December 24, 2013

Beauty wish list!

   Merry Christmas 

   my Beautiful Girls!

 

  Εδω και καιρο ζαχαρωνω διαφορα προιοντα ομορφιας, τα οποιοα, για διαφορους λογους, δεν καταφερα ακομα να αποκτησω... Ελπιζω ομως να βρεθουν στα χερακια μου την χρονια που ερχεται! Εκτος αν ειμαι πολυ καλο κοριτσι -εδω γελανε- και μου τα φερει ολα ο Αγιος Βασιλης-που δεν το βλεπω δηλαδη...




1. Πρωτο στη λιστα των επιθυμιων το νερακι ντεμακιγιαζ Εau Micellaire της Bioderma. Εχουμε ακουσει πολλα γι'αυτο και ειναι και ο πρωτος διδαξας στα προιοντα αυτου του ειδους. Απο αυτα που διαβαζω και ακουω, αντιλα,αβανομαι οτι μαλλον προκειται και για το καλυτερο προιον στην κατηγορια του-λενε οτι αφαιρει τελεια το μακιγιαζ και κανει και μακριχρονια καλο στην επιδερμιδα...το θελωωωωωω!

2.Απο τοτε που πηρα το πρωτο μου ρουζακι απο τη Sleek makeup στην αποχρωση Rose Gold , θελω σαν τρελη να αποκτησω κα αλλα! Η ποικιλια των αποχρωσεων ειναι υπεροχη, η ποιοτητα και η αποδοση χρωματος εξαιρετικη, η ποσοτητα και η διαρκεια του προιοντος πολυ ικανοποιητηκη και η τιμη, απλα δελεαστικοτατη-μολις 5,50 ευρω, με ελαχιστα εξοδα αποστολης απο το ομωνυμο site!Οι αποχρωσεις-αντικειμενα του ποθου μου ειναι οI Flamingo, Pixie pink ( το χρωμα της φωτογραφιας ) και Pomegranate...

3. Ειπα Pomegranate και θυμηθηκα... ετσι ονομαζεται και ενα απο τα Color Tatoos της αγαπημενης Maybelline που θελω πολυ πολυ να γινουν δικα μου! Το ξερω, θα απορησετε, αλλα δεν κατεχω κανενα  Color tatoo-ακομα και νομιζω οτι φετος ηρθε η ωρα να προσθεσω μερικα στη συλλογη μου! Φοριουνται και ως βαση και ως σκια και οι αποχρωσεις που μου κινησαν την περιεργεια ειναι ,εκτος απο αυτη που ανεφερα στην αρχη οι Rose gold και Bronze.

4. Αλλο ενα προιον που θελω πολυ να δοκιμασω ειναι η πουδρα Stay matte απο τη Rimmel London. Και για αυτην εχω ακουσει τα καλυτερα, οτι πραγματι διατηρει την επιδερμιδα τελειως ματ για ωρες και κοστιζει γυρω στα 5 ευρω... ετσι λοιπον, σκοπευω να την αποκτησω συντομα απο  καποιο διαδικτυακο καταστημα καλλυντικων, καθως  τα  προιοντα Rimmel δεν ειναι διαθεσιμα στην ελληνοκη αγορα ...

5. Για τα πινελα της Real Techniques τι να πω, οσες τα δοκιμαζουν, ξετρελαινονται! Ηαληθεια ειναι οτι εχουν πολυδιαφημιστει στο δικτυο, κατι που συνηθως με βαζει σε σκεψεις, αλλα νομζω οτι τα συγκεκριμενα τελικα το αξιζουν... πολυ θα ηθελα να παρω το σετακι με τα πινελα για το προσωπο, παλι βεβαια απο καποιο online shop, που κανουν και καλες προσφορες. Εκτος απο τα Real Techniques, δεν θα ελεγα οχι και σε ενα σετακι Eco tools, που επισης λαμβανουν διθυραμβικες κριτικες!

6. Τελευταιο στην τωρινη μου λιστα των  επιθυμιων ενα αρωμα που δοκιμασα και απλα ερωτευτηκα... το Oh!Lola απο τον Marc Jacobs... Ταιριαξε αψογα με το δερμα μου, το μπουκαλακι του ενταξει, δεν παιζεται, αλλα, να παρει η ευχη, ειναι πανακριβο! Ητιμη για τη συσκευασια των 50 ml ειναι γυρω στα 70 ευρω και πλεον τη θεωρω απαγορευτικη για ενα αρωμα... στα duty free το βρηκα και με 54 ευρω, αλλα παλι πολλα μου φαινονατι και δεν προκειται να κανω αιματηρες οικονομιες για να τα διαθεσω... ελπιζω να το πετυχω καποια στιγμη σε καποια σουπερ ντουπερ προσφορα, γιατι μονο ετσι με βλεπω να το κραταω στα χερια μου!


     Η λιστα βεβαια με τα προιοντα που βαζω στο ματι δεν σταματα ποτε ... Πειτε μου, ανα θελετε , κι εσεις τη γνωμη σας, αν εχετε δοκιμασει καποια απο αυτα τα καλουδια και αν εχετε να μου προτεινετε κι αλλα... και βεβαια, πειτε μου και τα δικα σας αντικειμενα του ποθου, να παιρνω ιδεες!

    Merry Christmas everybody!
    Santa Claus,we'll be nice... promise!
     Πολλα φιλια
       Κατερινα  xxx

4 comments:

Vicky Papadopoulou said...

Πολύ ωραία λίστα, σου εύχομαι να τα αποκτήσεις σύντομα! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!

Unknown said...

υπεροχεσ επιλογες!το νεράκι απο bioderma να το δοκιμάσεις σίγουρα!υπέροχο!καλές γιορτεσ!σε έχω κάνει tag και σε ένα υπέροχο christmas tag!!filiaa!

http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/2013/12/the-christmas-tag.html

Pretty Kitty said...

ολη την αγαπη μου και τις καλυτερες ευχες μου για τη νεα χρονια!φιλακια πολλα πολλα!!!!

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ!!!!!!!!!φιλακια και καλη χρονια!!!!!!!!!!!!!