October 14, 2013

EMPTIES Hand+Feet care

       Δεν αμελω ποτε την φροντιδα των ακρων μου....
Μπορει να μην εχω παντα το τελειο μανικιουρ / πεντικιουρ, παντα ομως περιποιουμαι χερια και ποδια με τα καταλληλα ενυδατικα προιοντα για να διατηρουνται απαλα και φυσικα ευπαρουσιαστα! Αυτα λοιπον ειναι εξι προιοντα περιποιησης που χρησιμοποιησα μεχρι την τελευταια τους σταγονα και αυτες ειναι οι εντυπωσεις μου απο την αποτελεσματικοτητα τους...

 

 

1. Avon Footworks

    Deep mosturising cream 75 ml

    Δεν  συνηθιζω να χρησιμοποιω ενυδατικα προιοντα για τις φτερνες,γιατι πανυα συο ντους τριβω αρκετα την περιοχη με το κλασικο φρου φρου σφουγγαρακι κι ετσι το δερμα μου διατηρειται σε πολυ καλη κατασταση...Περσι το καλοκαιρι ομως ειπα να παρω αυτη την κρεμουλα που τελειωσε φετος-το προιον υπαρχει ακομα στους καταλογους της Avon με λιγο διαφορετικη συσκευασια.Το εβαζα το βραδυ και την επομενη μερα οι φτερνες μου ηταν αψογες!Η κρεμουλα αυτη μυριζε μεντα,αφηνε μια αισθηση δροσιας και εκανε το δερμα πολυ,πολυ απαλο,χωρις να χρειαζεται μεγαλη ποσοτητα/

2. Avon Care 

    Glycerine hand & nail cream  100 ml

    Μια απο τις πιο αγαπημενς μου κρεμες χεριων (απο τα best seller προιοντα της Avon) που εχω αγορασει απειρες φορες.Η συνθεση της με γλυκερινη θρεφει νυχια και χερια,εχει διακριτικη μυρωδια και δεν θα ελεγα οτι απορροφαται αμεσα,κατι ομως που εμενα δεν με ενοχλει,καθως βαζω κρεμα χεριων κυριως το βραδυ,πριν κοιμηθω.Μια αισθητικος μου ειχε πει καποτε οτι,οση κρεμα κι αν βαλω μεσα στη μερα,με το πλυσιμο των χεριων θα φυγει...οποτε ειναι πολυ προτιμοτερο να βαζουμε μια καλη ποσοτητα ενυδατικου προιοντος τη νυχτα που δεν ερχομαστε σε επαφη με νερα για πολλες ωρες και δινουμε τη δυνατιτητα στο προιον  να δρασει σωστα.Αυτο κανω λοιπον κι εγω...

3. Oriflame Silk Beauty hand cream

   Luxury Velvet edition 100 ml

      Οι πιο πολλες κρεμες χεριων της Oriflame που ειχα δοκιμασει ,ναι μεν μυριζαν υπεροχα,αλλα δεν ηταν οσο ενυδατικες ηθελα.Η συγκεκριμενη κρεμουλα κυκλοφορησε περσι το χειμωνα σε περιορισμενη εκδοση και ηταν μια ευχαριστη εκπληξη...υπεροχη μυρωδια,γρηγορη απορροφηση και βελουδινη ενυδατωση!Η luxury Velvet εκδοχη δεν υπαρχει πλεον,υπαρχει ομως η Silk Beauty σειρα και θα ξαναανζητησω σ'αυτην κρεμα χεριων και στο μελλον!

4. Avon Care 

    Royal Jelly hand cream 100 ml

    Μια κρεμα με βασιλικο πολτο για την εντατικη περιποιηση της πολυ ξηρης επιδερμιδας.Αν και εγω δεν εχω προβλημα ξηροτητας στα χερια-τα φροντιζω ευλαβικα καθε βραδυ...-πηρα αυτη την κρεμα για δοκιμη και με ξετρελανε η μυρωδια της!Ειναι αρκετα πηχτη,γεγονος που δεν την αφηνει να απορροφηθει ευκολα(εκτος αν εχετε πολυ ξηρο δερμα,οποτε θα τη ρουφηξει!),το επομενο πρωι ομως τα χερια μου ηταν υπεροχα.Οπως βλεπετε,εκοψα τη συσκευασια για να παρω και την τελευται της σταγονα!

5. Oriflame Tender Care  Almond 13 gr

      Το κλασικο αυτο προιον χρησιμοποιειται απο τις περισοτερες γυναικες ως ιlip balm,εγω ομως το προτιμω για να ενυδατωνω την περιοχη γυρω απο τα νυχια και το θεωρω αξεπεραστο.Καθε βραδυ πριν την κρεμα χεριων βαζω μια ποσοτητα απο το Tender Care στα πατσακια και κανω μασζ.Για μενα,κανενα αλλο προιον δεν κανει τοσο καλη δουλεια στη συγκεκριμενη περιοχη...εχω παρει αμετρητα βαζακια σε διαφορα αρωματα,αλλα νομιζω οτι αυτο με το αμυγδαλο ειναι το αγαπημενο μου!Επιφυλασσομαι για την καρυδα,που δεν την εχω δοκιμασει ακομα!

6, Essence  SOS nail savers

    nail and cutticle balm  7 gr

     Ενα μπαλμ για νυχια και παρανυχιδες που μου κινησε την περιεργεια,καθως δεν γνωριζα οτι η essence διαθετει και τετοιου ειδους προιοντα...Περιεχει αμυγδαλελαιο και shea butter-μαλλον σε αυτο οφειλεται και η πολυ ευχαριστη μυρωδια του.Ειναι ενα αρκετα συμπαθητικο προιον,οπως ανεφερα ομως και προηγουμενως,θεωρω το Tender care ανωτερο και πολυ πιο αποτελεσματικο απο οτιδηποτε αλλο εχω δοκιμασει...

        Αυτα απο εμενα προς το παρον...
     Πολλα φιλια και θα τα ξαναπουμε συντομα!                   xxx 

3 comments:

Unknown said...

καλησπέρα 124 τα έχω χρησιμοποιήσει και εγω και μου αρέσουν πολυ !!!

Pretty Kitty said...

ναι ναι ειναι πολυ καλα!
εχω παρει κι αλλες κρεμες χεριων απο avon για να τις δοκιμασω και να τις συγκρινω.....

Anonymous said...

Aγαπημένα Royal Jelly!!!
Μου αρέσουν και εμένα πάρα πολύ και τρέχει και σχετικός διαγωνισμός στο blog μου! θα χαρώ να σε δώ.. φιλάκιααα!
http://greekblogforbeauty.blogspot.gr/2014/01/1st-giveaway-review-royal-jelly.html