November 14, 2013

My go-to makeup products...

    Γεια σας,Beautiful Girls!!!

    Ειναι μερες που βαριεμαι αφορητα να βαφτω...ειναι παλι αλλες μερες που θελω μεν να ειμαι πιο περιποιημενη, αλλα δεν εχω καθολου δημιουργικη διαθεση....Σε αυτες τιε περιπτωσεις δρω εκ του ασφαλους και καταφευγω σε καποια προιοντα μακιγιαζ που ξερω οτι θα με βγαλουν ασπροπροσωπη-που λεει ο λογος δηλαδη! Ειναι τα προιοντα που ξερω οτι μου ταιριαζουν, ειμαι απολυτα βεβαιη για την ποιοτητα και την αποτελεσματικοτητα τους και τα εμπιστευομαι με κλειστα ματια!






 

1.  AVON -CALMING EFFECTS LIQUID FOUNDATION,ALMOND

    Συνηθως προτιμω τις bb creams...οταν ομως θελω foundation,το Calming effects ειναι η πρωτη μου επιλογη.Νομιζα οτι δεν θα ειναι καταλληλο για το δικο μου μεικτο δερμα,εκανα ομως λαθος...ειπα να το δοκιμασω καποια στιγμη που βγηκε σε καλη προσφορα και αυτο ηταν,το ερωτευτηκα! Καταρχην, μου ταιριαζει απολυτα η συγκεκριμενη αποχρωση και μου αρεσει πολυ η μετρια καλυψη του προιοντος, που αφηνει ενα πολυ φυσικο τελειωμα. Αισθανομαι πολυ ανετη την βελουδινη,θα ελεγα, υφη του, που αντεχει πολλες ωρες και ειναι και ιδανικη για ευαισθητο δερμα...Απλα τελειο!
 

2. KIKO MAKEUP MILANO-NATURAL CONCEALER 02

    Πηρα αυτο το concealer πρωτον, για την πολυ καλη του τιμη (5.50 ευρω) και δευτερον, γιατι προκειται για ενα απο τα best seller προιοντα της συγκεκριμενης εταιρειας...και εγινα κι εγω θαυμαστρια του!  Πολυ ωραια υφη,ουτε πολυ πηχτη, οποτε δεν κανει γραμμουλες κατω απο τα ματια-ξερετε,οταν το προιον παει και καθεται αναιδεστατα στις μικρες μας ρυτιδουλες και τις τονιζει...-ουτε αραιη, οποτε καλυπτει επαρκως σημαδακια και κοκκινιλες. Πολυ, πολυ βολικο για ολες τις χρησεις!
 

3. AVON-IDEAL FLAWLESS LOOSE POWDER, LIGHT MEDIUM

    Παλαιoτερα απεφευγα τις πουδρες σε ελευθερη μορφη, καθως φοβομουν οτι κατα την εφαρμογη θα τα κανω ολα λιμπα! Προσφατα ομως αανθεωρησα, γιατι τελικα το αποτελεσμα που δινουν αυτες οι πουδρες μου αρεσει περισσοτερο απο τις compact. Η συγκεκριμενη πουδρα εχει πολυ ελαφρια καλυψη και δινει ενα υπεροχο, αναλαφρο τελειωμα σεταροντας αψογα το μακιγιαζ για πολλες ωρες. Love it!
 

4. SLEEK MAKEUP-i DIVINE EYESHADOW PALETTE,AU NATUREL

    Μια παλετα για ολες τις ωρες! Με δεκα πολυ πολυ βολικες αποχρωσεις ,ματ και ιριδιζουσες, για καθημερινες φυσικες εμφανισεις, αλλα και για εντονα smokey eyes, ειναι αναμφιβολα η παλετα που μου ερχεται πρωτη στο μυαλο για ενα σιγουρα πετυχημενο αποτελεσμα. Μοναδικο της μειονεκτημα το γεγονος οτι οι σκιες τριβονται ευκολα και μπορει καποια ποσοτητα να καταληξει κατω απο τα ματια. με λιγη προσοχη ομως αποφευγονται τα ατυχηματα! Αλλωστε τα χρωματα αυτα εχουν τοσο καλη αποδοση και διαρκεια, που συγχωρουνται οι μικρες απωλειες... Στα συν και η εξαιρετικη τιμη-η παλετα αυτη κοστισε μολις 10 ετρω!
 

5, AVON-GLIMMERSTICK EYE PENCILS

    Ουτε κι εγω ξερω ποσα τετοια μολυβια ματιων εχω...  ματ, περλε ,με γκλιτερ, μαυρα , καφε , μπρονζε ,πρασινα, μπλε, μωβ... υπαρχουν πολλα ειδη και πολλες αποχρωσεις που με καλυπτουν,οποιο μακιγιαζ κι αν κανω. Θα τα προτιμουσα λιγο πιο μαλακα, ειναι η αληθεια, γιατι γενικα προτιμω την υφη των khol μολυβιων που δινουν πιο εντονο αποτελεσμα. Ειναι ομως πολυ σταθερα, δεν μουτζουρωνουν, εφαρμοζονται πανευκολα, δεν χρειαζονται ξυσιμο και η ποικιλια των αποχρωσεων με βαζει συνεχεια σε πειρασμους! Που και που βγαινουν και lmited edition χρωματα, οπως τωρα για τις γιορτες και ανυπομονω να προσθεσω κι αλλα μολυβακια στη συλλογη μου!

   

6. AVON-SUPERSHOCK MASCARA,Black

    Εχω παρει τουλαχιστον τρεις συσκευασιες απο αυτη την μασκαρα και οπως αντιλαμβανεστε, την αγαπω ιδιαιτερα... Δινει πολυ καλο ογκο και διαχωρισμο στις βλςφαριδες μου, δεν αφηνει ποτε αντιαισθητικα ματρα σημαδια και κομματακια κατω απο τα ματια κατα τη δοαρκεια της ημερας και συνηθως τη βρισκω και σε εξειρετικη τιμη, γυρω στα 5 με 6 ευρω.Οσες μασκαρα κι αν εχω ανοιχτες, παντα υπαρχει και μια τετοια στην ακρη, καθως ειναι η πρωτη που μου ερχεται στο μυαλο εδω και πολυ καιρο...
 

7. SLEEK MAKEUP-BLUSH, ROSE GOLD

   Ισως η πιο ωραια αποχρωση σε ρουζ που εχω δοκιμασει ποτε! Προκειται για dupe της υπεροχης αποχρωσης Orgasm της Nars, μονο που η εκδοχη της Sleek εχει και πολυ περισσοτερη ποσοτητα και πολυ χαμηλοτερη τιμη-κοστισε μονο 5.50 ευρω  απο το επισημο site της εταιρειας ,το sleekmakeup.com, το οποιο κανει αποστολες και στην Ελλαδα! Εχω λατρεωει το τελειο κοραλι αυτο χρωμα με τους χρυσους ιριδισμους που εχει φοβερη αποδοση ( χρειαζεται ελαχιστη ποσοτητα στο πινελο ) και διαρκεια! Σιγουρα θα δοκιμασω κι αλλες αποχρωσεις!
 

8. SLEEK MAKEUP- FACE CONTOUR KIT, LIGHT

    Οτι και να πω για αυτο το 2 σε 1 προιον ειναι πραγματικα λιγο...Οταν ανακαλυψα την τεχνη των φωτοσκιασεων, παρηγγειλα αυτη την κασετινουλα με 8.50 ευρω,γιατι μου φανηκε πολυ ευχρηστη. Περιεχει μια σκουρα ματ πουδρα για contouring - κοψιματα κι ενα διακριτικο  highlighter για τελειες και πολυ κολακευτικες  γυαλαδες ...Ειναι φορες που το μονο που χρησιμοποιω ειναι αυτο το κιτ, το ρουζ που προανεφερα κι ενα lipgloss και δεχομαι πολυ θετικα σχολια!
 

9. AVON -ULTRA COLOR RICH BRILLIANCE LIPSTICK,PINK PAPARAZZI

    Αυτο το κραγιον εχει στεφθει αναμφιβολα το πιο αγαπημενο μου των τελευταιων μηνων. Η συγκεκριμενη ιριδιζουσα ροζ αποχρωση μου παει πολυ και η ποιοτητα και η διαρκεια του χρωματος με εχουν αφησει πολυ ικανοποιημενη. Οταν δεν εχω πολυ χρονο να σκεφτω η δεν θελω να πειραματειστω και πολυ, απλα απλωνω το χερι και πιανω αυτο το κραγιον...προς μεγαλη μου απογοητευση η Avon καταργει τη συγκεκριμενη σειρα... ελπιζω ομως αυτη η αποχρωση να επανελθει, εστω και σε αλλο τυπο κραιον, γιατι πολυ θα ηθελα να την ξαναπαρω ... και δυο και τρεις φορες!
 

10. AVON-PERFEXT KISS LIPSTICK, CHIC NUDE

    Αλλο ενα κραγιον που εμπιστευομαι με κλειστα ματια και δεν χορταινω να το φοραω... Αυτη η γλυκια, ανοιχτη καφε αποχρωση ειναι ο,τι πρεπει για μακιγιαζ σε γηινους τονους η  για ενα διακριτικο nude αποτελεσμα στα χειλη. Η ασημενια του συσκευασια ειναι τπεροχη, η μυρωδια του επισης και η πολυ ενυδατικη του συνθεση με ελαια διατηρει το χρωμα λειο και σταθερο, χωρις αντιαισθητικες γραμμες και σπασιματα. Αναμφιβολα ενα απο τα πιο ωραια και ποιοτικα κραγιον που εχω δοκιμασει τελευταια!
 

11. AVON -NAILWEAR PRO+

    Τα περισσοτερα καλα βερνικια νυχιων εχουν συνηθως και πολυ τσιμπημενες τιμες... τα Nailwear Pro+  ομως ειναι πολυ προσιτα κι εγω προσωπικα τα θεωρω απο τα καλυτερα που κυκλοφορουν.Εχω παααρα πολλες αποχρωσεις και οταν ερχεται η ωρα του μανικιουρ,συνηθως η πρωτη μου σκεψη ειναι ενα απο αυτα τα βερνικια.Εχουν βολικο πινελακι για ευκολη εφαρμογη,στεγνωνουν γρηγορα και αντεχουν πολυ,ακομα και χωρις top coat...εκτος αν πλενετε καθε μερα πιατα... η σκαβετε στον κηπο... η κατι τετοιο τελος παντων! Σε διαφορετικη περιιπτωση αυτα τα βερνικια δεν νομιζω να σας απογοητευσουν!


    Αυτα απο εμενα προς το παρον...
     τα ξαναλεμε συντομα!
     Πολλα φιλια
      Κατερινα   xxx

10 comments:

Marw Liodi said...

Πάρα πολύ όμορφο το post σου!!!Θέλω πολύ να δοκιμάσω κάποια προιόντα από sleek!!!Και σίγουρα κάποια παλέτα!

Λυγερή said...

Το rose gold και το face contour kit είναι υπέροχα προϊόντα και θα τα ευχαριστηθείς πολύ!!

Unknown said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ POST!!! ΣΟΦΗ ΑΠΟ http://beautylicioussecrets.blogspot.gr/

Pretty Kitty said...

ναι ναι να τα δοκιμασεις!ειδικα αυτα τ 3 προιοντα που αναφερω ειναι πολυυ καλα! και η sleek εχει και πολυ λιγα μεταφορικα!

Pretty Kitty said...

συμφωνω απολυτως!ειναι πολυαγαπημενα!

Pretty Kitty said...

σ'ευχαριστω πολυ πολυ πολυ! φιλακια!!!!!!!!!!!

Vicky Papadopoulou said...

τελειο ποστ!!! κράτησα ήδη σημειώσεις για μελλοντικές αγορές...

pretty kitty said...

αν θελεις καποια να τα δεις απο κοντα πες μου να τα φερω στο επομενο meeting! love love love!!!!!!!!!!!

Unknown said...

Μα υπάρχει κάποια που ΔΕΝ πλένει κάθε μέρα πιάτα;;;;; Τη ζηλεύωωωωω χαχαχχα!
Ωραίες επιλογές, κράτησα κι εγώ τις σημειώσεις μου.

Pretty Kitty said...

πλυσιμο πιατων μαγειραμα,καθαρισμα,ειδικα το τριψιμο μπανιου...που να μεινει μανικιουρ μετα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!