June 10, 2014

Review- Avon Gel finish nail enamel

hello my beautiful girls!

 

   Πριν απο λιγες μερες η Avon μου εστειλε δυο βερνικια νυχιων της νεαας σειρας Gel Finish για να τα δοκιμασω και την ευχαριστω παρα πολυ για αυτο! Το πακετο περιειχε δυο αποχρωσεις, το Fabulous, ενα φωτεινο κοραλοκοκκινο αι το Royal Velvetta, ενα εντυπωσιακο μπλε-μωβ.

   Τα βερνικια αυτα υποστηριζουν οτι δινουν εντονο και πολυ καλυπτικο χρωμα που δεν χρειαζεται περασμα με top coat και λαμψη εφαμιλλη των τζελ, χωρις βεβαια να χρησιμοποιηθει λαμπα UV. 

 

 

    Απο αυτα τα δυο το ματι μου επεσε κατευθειαν στο κοκκινωπο (τα τελευταια χρονια δημωνω λατρης των κοκκινων βερνικιων) και φυσικα το χρησιμοποιησα αμεσως!

   
    Εβαψα τα νυχια μου Τριτη βραδυ, βαζοντας πρωτα οπως παντα μια βαση (αυτη την εποχη χρησιμοποιω μια της Kiko) για να αποφευχθει το αντιαισθητικο κιτρινισμα και για να απλωνεται και να διαρκει καλυτερα το βερνικι.
  Καταρχην μου αρεσε το γεγονος οτι με το πρωτο περασμα η συγκεκριμενη αποχρωση φανηκε τελεια και ηταν απολυτα αδιαφανης, οποτε τα αφησα ετσι και εκανα μια δευτερη στρωση το επομενο βραδυ. Η λαμψη ηταν πραγματι εμτονη και εννοειται οτι δεν εβαλα top coat, για να κανω ενα σωστο test drive!


Τις επομενες μερες εκανα διαφορες δουλειες , οπως συνηθως-επλυνα απειρα πιατα, ετριψα ταψια και μπανιερες, επλυνα χιλιες φορες τα χερια μου κτλ κτλ, καθ'οτι ειμαι και πολυ νοικοκυρα, τρομαρα μου!
Κατω απο αυτες τις συνθηκες ειναι λογικο οτι τα  περισσοτερα βερνικια αρχιζουν συντομα να χαλανε στις ακρουλες, οποτε χρειαζονται μπαλωματακια και εξτρα περασμα με top coat η και αφαιρεση σε ορισμενες περιπτωσεις, οταν οι απωλειες ειναι μεγαλες και δεν διορθωνονται με τιποτα...

 Την Κυριακη ομως το βραδυ, δηλαδη μετα απο πεντε μερες, η εμφανιση των χεριων μου ηταν η εξης...



  Ομολογω οτι δεν περιμενα να εχει παραμεινει τοσο λαμπερο το χρωμα μετα απο τοσες καθημερινες κακουχιες. Εκτος αυτου, τα πρωτα ξεφτισματα στις ακρες εμφανιστηκαν την πεμπτη μερα, κατι που δεν μου εχει ξανασυμβει ποτε-επαναλαμβανω, χωρις top coat.
 Το μονο βερνικι με το οποιο θα μπορουσα ισως να συγκρινω την αντοχη του Gel Finish ειναι ενα OPI που ειχα παλαιοτερα και ειχα οντως πολυ μεγαλη διαρκεια.



Ξναχρησιμοποιησα το ιδιο βερνικι μετα απο λιγες μερες, απλωνοντας αυτη τη φορα μονο μια στρωση. Η αντοχη του ομως δεν ηταν η ιδια-τα ξεφτισματα εμφανιστηκαν τη δευτερη μερα. Κατεληξα λοιπον οτι ειναι προτιμοτερες οι δυο στρωσεις , οπως και στα περισσοτερα βερνικια νυχιων αλλωστε,  αν θελω μανικιουρ που να δειχνει αψογο για πολλες μερες!

Οι πρωυες μου εντυπωσεις τελικα  απο τα συγκεκριμενα βερνικια νυχιων ειναι πολυ ικανοποιητικες! Εχω ηδη παραγγειλει τρεις αποχρωσεις (συνολικα υπαρχουν 22) για να τις τεσταρω... Στον τρεχοντα καταλογο της Avon μπορειτε να βρειτε τα Gel Finish με 5,50 ευρω και καθε μπουκαλακι περιεχει 12 ml.

Εσεις τα εχετε δοκιμασει?
Πως σας φανηκαν?

Αυτα προς το παρον απο εμενα....
Πολλα φιλια
Κατερινα  xxx




8 comments:

Anonymous said...

Θέλω πολύ να τα δοκιμάσω! αφού κρατάνε τόσο πολύ!!!

Unknown said...

Άμε ... εχω το μπλε το ροζ και το nude

Unknown said...

θέλω πολύ να τα δοκιμάσω , και αφού κρατάνε και τόσο!

Δέσποινα said...

Δεν τα έχω δοκιμάσει, αργούν πολύ να στεγνώσουν ;

Pretty Kitty said...

οχι, ευτυχως! σε πεντε λεπτα ειναι ΟΚ...βεβαια αν τα αφησεις δεκα λεπτακια ειναι ακομα καλυτερα για σιγουρια!

Pretty Kitty said...

ναι, νομιζω οτι θα γινουν τα πιο αγαπημενα μου!!!

Pretty Kitty said...

κι εγω πηρα το nude και το απαλο ροζακι και το purplicious!

Pretty Kitty said...

ναι ναι να τα δοκιμασεις! εμενα με εχουν αφησει πολυ ικανοποιημενη!!!!!!!!