November 6, 2013

Face of the day...Pink,Pink,Pink!

hello , my beautiful girls!

 

    Προχθες εκανα ενα μακιγιαζ λιγο διαφορετικο απο οτι συνηθως...τολμησα αποχρωσεις του ροζ στα ματια,κατι που δεν ειχα ξανακανει ποτε,καθως θεωρουσα οτι δεν μου πηγαινε καθολου!Το αποτελεσμα ομως ηταν πολυ συμπαθητικο, δεχτηκα πολλα κομπλιμεντα και σκεφτηκα να μοιραστω μαζι σας τα προιοντα που χρησιμοποιησα!
 

    

      Ξεκινησα βαζοντας σαν βαση ενα πολυ αγαπημενο μου πλεον προιον,την Anew Vitale BB Cream  απο την Avon, η οποια δινει ενα πολυ ομορφο και φυσικο τελειωμα ,εχει δεικτη προστασιας 20 και παρεχει αρκετη καλυψη για το καθημερινο μου μακιγιαζ.Καλυψα καποια επιμονα σημαδακια με το Natural concealer no2  της KikoMakeup ,που με εχει βολεψει πολυ τωρα τελευταια και περασα τη ζωνη Τ με μια ελαφρια στρωση απο την διαφανη πουδρα All about mat! απο την εταιρεια Essence.Η πουδριτσα αυτη ειναι προσφατη αγορα και,αν και ειναι πολυ οικονομικη,κανει εξαιρετικη δουλεια και κραταει την ενοχλητικοτατη γυαλαδα μακρια για παααααρα πολλες ωρες!
   
          Στα ματια εβαλα πρωτα το Eye primer base της Avon,με το οποιο οι σκιες και οποιο αλλο προιον χρησιμοποιησω μενει αναλλοιωτο,χωρις να σπαει η να τρεχει και περασα απο πανω μια σκια που αγαπω ιδιαιτερα,τημ Stay the day eyeshadow της λατρεμενης μου Clinique στην αποχρωση Chameleon. Προκειται για ενα χρωμα που μοιαζει με μπεζ,καφε,ροζ και μωβ ταυτοχονως. .. υπεροχο! Πανω λοιπον απο αυτο το χρωμα σαν βαση τραβηξα μια γραμμη στο πανω και κατω βλεγαρο με ενα μολυβι απο την Avon, το Glimmersticks Diamonds ,Smokey Diamond-ενα σκουρο ιριδιζον γκρι που κοντευω να τελειωσω απο την πολλη χρηση...το εσβησα απαλα με μια μπατονετα κι επειτα πηρα στα χερια μου μια παλετουλα που κατεχω εδω και πολυ καιρο,αλλα δεν ειχα χρησιμοποιησει ποτε...ειναι η Eyeshadow Nature 2008 της εταιρειας Carlo di Roma ,απο την οποια εβαλα την πρωτη απο αρισταρα ανοιχτη ροζ αποχρωση κατω απο τα φρυδια και την επανω σκουρη ροζ στην εξωτερικηγωνια.Το αποτελεσμα μου αρεσε πολυ!
     Ολοκληρωσα το μακιγιαζ των ματιων με την Wonderlash mascara της Oriflame,μια μασκαρα που με βολευει πολυ για καθημερινη χρηση,γιατι ξεχωριζει πολυ ωραια τις βλεφαριδες μου,χωρις να τις σκληραινει.Στα μαγουλα εδωσα απαλο ροζ χρωμα με το ρουζ Ideal Luminous της Avon στην αποχρωση Peach και στα χειλη με το Supershock lipgloss στημ τελεια ροζ-σωμον αποχρωση που λατρευω,Tickled Pink ,παλι απο την Avon....και ζητω το ροζ! Ετοιμη!

   Παρολο που αρχικα αισθανομουν λιγο περιεργα,τελικα χαρηκα πολυ που ειδα τον εαυτο μου λιγο διαφορετικο...και ακουσα και πολλα θετικα σχολια!Δεν ξερω αν το παθαινετε κι εσεις,εγω ομως κολλαω κατα καιρους  σε ορισμενα eye looks και δυσκολευομαι να αλλαξω στυλ...η αλλαγη ομως κανει πολυ καλο!

   Αυτα απο εμενα προς το παρον...
    Πολλα φιλια!!! 
      Κατερινα  xxx
    

2 comments:

Chara Sotiropoulou said...

πολύ όμορφα!!!δεν μας έδειξες όμως το αποτέλεσμα!!!τα carlo di roma που τα βρίσκεις;

Pretty Kitty said...

μμμμ....ειμαι αρκετα ντροπαλη για να δημοσιευσω φωτογραφια μου στο διαδικτυο...ασε που δεν εχω και καθολου φωτογεμεια-χαλιαααααα
αυτη η παλετα,οπως και 3-4 αλλα προιοντα της ιδιας εταιρειας ηταν δωρο με καποιες σερβιετες πριν πολυ καιρο....