April 27, 2014

April Avon empties!

hello hello helloooooo!

 

  Τ ο ξερω, ολο τα ιδια λεμε, αλλα το ποσο γρηγορα περναει ο καιρος  ειναι κατι που παντα με εντυπωσιαζει... Απριλιος τελος λοιπον, Μαιος εν οψει και ο πιο ωραιος μηνας της ανοιξης ευχομαι να ειναι τελειος για ολους μας!!!
  Τον μηνα που μας περασε τελειωσα και αποχωριστηκα τα εξης προιοντα της Avon...

 

 1.avon care lip balm vitamin e

  Ενα απο τα πιο αγαπημενα μου lip balms. Το εχω αγορασει παμπολλες φορες, γιατι αφηνει τα χειλη μου πολυ απαλα και ενυδατωμενα και τα προστατευει πολυ απτελεσματικα σε οποιεσδηποτε συνθηκες. Το αγαπω!

2.naturals herbal hair care, care+protect conditioning balm, normal+damaged hair 125 ml

  Αυτο το κοντισιονερ εχει ευχαριστη μυρωδια, περιεχει χαμομηλι και αλοε βερα και, ενω στην αρχη δεν μου γεμισε πολυ το ματι, τελικα διαπιστωσα οτι με τακτικη χρση κανει πολυ καλη δουλεια. Το μονο που δεν μου αρεσε πολυ ειναι η συνθεση του, που ειναι καπως υδαρρης-θα το προτιμουσα λιγο πιο συμπυκνωμενο.

3.advance techniques lightweyght gloss spray, all hair types 100 ml

  Ενα σπρευ λαμψης για τα μαλλια απο τη σειρα με το μαροκινο αργανελαιο, το οποιο δινει οντως αρκετα λαμπερο αποτελεσμα. Εγω το χρησιμοποιησα κυριως σαν ελαφραια λακ, οταν μαζευα τα μαλλια μου σε χαλαρες αλογοουες και μου αρεσε αρκετα. Αν βαλετε ομως μεγαλη ποσοτητα, θα βαρυνει την τριχα-μια μερα εβαλα και το πρωι και το απογευμα και την επομενη μερα χρειαζομουν λουσιμο... το παθημα βεβαιως εγινε μαθημα!

4.anew reversalist sheer tint moisturiser spf 20 uva.uvb 50 ml

   Σας εχω ξαναδειξει παλαιοτερα αυτη την κρεμα-αν και δεν με ειχε ικανοποιησει, την βρηκα σε πολυ καλη τιμη στα στοκ (νομιζω 6 ευρω) και την ξαναπηρα... Οι λογοι που δεν μου ειχε αρεσει τοτε και τωρα ειναι δυο. Δεν ηταν αρκετα ενυδατικη κι εκανε το δερμα μου να γυαλιζει πολυ στη ζωνη Τ. Αυτη τη φορα τη χρησιμοποιησα σε συνδυασμο με την bb κρεμα του Yves Rocher  και την πουδρα All about mat της Essence και το αποτελεσμα ηταν αρκετα καλυτερο. Οπως και να"χει, το ηθικον διδαγμα ειναι ενα... οταν ενα προιον δεν μας ταιριαζει, ορθον θα ηταν να μην το ξανααγοραζοομε και να παιδευομαστε, οσο δελεαστικη κι αν ειναι η τιμη του... καλυτερα να δοκιμασουμε καποιο καινουριο!

5.nail experts conditioning nail enamel remover, aceton free 150 ml

   Αυτο το ξεβαφτικο νυχιων μου αρεσει πολυ, γιατι μυριζει πολυ ωραια, δεν περιεχει ασετον και δεν ξηραινει τα λεπτα και ευθραυστα νυχια μου. Το βασικο του μειονεκτημα ομως ειναι η τιμη του... 10 ευρω, παρακαλω! Ακομα κι οταν εχει 50% εκπτωση, παλι ακριβο ειναι... στον τρεχονατ καταλογο ομως , που μπορεια να παρεις τρια προιοντα για τα νυχια με 12 ευρω, ισως το ξαναπαρω!

6.naturals kids silly spiced apple body wash+bubble bath 250 ml

   Τελος, ενα προιον που αγαπα πολυ ο γιος μου, ενα παιδικο αφρολουτρο με αρωμα μηλαρακι. εννοειται οτι το χρησιμοποιω που και που κι εγω, γιατι εχει ωραιο, ηπιο αρωμα και απαλο αφρο!
Αν και χρειαζεται λιγη ποσοτητα και δεν τελειωνει γρηγορα, θα το προτιμουσα σε λιγο μεγαλυτερη συσκευασια, γιατι ειμαι στραβοξυλο!



  Αυτα απο εμενα  για σημερα!
   Πολλα φιλια
   Κατερινα  xxx

8 comments:

Unknown said...

δεν εχω δοκιμασει τιποτα..εχεις δικο ο,τι δεν μας αρεσει δεν το ξανα παιρνουμε..ειδικα σε κρεμες προσωπου..εκτος και αν αλλαξει ο τυπος δερματος μας

Unknown said...

Το σπρέυ λάμψης μαλλιών το έχω δοκιμάσει και εγώ αλλά δεν μου άρεσε καθόλου .... από τα υπόλοιπα δεν έχω δοκιμάσει τίποτα !

Anonymous said...

Χαχα! τα παιδιά μας αγαπάνε AVON!!! είχα το ίδιο σαμπουάν!!!

Unknown said...

είχα δοκιμάσει ένα παλιότερο σπρευ λάμψης από Avon και μου άρεσε και ειδικές περιπτώσεις,όταν πχ ίσιωνα το μαλλί και είχα να πάω κάπου!

Έχω και διαγωνισμό στο μπλογκ μου!έλα να δεις αν θές!

Pretty Kitty said...

συμφωνω απολυτως...καποιες κρεμες που μου αρεσαν παλιοτερα, δεν μου ταιριαζουν τωρα που μεγαλωσα! μετα τα 35 αλλαξε αρκετα το δερμα μου κι εχει αναγκη απο περισσοτερη ενυδατωση!

Pretty Kitty said...

το σπρευ κι εγ δεν θα το ξαναπαρω, για τα δικα μου μαλλια συμπαθητικο ειναι, αλλα τιποτα το ιδιαιτερο...

Pretty Kitty said...

εχω λατρεψει τα δυο καινουρια προιοντα με λεβαντα...δεν παιζονται!!!

Pretty Kitty said...

αυτο το σπρευ που λες κυκλοφορει ακομα και νομιζω οτι ειναι καλυτερο απο αυτο που δειχνω εδω...'παω στο μπλογκ σου αμεσως!!!!! φιλακια!!!!!!!!!!!