September 1, 2014

August Avon empties

hey there beautiful girls!

    Παει και ο τριτος και τελευταιος μηνας του καλοκαιριο... για τους λατρεις της συγκεκριμενης εποχης, οπως και εγω, αυτο σιγουρα δεν ειναι και πολυ ευχαριστο... Παντα ομως μου αρεσει οταν μπαινει το φθινοπωρο, γιατι αισθανομαι οτι, ΟΚ, ωραια η καλοκαιρινη χαλαρωση και η αφασια, αλλα πλεον ηρθε η ωρα για να ανανεωθω και να κανω μια καινουρια αρχη... σε ολα τα επιπεδα!
   Δειτε παρακατω τα προιοντα της Avon που χρησιμοποιησα μεχρι τελους τον Ατγουστο, καθως και τις αποψεις μου για αυτα... 

 

 

1.naturals herbal
revitalising 2 in 1 shampoo+conditioner
red clover+blackcurrant 250 ml
Αυτο το σαμπουαν 2 σε 1 δν ειναι πλεον διαθεσιμο, ελπιζω ομως να επανελθει, γιατι με βολεψε πολυ. Το καλοκαιρι χρησιμοποιω αρκετες φορες 2 σε 1 σαμπουαν και κοντισιονερ, κυριως για εξοικονομηση χρονου, αφου λουζομαι συχνοτερα λογω θαλασσας... Το συγκεκριμενο προιον μυριζε πολυ ευχαρσιτα και δεν βαρυνε τα μαλλια μου .
 
2.naturals
cherry blossom fragrance spritz 100 ml
Αγαπω τα body sprays το καλοκαιρι, γιατι ειναι πολυ πιο ελαφρια απο τα κλασικα αρωματα, αν και βεβαια δεν εχουν σε καμια περιπτση την ιδια διαρκεια. Το συγκεκριμενο εχει πολυ ευχαριστη, γλυκια και λουλουδενια μυρωδια και μου αρεσε πολυ. Δινει αισθηση φρεσκαδας και καθαριοτητας σε δευτερολεπτα!
 
3.avon care family
gentle body wash 
wit chamomile and oat extract 400 ml 
Σας εχω ξαναδειξει αυτο το αφρολουτρο, μια που το χρησιμοποιω και εγω και ο γιος μου και το αγαπαμε αμφοτεροι... Εχει απαλο, ουδετερο αρωμα, ωραιο αφρο και καθαριζει απαλα το δερμα. Ειναι καταλληλο για παιδακια ανω των τριων ετων, οποτε εχει απλαη συνθεση που αφηνει πολυ ευχαριστη αισθηση.
 
4.solutions body
cellu-break 5d
anti-cellulite treatment 150 ml
Ενα αντικυτταριδικο προιον που θεωρητικως ειναι η βελτιωμενη εκδοση του περσινου CelluBreak, δεν νομιζω ομως οτι εχει καποια φοβερη διαφορα.... το βρηκα παντως εξισου καλο! Εχει καπως ξινη, θα ελεγα, μυρωδια και πηχτη συνθεση που θελει λιγη ωρα για να απορροφηθει, αφηνει μια αισθηση δροσιας στο δερμα και το κανε πολυ απαλο και λειο. Εννοειτα βεβαια οτι μονο με ενα τετοιο προιον δεν προκεται να δουμς θαυματα και χρειαζεται επισης ασκηαη και προσεγμενη διατροφη...πονεμενη ιστορια! Παντως αυτη η κρεμα με αφησε αρκετα ικανοποιημενη και ευχαριστως θα την ξαναεπαιρνα.
 
5.solutions truly radiant
liposome treatment 50 ml
Δειτε την αποψη μου για αυτη τη κρεμουλα
πατωντας εδω
 
6.only imagine
antiperspirant rool-on deodorant 50 ml
Μου αρεσουν τα αποσμητικα απο τις συμπληρωματικες σειρες για τα αρωματα της Avon, γιατι οι μυρωδιες τους δεν θυμιζουν τα κλασικα αποσμητικα.Το συγκεκριμενο ομως μου φανηκε αρκετα εντονο και αισθανομουν οτι με κουραζε λιγο σαν αρωμα...Οσον αφορα παντως την προσταια απο την κακοσμια, ηταν αρκετα αποτελεσματικο.
 
7.anew solar advance
 eye cream spf 30  +
glossy lip tint spf 30
Και αυτοτο προιον δεν κυκλοφορει πλεον, οποτε δεν θα επεκταθω ιδιαιτερα. Ωραια η ιδεα της διπλης συσκευασιας με κρεμα ματιων και προστατευτικο λιπγκλος με μεγαλο δεικτη για την καλοκαιρινη μας τσαντα-η κρεμα ηταν υπεροχη, το γκλος ομως κολλουσε απελπιστικα, αν και αφηνε τελειο χρωμα.




Εσεις εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτα τα προιοντα?Πως σας φανηκε?

Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα....
Θα τα ξαναπουμε συντομα!

Πολλα φιλια
Κατερινα xxx




No comments: