January 7, 2014

My favorite winter fashion trends!

HELLO MY BEAUTIFUL GIRLS!

 

    Αν και τα τελευταια χρονια ασχολουμαι κυριως με beauty related θεματα, εδω και λιγο καιρο ξαναξυπνησε μεσα μου το... passion for fashion! Θα μου πειτε, ωραια εποχη βρηκες, τωρα που δεν υπαρχει μια, θυμηθηκες τη μοδα, τα trends και τους μεγαλους οικους! Οkay, η αληθεια ειναι οτι δεν μπορουμε να μπαινουμε στα μαγαζια και να βγαινουμε χαρωπες χαρωπες με πεντε σακουλες ψωνια... αυτο ομως δεν σημαινει οτι δεν μπορουμε να παρακολουθουμε τις τασεις και τις νεες ιδεες, εστω και απο καπως... μακρια! 

 

 

  

   Παντα μου αρεσε να ενημερωνομαι για ο,τι καινουριο και να αισθανομαι οτι ειμαι , εστω και λιγο, μεσα στα πραγματα και οχι εντελως εκτος τοπου και χρονου...Χαζευοντας λοιπον διαφορες σελιδες μοδας στο διαδικτυο, ξεχωρισα τα αγαπημενα μου trends για τον φετινο χειμωνα!
     
1. Πρωτο και καλυετρο, το κοκκινο παλτο! Το χρωμα του παθους ηταν ανεκαθεν ενα απο τα πιο αγαπημενα μου και σε ενα τοσο βασικο κομματι, οπως το παλτο, με τρελαινει!

2. Τα animal print φουλαρια! Εχω αρκετα στην κατοχη μου, γιατι αγαπω ιδιαιτερα τα ... ζωωδη αξεσουαρ κι ενα τετοιο μαντηλι μπορει να αλλαξει ολη την εμφανιση! Love!

3. Τα τοπ απο δαντελα... η μαλλον για να ακριβολογω, οτιδηποτε απο δαντελα! Ενα παο τα πιο θηλυκα υλικα που μπορει να ειναι αισθησιακο και ρομαντικο ταυτοχρονως...

4. Τα ψηλομεσα παντελονια! Δεν αντεχω αλλο τα απιστευτα χαμηλοκαβαλα τζην που με κανουν να μην ξερω πως να κουνηθω...αμαν πια! Δεν ειμαστε ολες σαν μοντελα εσωρουχων, εχουμε και σημεια που χρειαζονται κρυψιμο.... Ζητω τα high-waisted! 

5. Τα περιτεχνα ankle boots! Τα μποτακια αυτου του στυλ αποτελουν κλασικη επιλογη κι οταν διακοσμουνται με πρωτοτυπες λεπτομερειες,οπως αλυσιδιτσες... δινουν ρεστα! 

6. Οι bucket bags... δεν ξερω για εσαε,αλλα στις δικες μου τσαντες επικρατει παντα το χαος! Το υπερμεγεθες πουγκι λοιπον με βολευει αφφανταστα και ειναι και πολυ στυλατο!

7. Τελος ενα αγαπημενο fashion trend στον χωρο της ομορφιας... τα juicy berry lips! Ωραιες οι ματ αποχρωσεις, δε λεω, αλλα οι γυαλαδες εχουν αλλη χαρη... ειδικα στα σκουρα χειμωνιατικα χρωματα δινουν πολυ εντυπωσιακο αποτελεσμα!

     Αυτα προς το παρον απο εμενα...
     Πολλα φιλακια
      Κατερινα  xxx

 

12 comments:

Unknown said...

Πάρα πολύ ωραίο πόστ!Ξεχώρησα το μπλουζάκι και τα μποτάκια!φιλια πολλά!
http://love4glam3.blogspot.gr/

Ανωνυμος said...

Ερωτεύτηκα το κόκκινο παλτό!!!Αν και με μια δεύτερη ματιά όλα μου άρεσαν!!!

TheBeautyFairy said...

Συμφωνώωω σε όλα!!! Αγαπώ animal print φουλάρια, θεωρώ υπέροχα τα κόκκινα παλτό, και τα χαμηλά μποτάκια είναι στιλάτα και βολικά ταυτόχρονα!! Πολύ ωραίο post!!! :)

Maria Pinto said...

Συμφωνώ κι εγώ με πολλά! Λατρεύω το κόκκινο σε παλτό, προς το παρόν έχω μόνο μπουφάν βέβαια, έχω μανία με τη δαντέλα, έχω πολλές μπλούζες με δαντελένια πλάτη ή ώμους ή κάποια λεπτομέρεια και επίσης τρελαίνομαι για ankle boots και bucket bags!
mariasbeautifulworld.blogspot.gr

Unknown said...

Μπορώ να πω ότι όσα έδειξες είναι και τα δικά αγαπημένα trend αυτό το χειμώνα!! Είμαι ήδη στην αναζήτηση για το τέλειο κόκκινο παλτό και ένα animal print φουλάρι!! Πολύ ωραίο το post σου!!
http://staceysbeautylife.blogspot.gr/

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ Ιωαννα μου!φιλακια!

Pretty Kitty said...

πολυ χαιρομαι που ταιριαζουβ τα γουστα μας!

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ πολυ!φιλακια!!!!!!!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

ναι ναι τα δαντελενια μπλουζακια ειναι πολυ σουπερ!το κοκκινο παντα το λατρευα,αλλα ειδικα τα τελευταια χρονια περναω πολυ κοκκινη φαση!

Pretty Kitty said...

σου ευχομαι να τοβρεις το τελειο κοκκινο παλτο -φουλαρια animal print εχει πολλα ωραια και σε διαφορους χρωματισμους- και να κανεις σουπερ wow εμφανισεις

Claire D. T said...

Λατρεύω τα ankle boots :)

Unknown said...

Έχεις βραβείο http://staceysbeautylife.blogspot.gr/2014/01/liebster-award.html#more! Φιλάκια!