December 1, 2013

November beauty empties...



     HELLO MY BEAUTIES!

 

      Νοεμβριος τελος! Αχ, παει κι αυτος ο μηνας...
Ευτυχως ο Δεκεμβριος φερνει πολλα ωραια κι ειναι παντα χαρωπος, οποτε...ανυπομονουμε!
     Κλεινουμε τις αναρτησεις του φθινοπωρου με τα πιο προσφατα empties!






  1. ORIFLAME BEAUTY-WATERPROOF EYE MAKEUP REMOVER 100ML

   Ενα αρκετα συμπαθητικο προιον. Η διφασικη του συνθεση αφαιρει αποτελεσματικα το μακιγιαζ των ματιων ,χωρις ιδιαιτερη προσπαθεια -αν και δεν χρησιμοποιω αδιαβροχα προιοντα, οποτε μπορω μονο να σας διαβεβαιωσω οτι κανει αρκετα καλη δουλεια με τα κλασικα προιοντα μακιγιαζ. Εχει ομως ενα μειονεκτημα που θα με κανει να μην το ξανααγορασω... μερικες φορες εκανε τα ματια μου να τσουζουν λιγο κι αυτο δεν μου αρεσει...

2. BIODERMA-PHOTODERM ULTRA FLUID SUNCARE SPF 50 ,40 ML

   Μια φιλη της μαμας μου ειχε αυτη την κρεμα κι οταν της ειπα οτι ημουν στην αναζητηση της τελειας αντιηλιακης με δεικτη 50, μου τη χαρισε για να τη δοκιμασω. Το σωληναριο λοιπον αυτο ηταν περιπου στη μεση οταν ξεκινησα να το χρησιμοποιω. Ωραια , λεπτη υφη, που δεν αργουσε να απορροφηθει , δεν αφηνε αντιαισθητικα ασπρα σημαδια και παρειχε πραγματι πολυ καλη προστασια απο τον ηλιο, δεν κοκκινησα και δεν ερεθιστηκα καθολου. Επισης αφηνε  στο προσωπο μου μια ωραια αισθηση απαλοτητας και ανεσης, που μου αρεσε πολυ. Ειχε ομως και αυτη η κρεμα το καλσικο προβλημα που συνηθως αντιμετωπιζω με τα προιοντα με υψηλους δεικτες... εκανε το μεικτο μου δερμα να γυαλιζει! Σε γενικες γραμμες ηταν μαλλον καλυτερη απο οσες εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης και , αν η τιμη της δεν ειναι απαγορευτικη, ισως την παρω το ερχομενο καλοκαιρι.

 

3. AVON -ANEW CLINICAL AF 33 LINE CORRECTOR EYE TREATMENT 15ML

       Αυτη την κρεμα ματιων πολυ ευχαριστως θα την ξαναεπαιρνα, γιατι με αφησε πολυ ικανοποιημενη. Εχει πολυ απαλη και λεπτη υφη και μετα απο αρκετες μερες καθημεριμης χρησης, εκανε αυτο που υποσχεται,δηλαδη μειωσε το βαθος απο τις λιγες λεπτες γραμμες που εχω στα ματια... παρ'ολη την αντιγηραντικη της δραση, δεν ηταν καθολου βαρια σαν αισθηση και δεν μου δημιουργησε κανενα προβλημα.Like! 

4. AVON-PLUMP POUT LIPGLOSS X 2

     Τα 2 αυτα lipgloss τα εχω στην κατοχη μου εδω και αρκετο καιρο και εχουν σβηστει τα γραμματακια στη συσκευασια, οποτε δεν μπορω να σας πω για ποιες αποχρωσεις προκειται... παντως ειναι δυο υπεροχα ροζακια απο τη σειρα που κανει τα χειλη να φαινονται μαγαλυτερα. Αυτο επιτυγχανεται με καποιο συστατικο που δινει ελαφρια αισθηση καψιματος... αν δεν την αντεχετε, μην επενδυσετε σε καποιο παρομοιο προιον, ειναι αρκετα εντονο αυτο το συναισθημα και για πολλες γυναικες ειναι δυσαρεστο. Εμενα δεν με ενοχλουσε  καθολου κι ετσι  χρησιμοποιησα αυτα τα δυο γκλοσακια μεχρι τελους, γιατι μου αρεσε το αποτελεσμα τους!

5 .AVON-NAIL EXPERTS 24K GOLD STRENGTH 15 ML

  
   Μια απο τις καλυτερες βασεις που εχω χρησιμοποιησει. Σκληραινει τα νυχια, τα προστατευει απο το κιτρινισμα και κανει το βερνικι να διαρκει περισσοτερο. Εχω επιχειρησει πολλες φορες να την ξαναπαραγγειλω,  η Avon ομως μου λεει συνεχεια οτι το προιον δεν κυκλοφορει πια, ενω υπαρχει κανονικα στους καταλογους! Για δειτε το λιγο εσεις εκει στην εταιρεια, κατι συμβαινει μαλλον με τον κωδικο... κι εγω θελω πολυ να αποκτησω ξανα αυτη τη βασουλα!






6. WELLA- TOP SET HAIRSPRAY, ΔΥΝΑΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΝΟ 2 250 ML

   Τα σπρευ μαλλιων ειναι το μονο προιονstyling που χρησιμοπιω σε καθημερινη βαση. Αυτη τη λακ τη βρηκα σε πολυ καλη τιμη στο 3B Market στη Θεσσαλονικη,νομιζω ειχε γυρω στο 1,50 ευρω. Ειναι αρκετα καλη, κανει αυτο που πρεπει για μια αξιοπρεπη λακ, ειναι και γνωστης εταιρειας... ανετα θα την ξανααγοραζα με τετοια σουπερ δελεαστικη τιμη!

 

7. AVON-ADVANCE TECHNIQUES BODIFYING MOUSSE FOR FINE HAIR 150 ML

    Τα μαλλια μου ειναι λιγο δυσκολα στο φορμαρισμα, γιατι ειναι πολυ λεπτα και χωρις ογκο. Ο συγκεκριμενος αφρος ομως δεν με βοηθησε καθολου-δεν μου εδωσε  ιδιαιτερο ογκο που να κραταει και επιπλεον βαρυνε τις ριζες μου, με αποτελεσμα να λαδωνουν τα μαλλια μου πιο ευκολα. Απογοητευση...

8. AVON-PLANET SPA TURKISH THERMAL BARHS BLACK SOAP 200ML

 

      Στην αρχη νομιζα οτι αυτο το προιον ηταν αφρολουτρο, προκειται ομως τελικα για ενα scrub που πραγματικα με κανει να αισθανομαι οτι βρισκομαι σε spa! Ειναι ενα πολυ πηχτο, σκουροχρωμο προιον σε τζελ με λεπτους κοκκους κι οταν το απλωνεις στο σωμα, εισαι σαν να βγηκες απο το λασπολουτρο-ναι,ναι, γινεσαι καταμαυρη! Μην ανησυχειτε ομως ,δεν λερωενει την μπανιερα! Καθαριζει σε βαθος το δερμα, και μυριζει αρκετα ωραια. Τωρα που σας το εδειξα στη φωτο, θα κοψω το σωληναριο, για να χρησιμοποιησω και οτι απεμεινε μεσα! Αγαπημενο και ιδιαιτερο προιον, θα το ξαναπαρω σιγουρα!

9. AVON-NATURALS KIDS SILLY SPICED APPLE BUBBLE BATH 250 ML

     Για το τελος σας εχω ενα αγαπημενο αφρολουτρο του γιου μου, αλλα και δικο μου! Μου αρεσε η γλυκια μυρωδια του μηλου , η τζελ συνθεση και ο απαλος του αφρος και του το εκλεβα που και που...Τα παιδικα προιοντα της Avon ειναι καταλληλα για παιδακια ανω των τριων ετων κι εχουν παιχνιδιαρικες μυρωδιες που αρεσουν και στα μεγαλυτερα παιδακια, οπως εγω...


    Αυτα προς το παρον απο εμενα....
     Πολλα φιλια
       Κατερινα  xxx

4 comments:

kate88 said...

H Bioderma βγάζει και μια αντηλιακή προσώπου που λέει πάνω mattyfying για μεικτές και λιπαρές επιδερμίδες. Εγώ έχω το 30άρι αλλά λογικά θα βγάζει και 50άρι. Είναι η πιο ματ αντηλιακή που έχω χρησιμοποιήσει. Στην αρχή φαίνεται κάπως άσπρη αλλά με καλό άπλωμα είναι τέλεια. Εγώ που έχω μεικτό την λάτρεψα. Άνετα βαφόμουν από πάνω.

Pretty Kitty said...

αααα σ'ευχαριστω πολυ!θα την τσεκαρω σιγουρα!
ειναι πονεμενη ιστορια αυτη με τις αντιηλιακες...ολες βαριες μου φαινονται και μπουκωνουν το δερμαμου...

Unknown said...

πολυ ωραία ανάρτηση , αγαπημενα τα παιδικά αφρολουτρα, τα αγοράζω δυο δυο για τα παιδια μου .

Pretty Kitty said...

ναι ναι! περιμενω να κυκλοφορησει και η καινουρια σειρα με λαβαντα για χαλαρωτικο υπνο...κατι μου λεει οτι θα μου αρεσει πολυ!!!!!!!!!!