January 28, 2014

January Avon empties

helloooooo beautiful girls!!!!

     Αλλος ενας μηνας τελειωσε... κι αλλα μπουκαλακια προιοντων περιποιησης αδειασαν! Επειδη, οπως ξερετ, καταναλωνω αρκετα προιοντα της Avon, μαζεψα τις αδειες μου συσκευασις και για αλλη μια φορα  αφιερωνω ενα empties αρθρο σε αυτα!

1.ADVANCE TECHNIQUES STRENGTHEN&PROTECT SHAMPOO 250ML FOR ALL HAIR TYPES

2.ADVANCE TECHNIQUES VOLUME CONDITIONER 250ML FOR FINE HAIR

   Εχω ξαναανφερθει στα προιοντα της σειρας Advance Techniques κι εχω πει ποσο πολυ μου αρεσουν... για την ακριβεια, υα θεωρω ανωτερα απο πολυ ακριβοτερα και,υποτιθεται, επαγγελματικα προιοντα μαλλιων.Το σαμπουαν αυτο περιεχει αλγινινη και πρωτεινες κερατινης και καταπολεμα την τριχοπτωση. Το ειχα παρει, γιατι το φθινοπωρο ειχα μεγαλες απωλειες... δεν ξερω αν εφταιγε η εποχη η αν τελικα βοηθησε και αυτο το σαμπουαν, παντως τωρα δεν εχω κανενα θεμα και τα μαλλια μου ειναι αρκετα πιο δυνατα. Χρειαζεται ελαχιστη ποσοτητα απο το προιον για να κανει πλουσιο αφρο-εχει πολυ κρεμωδη συνθεση, δεν μου λαδωνει τις ριζες περισσοτερο απο τα υπολοιπα σαμπουαν και η μυρωδια του μου θυμιζει λιγο προιον φαρμακειου, αλλα δεν ειναι ενοχλητικη. Ευχαριστως θα το ξαναεπαιρνα.
    Το χρησιμοποιησα σε συνδυασμο με το κοντισιονερ της σειρας για ογκο, καθως ειχα μισο μπουκαλι απο παλια. Ειναι και αυτο πολυ ικανοποιητικο και αφηνει πολυ απαλα τα μαλλια μου, χωρις να τα βαραινει. 

3.PLANET SPA REVITALISING RETREAT -CHINESE GINSENG  CREAM CKEANSER 150ML

     Το καθαριστικο αυτο ειναι αρκετα καλο, δεν ξερω ομως αν θα το ξαναπαρω... Αφηνει ομολογουμενως πολυ απαλη και φρεσκια την επιδερμιδα μου, το μειονεκτημα του ομως ειναι οτι χρειαζεται αρκετη ποσοτητα για να αισθανθω οτι κανει δουλεια. Εχει και αυτο συμπαθητικη μυρωδια και κρεμωδη συνθεση που δεν κανει αφρο, κατι που γενικως δεν με πειραζει-το απλωνουμε σαν κρεμουλα σε βρεγμενο προσωπο και απλως ξεβγαζουμε. Λογω αυτης της ιδιαιτεροτητας και της ελλειψης σαπουναδας  πατουσα δυο φορες την αντλια του σε καθε χρηση για βγαλω αρκετο προιον, με αποτελεσμα να τελειωσει σχετικα γργορα.

4.AVON CARE FAMILY-GENTLE HAND WASH 200ML

   Ενα αρκετα ωραιο υγρο κρεμοσαπουνο, καταλληλο και για ολη την οικογενεια, με χαμομηλι και εκχυλισμα βρωμης. Αρκετα ενυδατικο, ηπια μυρωδια και ωραιος αφρος για απαλα χερακια... μ'αρεσει!

5.NATURALS BLACK CHERRY&NUTMEG BODY SORAY 125ML

     Αλλο ενα body spray της σειρας Naturalsπου τελειωσα-σας εδειξα ενα και στο προηγουμενο  Avon empties post. Το συγκεκριμενο αρωμα μου αρεσε παρα πολυ και , αν και δεν κραταει πολυ, ειναι οτι πρεπει για ενα γρηγορο φρεσκαρισματακι!

6.SOLUTIONS YOUTH MINERALS-ENERGISING DAY CREAM SPF 20 50ML

7.SOLUTIONS YOUTH MINERALS-RESTORATIVE NIGHT CREAM 50ML

   Θεωρω αυτες τις δυο κρεμουλες την πιο σπουδαια μου ανακαλυψη για τον φετινο χειμωνα! Τις πηρα και τις δυο καπια στιγμη που ηταν σε προσφορα, αλλα δεν ειχα μεγαλες προσδοκιες,,. τελικα με διεψευσαν πολυ ευχαριστα! Η κκρεμα ημερας εχει αντιηλιακο δεικτη 20, που ειναι μια χαρα για τον χειμωνα και εκανε πολυ απαλο το δερμα μου, χωρις να το γυαλιζει περιεργως... Η κρεμα νυχτας εχει ελαφρως πιο πυκνη υφη και με ενθουσιασε και αυτη με την αλλαγη που ειδα στο προσωπο μου-πιο ξεκουραστο και πιο λειο! Αν ειστε 25-40 χρονων κι εχετε μεικτο η κανονικο δερμα, σας τις συστηνω με κλειστα ματια, ειλικρινα δεν περιμενα να μου αρεσουν τοσο πολυ, γιατι ειναι και απο την πιο οικονομικη σειρα της Avon... θα τις ξαναπαρω οπωσδηποτε!

8.PLANET SPA INDULGENCE-DEAD SEA MINERALS+CAVIAR REDINING FACE TREATMENT 30ML

    Ενα σερουμ σε βαζακι, το οποιο δεν κυκλοφορει πλεον, αλλα αν επανελθει, θα το ξανατιμησω, γιατι ηταν και πολυ οικονομικο. Γενικα θα το ελεγα ελαφρυ και γρηγορο στην απορροφηση. Σε συνδυασσμο με την προηγουμενη κρεμα ντχτος εκανε πολυ καλο στην επιδερμιδα μου κα ιμε επεισε να χρησιμοποιω πλεον καθημερινα σερουμ ... μετα τα 35 ειναι απαραιτητο και τα ευεργετικα του αποτελεσματα εμφανη!

    Αυτα προς το παρον απο εμενα...
    Πολλα φιλια 
     Κατερινα  xxx

Διαβαστε περισσοτερα αρθρα με empties πατωντας εδω

 

6 comments:

Τζίνα said...

πως μου αρέσουν τα empties δε λέγεται!
Από advance techniques δοκίμασα τη σειρά με το έλαιο αργκάν, αλλά μου έκανε ξηροδερμία δυστυχώς... και στεναχωρήθηκα γιατί είχα ακούσει τα καλύτερα!

Kleopatra Roumpi said...

κι εγώ από τα advance techniques είχα δοκιμάσει τη σειρά με το έλαιο argan και δεν έχω να πω τα καλύτερα, υπερεκτιμημένη σειρά,με απογοήτευσε! Ωραίο post !

Pretty Kitty said...

σοβαρα???????εμενα αυτη η σειρα ειναι απο τις πιο αγαπημενες μου...κριμα που δε σου ταιριαξε,εμενα με εχει βοηθησει πολυ!

Pretty Kitty said...

τελικα ολα σχετικα ειναι με τα καλλυντικα...εγω αυτη τη σειρα τη λατρευω! παντως οταν περιμενεις κατι καλο απο ενα προιον και σε απογοητευει ειναι πολυ σπαστικο...εμενα παλι δεν με βολεψαν καθολου τα προιοντα μαλλιων της σειρας naturals-ενω αρεσαν σε πολλες φιλες μου, εμενα δεν με ικανοποιξσαν καθολου....

Unknown said...

Θα συμφωνήσω μαζί σου! Μου έκατσαν πολύ καλά τα adnance και όχι τόσο καλά τα naturals.
Την κρέμα αυτή την έχω δοκιμάσει, τη νύχτας συγκεκριμένα, πράγματι κάνει δουλειά.

Pretty Kitty said...

ναι ναι,σιγουρα θα τις ξαναπαρω και τις δυο αυτες τις κρεμουλες οταν θα ειναι σε καλη προσφορα! απο τα naturals μου αρεσει το 2 σε 1 σαμπουαν με μανγκο,ειναι νομιζω το πιο πετυχημενο!