May 18, 2014

10+1 Beauty Habits

hello beautiful girls!

 

     Μετα το 10 Random Beauty Facts about me  ερχεται το 10+1 Beauty Habits, διοτι διαπιστωσα οτι ειχα πολλα ακομη να γραψω...Ετσι λοιπον συγκεντρωσσα και σας παραθετω ορισμενες συνηθειες-παραξενιες που εχω ως beauty addict... Ειμαι σιγουρη οτι θα εχουμε πολλα κοινα!





1. Εχω αρκετα μεγαλο στοκ προιοντων, γιατι δεν μπορω να αντισταθω σε μια καλη προσφορα... Ορισμενα καλλυντικα ομως με κρεμωδεις συνθεσεις-οπως κραγιον, μασκαρα, κρεμες προσωπου κτλ-ειναι ευπαθη και μπορει να αλλοιωθουν, αν μεινουν αρκετα καιρο παρατημενα... Τα διατηρω λοιπον στο ψυγειο, οπου  ενα ραφι εχει μετονομαστει σε beauty stash (...) και η διαρκεια ζωης τους αυξανεται κατα πολυ!

2. Οταν ενα προιον σε μαλακη πλαστικη συσκευασια φτανει στο τελος του... το πετσοκοβω! Ειναι απιστευτο το ποση ποσοτητα κρεμας χεριων και bb crean μπορειτε να βρειτε κρυμμενη στα τοιχωματα του σωληναριου!

3. Απο τοτε που χρησιμοποιησα τυχαια ενα κρεμωδες αφρολουτρο για αποτριχωση με ξυραφακι, κατηργησα εντελως το shaning gel. Ειναι κυριολεκτικα πεταμενα λεφτα, γιατι τα πολυ ενυδατικα αφρολουτρα-οπως π.χ. τα Dove-κανουν πολυ καλυτερη δουλεια, πιστεψτε με!



4.Το τελευταιο πραγμα που κανω, πριν κοιμηθω καθε βραδυ, ειναι να βαλω κρεμα χεριων, που βρισκεται σταθερα διπλα στο μαξιλαρι μου. Αν δεν το κανω, υποφερω, αισθανομαι σαν να μην εχω πλυνει τα δοντια μου η κατι τετοιο!

5. Φοραω προιοντα με αντιηλιακο δεικτη προστασιας ολο το χρονο απαραιτητως. Τον χειμωνα ο δεικτης της ενυδατικης μου ειναι τουλαχιστον 15 και τους καλοκαιρινους μηνες απο 30 εως 50. Ασχετα αν εχετε ευαισθητο δερμα σαν κι εμενα η οχι, σας προτεινω να κανετε το ιδιο, πρωτον γιατι ο ηλιος στη χωρα μας δεν αστειευεται και δευτερον, γιατι η ηλιακη ακτινοβολια ειναι ο πρωτος παραγοντας γηρανσης της επιδερμιδας. SOS!



6.Δεν φοραω face primer, ενα προιον βασης δηλαδη πριν το μεικαπ. Ο λογος κατα βαση ειναι ενας-οταν φοραω πολλες στρωσεις προιοντων, το δερμα μου μπουκωνει και αντιδρα! Εχω καταληξει λοιπον οτι μια καλη ενυδατικη και ενα foundation καταλληλο για τις αναγκες μου ειναι υπεραρκετα.

7. Δεν βαφω ποτε τις κατω βλεφαριδες μου, γιατι νομιζω οτι τα ματια μου φαινονται πολυ περιεργα...

8. Για τον ιδιο ακριβως λογο δεν μου αρεσει να φωτιζω την εσωτερικη γωνια των ματιων μου με ανοιχτοχρωμες σκιες...

9.... και να χρησιμοποιω λευκα μολυβια στην κατω γραμμη. Αισθανομαι σαν εξωγηινη και οτι το αποτελεσμα ειναι εντελως αφυσικο. Αμα λεω εγω οτι ειμαι παραξενη και στραβοξυλο, κατι ξερω!



10. Κατα καιρους με πιανουν κολληματα και αγοραζω συνεχεια συγκεκριμανα προιοντα ομορφιας-ετσι φταιχνεται το στοκ που προανεφερα... Τους τελευταιους μηνες παιρνω διαρκως καινουρια αφρολουτρα, ρουζ, μολυβια ματιων και foundations/bb creams. Παει το ψυγειο, γεμισε...

11. Τελος σας εχω μια πολυ κακη συνηθεια που ειχα για πολλα χρονια και ευτυχως εκοψα. Πειραζα παντα τα σπυρακια μου! Δυστυχως οι περισσοτερες απο εμας  το κανουμε αυτο... ειναι ομως μεγα σφαλμα, κοριτσια και αγορια! Ως υπενθυμιση της κακιστης αυτης συνηθειας εχω πλεον στο προσωπο μου ενα σωρο σημαδακια και μικρες ουλες που παλευω να εξαφανισω με λευκαντικους ορους, ξερω ομως οτι δυσκολα θα τα καταφερω... Γι'αυτο μακρια τα χερια απο το προσωπο και πλακωστε τους ανεπιθυμητους επισκεπτες στα αντιβακτηριδιακα!


   Αυτα λοιπον απο εμενα προς το παρον...
Πειτε μου κι εσεις τις δικες σας συνηθειες-παραξενιες!

Πολλα φιλια
Κατερινα xxx


4 comments:

Anonymous said...

Το 2-4 τα κάνω και εγώ, χιχι!!!

Unknown said...

To 2 το κάνω και γω!!χεχε!!

Unknown said...

1-6 τα κάνω και εγώωωω !! Πολύ ωραίο άρθρο !

Unknown said...

τα 5-6-7 τα κάνω και εγώ . με την ηλιο δεν ειναι να παίζεις πλέον!