April 7, 2014

Great looks for less...from H&M

   hello my beautiful girls!

 

    Σημερα σας εχω κι αλλα πανεμορφα πραγματακια, αυτη τη φορα απο το H&N, επισης πολυαγαπημενο μου καταστημα και για το στυλ των ρουχων του, αλλα και για τις τιμες!

   Οπως και στο προηγουμενο ποστ, ετσι και εδω οι τιμες που αναφερονται ειναι απο το επισημο site της εταιρειας, οποτε ενδεχεται να υπαρχουν καποιες  μικρες διαφορες στις τιμες που θα βρειτε στα ελληνικα υποκαταστηματα... enjoy!


Sunglasses 8.50 euro
  Sleeveless dress 36 euro
  Chain necklace 8.50 euro
   Sandals 30 euro
   Handbag 36 euro
   Six pack rings 3.90 euro
   Eyeshadow palette  4.95 euro
  Gel eyeliner 4.95 euro
  Lipstick and lipgloss  4.95 euro
  Lipbalm 1.95 euro
    Floral iPhone5 case 7.50 euro



  Sunglasses 8.50 euro
  Trenchcoat 48 euro 
  Jersey top 9.95 euro
   Short necklace 16 euro
   Skinny low jeans 19 euro
   Boots 39 euro
  Handbag 19 euro                                          

 

 Sunglasses 4.95 euro
 Top 24 euro
 Jersey skirt 18 euro
 Loafers 12 euro
  Shoulder bag 19 euro
  12 pack hair clips 2.95 euro
  iPhone case 7.50 euro
   Lipstick and lipgloss 4.95 euro
  Volume mascara 2.95 euro
  Eyeshadow palette 4.95 euro


    KISSES!


2 comments:

Unknown said...

Τα σύνολα είναι πολύ ωραία !!Τα H&M στην πόλη μου δεν έχουν καλλυντικά και έχω ακούσει τα καλύτερα !

pretty kitty said...

ααα τι κριμα! εχουν αρκετα ωραια πραγματακια, ειδικα τις παλετες με τις σκιες τις λατρευω και ειναι πολυ οικονομικες!πολυ χαιρομαι που σου αρεσουν τα σετακια μου με τα ρουχα!φιλακια πολλα πολλα!