June 29, 2014

June Avon empties!

hey there beauties!

 

   Πολυ μου αρεσει το καλοκαιρακι... ακομα κι οταν βρεχει καταρρακτωδως!
Παει κιολας ο πρωτος του μηνας ομως! 
Ας μην γκρινιαξω, ας σκεφτω παραλιες, μαγιω και αντιηλιακα κι ας γραψω τη γνωμη μου για τα προιοντα της Avon που χρησιμοποιησα και τελειωσα τον μηνα που περασε...

 

 

1. advamce techniques moroccan argan oil  leave-in treatment 30 ml

  Ενα πολυ πολυ αγαπημενο προιον! Σιγουρα θα το εχετε δει και σε πολλα αλλα beauty posts +videos και θα εχετε ακουσει γενικως καλα λογια... ειναι ολα αληθεια! Ειναι πιο πηχτο απο τα κλασικα λαδακια μαλλιων, μυριζει πολυευχαριστα και χρειαζεται μικρη ποσοτητα για να κανει τα μαλλια απαλοτερα και δυνατοτερα. Αυτο ειναι το δευτερο μπουκαλακι που τελειωνω και πολυ ευχαριστως θα το ξαναεπαιρνα!

2. solutions hydra beyond  hydrating gel-cream 50 ml

3.solutions hydra beyond extra hydrating cream 50 ml

  Αυτες τις  δυο κρεμουλες τις ειχα παρει περσι το χειμωνα και δεν κυκλοφορουν πλεον. Αν ομως τις βρειτε στα στοκ της Avon σε καλη τιμη... καλυτερα να μην τις παρετε! Δεν ειναι κακες, αλλα δεν ειναι και τιποτα ιδιαιτερο. Υποτιθεται οτι ειναι και οι δυο τπερενυδατικες, η μια σε τζελ μορφη και η αλλη σε κρεμωδη, αλλα δεν μπορω να πω οτι ειδα καμια φοωερη διαφορα στο δερμα μου, εκτος του οτι γυαλιζε πολυ. Οπως προειπα, τιποτα ιδιαιτερον.

4.advance techniques daily shine 2 in 1 shampoo and conditioner 250 ml

   Σας εχω ξαναδειξει αυτο το προιον, οποτε δεν θα πω πολλα... Το καλοκαιρι μου αρεσει να χρησιμοποιω αρκετα συχνα σαμπουαν που εμπεριεχουν και κοντισιονερ και το συγκεκριμενο ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου!

5.anew clinical e-defense multi shield lotion spf 50, 30 ml

6.anew clinical e-defense deep recovery  treatment 30 ml 

   Και γι'αυτα τα δυο υπεροχα προιοντα σας εχω ξαναμιλησει πριν απο λιγο καιρο στο αρθρο My current skincare products. Τα αγαπησα πολυ, γιατι ειδα μεγαλη βελτιωση στο δερμα μου και ενθουσιαστηκα και με τον μεγαλο δεικτη προστασιας της κρεμας ημερας, που δεν μου προκαλεσε περιττη λιπαροτητα. Ανυπομονω να τα βγαλει η Avon σε καλη προσφορα για να τα ξαναπαρω!

7. skindisiac body oil spray 150 ml

   Δειτε το review μου για αυτο το μοσχομυριστο λαδακι σωματος πατωντας εδω


8.clearskin blemish clearing stick

Ενταξει, εχετε βαρεθει να βλεπετε τετοια στικακια στα empties μου, αλλα ειλικρινα τα αγαπω! Με βοηθουν πολυ στην καλυψη των αντιαισθητικων σημαδιων απο σπυρακια και τα βοηθουν να συνελθοτν, χαρη στα αντιβακτηριδιακα τους συστατικα. Παντα υπαρχει ενα στα καλλυντικα μου... και πολλες φορες και ενα ακομη στην τσαντα μου!

 

  Διαβαστε κι αλλες αποωεις μου για προιοντα της Avon που χρησιμοποιησα μεχρι τελους  πατωντας εδω 


Αυτα προς το παρον απο εμενα...
Πολλα φιλια
Κατερινα xxx
 
 


No comments: