December 15, 2013

Cheap + chic collective makeup haul . . .

    Hello Beautiful Girls!

 

     Δηλωνω makeup+beauty addict... δηλωνω ομως πλεον και μεγαλη τσιφουτα ! Δελεαζομαι μονο απο προσφορες και πραγματικα οικονομικες τιμες-κατα προτιμηση, κατω απο δεκα ευρω...
      Αυτα λοιπον ειναι τα προιοντα μακιγιαζ που απεκτησα τους τελευταιους μηνες και νομιζω θα συμφωνησετε μαζι μου... οι τιμες τους ηταν τοσο καλες, που δεν μπορεσα να αντισταθω... 

 

 




         Ας τα δουμε ενα ενα...






       Για το προσωπο πηρα δυο bb creams, την καινουρια της Oriflame με 6,95 ευρω ( μου αρεσε που εχει δεικτη 30 ) και την Solutions BB απο την Avon, με 9,50 ευρω, και τις 2 στις πιο ανοιχτες αποχρωσεις που υπηρχαν.



\

               Ηθελα ενα πιο σκουρο ρουζ για το χειμωνα και ανακαλυψα αυτο απο την εταιρειαPRO'S Couture Les Cosmetiques Design Paris. Πρωτη φορα ειδα αυτη τη φιρμα και ειπα να δοκιμασω το Blusher no4 που ειχε μολις 3,90 στα Carrefour.
       Δεν μου εφτασε ομως ενα ρουζ και πηρα αλλα δυο... οχι σκουρα και χειμωνιατικα, απλως μου αρεσαν τα χρωματακια και φυσικα οι τιμες τους! Ειναι το Hot Pink απο τη σειρα Coor trend της Avon με 5,95 - με ενα πολυ χαζο πινελακι στη συσκευασια και το no4 Life's a cherry της Essence με 3 μολις ευρω!




            Στα αγαπημενα H&M βρηκα επιτελους την παλετα Smoky eyes στις πρασινες αποχρωσεις που μου αρεσουν πολυ. Κοστισε μολις 4,95 ευρω και η χρωματικη αποδοση της ειναι πολυ καλη.
       Τα επομενα δυο μολυβια-κραγιον εχουν γινει πολυ αγαπημενα μου. Ειχαν 3,95 ευρω το ενα και ειναι οι αποχρωσεις Million dollar lips και Passionata pink.







       Αυτα τα τεσσερα κραγιονακια ειναι ολα απο την Avon και μου αρεσουν ολα παααααρα πολυ! Το πρωτο ειναι το Extralasting στην αποχρωση Pink Peach ( 3.95 euro ) και το δευτερο ειναι το σουπερ τελειο  Fuchsia fever απο τη σειρα Rubies, που δεν κυκλοφορει πλεον και το βρηκα στα στοκ μονο με 2,60!
      Τα επομενα δυο ειναι απο τη σειρα Color trend Wild things, το Copper Camo και το Jungle fever. Ολα εχουν πολυ καλη χρωματικη αποδοση και μου ταιριαζουν απολυτα ολες οι αποχρβσεις, οποτε χαρηκα ιδιαιτερα με τις επιλογες μου!




            Και τρια προιοντα ντεμακιγιαζ...
     Οταν ειχα παει στα Carrefour, προσεξα οτι το νερακι ντεμακιγιαζ Ideal Soft απο την L'oreal ειχε  50% εκπτωση και, μια που ηθελα ετσι κι αλλιως να το δοκιμασω, το πηρα με .... χμμμμ, νομιζω 3 ευρω και κατι, δεν θυμαμαι ακριβως ποσο.Το δευτερο προιον ειναι το κρεμωδες κθαριστικο προσωπου Planet Spa Revitalising Retreat της Avon,το οποιο ειχε επισης  50% εκπτωση και κοστισε 5,50 ευρω... Τελος πηρα αλλο ενα νερακι ντεμακιγιαζ,απο τον Yves Rocher αυτη τη φορα,γιατι και αυτο ηταν στη μιση τιμη σε ενα καταστημα της ομωνυμης εταιρειας στο Παρισι και το απεκτησα με 3,75! Εχω ηδη ξεκινησει να το χρησιμοποιω, θα προτιμουσα ομως να σας πω τη γνωμη μου πιο πληρως και εμπεριστατωμενα - μα καλα, ποια εισαι ρε παιδακι μου, επιστημονας?- σε καποιο μελλοντικο empties post...

     Αυτα προς το παρον απο εμενα...
      Πολλα φιλια
      Κατερινα   xxx

12 comments:

katerin said...

Πολυ ωραια ολα, εχω δοκιμασει καποια και ειναι πολυ καλα με γεια σου ^^

Unknown said...

Πολύ ωραίες αγορές :)

Unknown said...

με γεια σου !!! αυτο το ρουζ απο Carrefour ειναι καλο ; το είχα δει και γω αλλα δεν το πήρα τελικα .

Marw Liodi said...

Πολύ όμορφα όλα!!!!Μου αρέσουν πολύ οι παλέττες από H&M!!!!

Unknown said...

έχεις βραβείο :) πέρασε από το blog μας για να το παραλάβεις :)
http://maryblossom13.blogspot.gr/

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ!φιλακια!

Pretty Kitty said...

thank you thank you!!!!!!!!
xxx

Pretty Kitty said...

καλο ειναι!εχει μεγαλη ποσοτητα,πολυ καλη διαρκεια και εντονη αποδοση,χρειαζεται πολυ λιγο να βαλεις!

Pretty Kitty said...

ναι ναι κι εμενα!σιγουρα θα παρω κι αλλες!!!!!!!!!!!!

Pretty Kitty said...

αχ ευχαριστω πααααααρα πολυ!!!!!!!!!!!!!φιλακιααααααααααααα

Maria Pinto said...

Πολύ ωραία όλα, δεν έχω δοκιμάσει κανένα! Έτσι μου έρχεται να τα πάρω όλα κι εγώ με τέτοιες τιμές! Η παλέτα φοβερή και ούτε καν ήξερα οτι έχει παλέτες σκιών στα H&M, είμαι και blogger πανάθεμα με!
mariasbeautifulworld.blogspot.gr

pretty kitty said...

μαρια μου καταρχην το μπλογκ σου ειναι πολυ ωραιο και σου'ρχομαι!!!!!!!-ως kitty zola!
στο h&m εχει κατα καιρους πολλες εποχιακες παλετες και μαλιστα τωρα στις εκπτωσεις θα τις εχει σε ακομα χαμηλοτερες τιμες!αυτη που πηρα εγω ειναι απο τη στανταρ σειρα κι εχει παντα ιδια τιμη....κι ευτυχως που υπαρχουν πολλα μπλογκ και μαθαινουμε πολλα η μια απο τν αλλη!!!!φιλακια!!!!!!