April 9, 2014

Review-Yves Rocher products part 2

bonjour !!!

   Γεια σας και παλι!

    Επανερχομαι με το δευτερο μερος του Yves Rocher review για να νας πω τη γνωμη μου και για ακομη τεσσερα προιοντα της υπεροχης γαλλικης εταιρειας που εχω στην κατοχη μου... Αν δεν εχετε διαβασει το πρωτο μερος, μπορειτε να το δειτε ... εδω!
     Παμε λοιπον!
 

1.pur bleuet cleansing water for face+eyes 200 ml

    Ενα καθαριστικοτζελ προσωπου που απλωνεται και αφαιρειται με βαμβακαι σαν γαλακτωμα και δεν χρειαζεται ξεβγαλμα. Οπως αναφερεται στη συσκευασια, περιεχει οργανικο cornflower water (τωρα τι ειναι αυτο, θα σας γελασω) και ειναι καταλληλο για ολους τους τυπους δερματος. Εχει ανεπαισθητο αρωμα, αφηνει πολυ ευχαριστη και απαλη αισθηση στο δερμα, αλλα πιστευω οτι δεν ειναι αρκετο για να αφαιρεσει εντονο μακιγιαζ. Το ιδιο ισχυει και για το μακιγιαζ των ματιων-κανει δουλιτσα, αλλα δεν θα το συνιστουσα σε... δυσκολες αποστολες! Στα συν του το γεγονος οτι δεν περιεχει αρωματα και parabens.
 

2.micellar cleansing water for face, eyes, lips 200 ml

   Τα νερακια καθαρισμου αυτου του τυπου ειναι πολυ της μοδας και τα βρισκω πολυ ευχρηστα. Απ'ολα τα καθαριστικα του Yves Rocher που εχω δοκιμασει, νομιζω οτι αυτο ειναι το πιο αποτελεσματικο! Δεν αφηνει το δερμα τοσο απαλο, οσο το Hydra Vegetal, που σας εδειξα στο προηγουμενο ποστ, αλλα κανει πλυ καλο ντεμακιγιαζ σε προσωπο και ματια. Περιεχει  εκχυλισματα απο τρια αντιοξειδωτικα τσαγια-οργανικο πρασινο, λευκο και τσαι Μαδαγασκαρης,  χαμομηλι και musk rose oil. Στη συνθεση του δεν θα βρειτε ζωικα συστατικα και το μπουκαλακι ειναι απο ανακυκλωμενο πλαστικο. Like!
 

3.peau parfaite 6 in 1 sublime skin bb cream 50 ml - light

   Μου αρεσουν οι bb κρεμες και δεν χανω ευκαιρια να δοκιμαζω καινουριες! Η συγκεκριμενη ομως με διχασε λιγο για δυο λογους. Πρωτον, δεν περιεχει δεικτη αντιηλιακης προστασιας, κατι που μου φανηκε πολυ περιεργο για bb cream, οποτε χρειαζεται οπωσδηποτε να προσθεσετε ενα προιον με spf-εγω την αναμειγνυα με την ενυδατικη μου. Δευτερον, η αποχρωση light ειναι λιγο ωχρη για το δικο μου δερμα, αλλα το medium ηταν αρκετα πιο σκουρο... Κατα τα αλλα απλωνεται και απορροφαται πολυ ευκολα, μυριζει πολυ ευχαριστα (περιεχει λευκο τσαι), εχει ελαφρια προς μετρια καλυψη και τη βρηκα αρκετα πιο ενυδατικη απο  αλλες κρεμουλες τετοιου ειδους, που συνηθως δεν αφηνουν το δερμα μου οσο ενυδατωμενο θα ηθελα.
 

4.le plaisirs du nature yellow peach eau de toilette 100 ml

    Αλλο ενα αρωματακι αυτης της σειρας, στο οποιο δεν μπορεσα να αντισταθω... Για το Mango πηγαινα, αλλα τελικα με κερδισε το κιτρινο ροδακινο! Προκειται για ενα ελαφρυ και δροσερο αρωμα, που δεν εχει βεβαια επανω μου μεγαλη διαρκεια, ειναι ομως οτι πρεπει πιστευω για την ανοιξη και το καλοκαιρι!

     Αυτα λοιπον απο εμενα για την ωρα...
    Πολλα φιλια 
     Κατερινα  xxx



 

8 comments:

Unknown said...

Ωραία η ανάρτηση απο που προμήθευε σε τα προϊόντα απο αντιπρόσωπο ;; Η εταιρεία αυτή ειναι σαν την avon ; Ρωτάω επειδή δεν την γνωρίζω καθόλου αυτή την εταιρεία .

Pretty Kitty said...

εγω τα εχω παρει αποτο Παρισι. μπορεις να τα προμηθευτεις απο τους αντιπροσωπους της εταιρειας, αλλα ξερω σιγουρα οτι υπαρχουν και στα notos galleries στη θεσσαλονικη, φανταζομαι και στην αθηνα... ειναι πολυ καλα!

Unknown said...

Μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα εδω https://www.facebook.com/pages/YVES-Rocher-diktio/164107290372498?ref=hl και να έχετε ολα τα γαλλικα φυτικά yves rocher με την ασύγκριτη ποιοτητα τους σε τιμές μοναδικές!! Επικοινωνήστε στην σελίδα για κάθε απορία ..

Unknown said...

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία θα το ψάξω

Unknown said...

πολυ ομορφο το μπλογκ σου..καλη αρχη..μολις εγινα μελος..δεν εχω δοκιμασει τιποτα απο την εταιρια αλλα θα ηθελα γιατι εχω ακουσει οτι ειναι πολυ αξιολογα και με καλα συστατικα...το νερακι φαινεται πολυ ενδιαφερον..γενικα την εχω καταβρει με αυτα τα νερακια

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυυυυ!
οντως ειναι πολυ ποιοτικη εταιρεια κι εχει πολλα ωραια προιοντα!κι εγω εχω παθει με αυτα τα νερακια, εχω ηδη παρει και της loreal και θελω να δοκιμασω και της Garnier!

Unknown said...

Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα Yves Rocher αλλά η μαμά μου που αγόραζε παλιότερα είχε μείνει καταενθουσιασμένη .Πως μπορώ να μάθω τις τιμές τους και να δω κάποιο κατάλογο τους ?

Unknown said...

Μπορεις να μαθεις τΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΣΤΟ 6946979742 K.ΑΝΝΑ.ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ Κ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ .