November 24, 2013

Review-Tommy Guns shampoos

       HEY THERE, BEAUTIES!

 

       Εσεις γνωριζετε τα προιοντα μαλλιων Tommy Guns? Απ'οσο ξερω,δεν ειναι διαθεσιμα στην Ελλαδα, πολλες ομως απο εσας, ως δαιμονιες internet shoppers που ειστε, μπορει να τα ανακαλυψετε σε καποιο διαδικτυακο καταστημα ...  Σκεφτηκα λοιπον να σας μιλησω για τρια σαμπουαν που δοκιμασα απο αυτην την εταιρεια!
      Τα εντοπισα στο σουπερ μαρκετ Monoprix στο Παρισι και, μια που δεν ειχα ξαναδει πουθενα αυτη την μαρκα και τρελαινομαι να δοκιμαζω καινουρια προιοντα, τα εριξα στο καλαθι μου... Μου κινησαν την περιεργεια οι μινιμαλ συσκευασιες, τα ωραια χρωματα και τα φυτικα συστατικα στη συνθεση αυτων των σαμπουαν. Κατασκευαζονται στη Γαλλια, καθε μπουκαλακι περιεχει 250 ml και κοστισε 6.50 ευρω το ενα.







         Επελεξα  πρωτα το πορτοκαλι που περιεχει ροδι και ανθη πορτοκαλιας  και δινει λαμψη ( Grenade-Fleurs d'oranger ) για ολους τους τυπους μαλλιων  και καθημερινη χρηση. Το δευτερο με το υπεροχο μπλε χρωμα εχει  εκχυλισματα blackberry και ginseng ( Myrtille-Ginseng ) κα ιπροοριζεται για ατονα μαλλια χωρις ογκο.Το τριτο, το πρασινακι, ειναι για τα λιπαρα μαλλια και περιεχει στη συνθεση του φασκομηλο και βασιλικο ( Sauge-Basile ). Και τα τρια σαμπουαν μυριζουν πολυ ομορφα, κανουν ικανοποιητικο αφρο και καθαριζουν πολυ καλα τα μαλλια μου, αφηνοντας τα λαμπερα, στιλπνα και πολυ απαλα.
          Το μονο ομως που τελικα με ικανοποιησε ηταν το δευτερο. Εδινε αρκετο ογκο και αναλαφρο αποτελεσμα,χωρις να βαραινει την τριχα. Λογω λιπαροτητας στις ριζες, χρειαζομουν σιγουρα λουσιμο τη δευτερη μερα, κατι που συμβαινει με οποιοδηποτε σαμπουαν κι αν χρησιμοποιησω, οποτε και με αυτο δεν ειδα κατι διαφορετικο στη λιπαροτητα.
     Με τα αλλα δυο ομως δεν ικανοποιηθηκα καθοόυ σε αυτον τον τομεα ... Η πολυ ευχαριστη αισθηση που μου αφηναν αμεσως μετα το λουσιμο, δεν διαρκουσε αρκετα και στην αρχη της  δευτερης μερας τα μαλλια μου ηταν σε αθλια κατασταση ... Δεν βοηθησαν καθολου τις λιπαρες μου ριζες να αντεξουν λιγο παραπανω και η οψη τους γινοταν απελπιστικη πολυ γρηγορα ...Δεν μου αρεσει καθοόυ να πρεπει να λουζομαι καθε μερα -αλλωστε αυτο επιδεινωνει τη λιπαροτητα- κι ετσι δεν θα ξανατιμησω αυτα τα δυο σαμπουαν με τιποτα.Θα ηθελα ομως να δοκιμασω και καποια αλλα προιοντα αυτης της εταιρειας, οπως μασκες και προιοντα styling, γιατι μου αρεσει γενικως η λογικη των φυσικων συστατικων.

      Πειτε μου κι εσεις τη γνωμη σας, αν εχετε δοκιμασει καποιο Tommy Guns! 

      Πολλα φιλια προς το παρον...
      Κατερινα   xxx 

No comments: