποφασισα επιτελους οτι το τραγικο νουμερο που εβλεπα στη ζυγαρια, επρεπε να μειωθει! Ελαχιστοποιησα λοιπον τη ζαχαρη, με αποτελεσμα να εχω να φαω σοκολατα... ουτε κι εγω θυμαμαι απο ποτε! Αυτο δεν εχει ξανασυμβει, ΠΟΤΕ.
Μηπως πρεπει να ανησυχω? Τι μου συμβαινει???
 Λοιπον, εγω επειδη δεν θελω να παθω τιποτα και φοβαμαι για την υγεια μου (...),
παω να χτυπησω ενα κομματακι απο την αγαπημενη μου dark Παυλιδη με πορτοκαλι!




 

  Αυτα προς το παρον, αγαπητο μου ημερολογιο...
To be contined
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx

 

 

 


1 comment:

Vicky Papadopoulou said...

Πόσο γοητευτικός παίζει να είναι ο Ερικ-Μακ Στιμυ???Κι εγώ αυτόν προτιμούσα :) Μου άρεσε πολύ το ημερολόγιο!