October 23, 2013

Empties-Avon Skin Care

        Μου αρεσει πολυ να δοκιμαζω διαφορα προιοντα της Avon... βρισκω πολυ ικανοποιητικη την ποιοτητα,αλλα και τις τιμες τους.Τα παρακατω προιοντα αφορουν ολα περιποιηση επιδερμιδας και τα χεησιμοποιησα μεχρι τελους.,κυριως τους ανοιξιατικους και καλοκαιρινους μηνες...αυτες λοιπον ειναι ο εντυπωσεις μου!

 

 

 1. Solutions Truly Radiant Liposome treatment 50 ml

      Αυτη η κρεμα λιποσωματων ειναι απο τα best seller προιοντα της εταιρειας και κυκλοφορει πολλα χρονια,ειχα ομως την εντυπωση οτι προοριζοταν για ξηρο δερμα και οχι για το δικο μου μεικτο.Την βρηκα σε προσφορα κι ειπα να την δοκιασω...αν δε μου ταιριαζε,θα τη χαριζα στη μαμα μου!Την χρησιμοποιησα σαν κρεμα νυχτας και τελικα με αφησε αρκετα ικανοποιημενη.Η μυρωδια της μου θυμιζε κατι...απο τα νιατα μου-δεν ξερω τι ακριβως,παντως μου φανηκε πολυ οικεια και ευχαριστη.Δεν μπουκωσε καθολου το δερμα μου,οπως περιμενα,το ενυδατωσε επαρκως και γενικα μου αρεσε αρκετα για κρεμα νυχτος.

 

2. Solutions Hydra Radiance Day cream  spf 15, 50 ml

    Η σειρα αυτη λεγεται πλεον Truly Radiant και τη συμπαθω πολυ.Μου αρεσει να τη χρησιμοποιω την ανοιξη,οταν πιανουν οι πρωτες ζεστες,γιατι εχει ελαφρια υφη που απορροφαται ευκολα και δεν βαραινει το δερμα μου.Μυριζει πολυ ευχαριστα και τη θεωρω ιδανικη για ηλικιες απο 25 εως 35,η για μια εναλλακτικη,ελαφρια προταση για γυναικες 35+, οπως εγω!

3.Solutions Hydra Radiance Night cream 50 ml

       Η κρεμα νυχτας που συμπληρωνει τελεια την προηγουμενη κρεμα ημερας,.Με σαφως πιο πυκνη υφη που απορροφαται ομως ευκολα και χωρις να κολλαει,εχει την ιδια ευχαριστη μυρωδια και αφηνει το δερμα πολυ απαλο και λαμπερο το επομενο πρωι.Μ'αρεσει!


4. Solutions Truly Radiant Perfecting Tint Release moisturiser spf 20, 50 ml

      Αυτη τη λοσιον την χρησιμοποιησα ως κρεμα ημερας ,οταν ειχα την κρεμα λιποσωματων για τη νυχτα.Αρχικα μου αρεσε η λεπτη υφη της,τελικα ομως διαπιστωσα οτι εκανε το δερμα μου να γυαλιζει πολυ...επισης,ενω δεν εχει χρωμα,υποτιθεται οτι δινει μια ομοιομορφη οψη στην επιδερμιδα,αυτο ομως που εγω παρατηρησα ηταν οτι απλως εκανε το προσωπο μμου να δειχνει λιγο πιο σκουρο...Δεν με ικανοποιησε καθολου και δεν θα την ξανααγοραζα.



 5. Avon Care 3 in 1 Cleanser,toner,moisturiser

     Ουπς...γραψτε λαθος!Γι'αυτο το προιον σας εχω μιλησει σε προηγουμενο ποστ-empties makeup+demakeup-και κατα λαθος το ξαναεβγαλα φωτογραφια!Sorry!
 

6.Clearskin Professional Clarifying Toner Pads

      Απο η σειρα για προβληματικα δερματα με σπυρακια θεωρω οτι ειναι ιδανικη για νεαρες ηλικιες και οχι για τη δικη μου,πηρα ομως μονο αυτο το προιον για να βοηθησω λιγο τα σημαδακια μου να υποχωρησουν.Το πλαστικο βαζακι περιεχει 45 ποτισμενους δισκους που χρησιμοποιουσα το βραδυ μετα τον καθαρισμο.Πςειεχουν σαλυκυλικο οξυ και πραγματι με βοηθησαν πολυ στις φασεις που τα σπυρακια μου ηταν σε εξαρση.Πολυ ευχαριστως θα τους ξανατιμησω!


7. Solutions Freshest Pure moisturising gel 50 ml

    Ενα πολυ ενυδατικο προιον με μη λιπαρη υφη και σε μορφη τζελ που με βολεψε πολυ το καλοκαιρι,ειτε σαν βαση για την αντιηλακη κρεμα το πρωι,ειτε σαν δροσιστικη και ελαφρια κρεμα νυχτας.Ευχαριστη ,απαλη μυρωδια,σχετικα γρηγορη απορροφηση και σε γενικες γραμμες ενα προιον που μου αρεσε ιδιαιτερα!
 

8.Anew Reversalist  Sheer Tint moisturiser spf 50 UVA/UVB 50 ml

     Αγαπω  πολυ τη σειρα Reversalist και χαρηκα πολυ με την κυκλοφορια αυτης της κρεμας,καθως θεωρησα την λεπτορρευστη υφη της ιδανικη για τους πιο ζεστους ανοιξιατικους μηνες.Ειναι αρκετα συμπαθητικη,εχει οντως ελαφρια συνθεση και ανεπαισθητη μυρωδια,ομως δεν μου φανηκε τοσο ενυδατικη οσο η αρχικη κρεμα σε βαζακι της ιδιας σειρας.Ειναι σαφως καλυτερη οταν εχει περισσοτερη ζεστη και δινει μια ελαφρως ομοιομορφη οψη στο δερμα,αλλα γενικως δεν με ξετρελανε...

9. Avon Sun Antiaging face cream Sensitine skin

  very hygh protection spf 50 UVA.UVB 50 ml

     Λογω ευαισθητης επιδερμιδας χρειαζομαι πολυ υψηλους δεικτες προστασιας ολο τον χρονο,ποσο μαλλον το καλοκαιρι...το 50 ειναι απαραιτητο!Και αυτη η κρεμα ομως,οπως και οι περισσοτερες που εχω δοκιμασει με τοσο υψηλο δεικτη, δεν με ικανοποιησε πληρως.Δεν αντιμετωπισα καποιο προβλημα οσον αφορα την προστασια απο τον ηλιο-πραγματι παρεχει ισχυρη ασπιδα προστασιας,δεν κοκκινησα και δεν ερεθιστηκα καθολου.Αυτο που δεν μου αρεσε ομως ηταν η αρκετα πυκνη υφη,που δεν μπορουσε να απορροφηθει ευκολα,εκανε το δερμα μου να γυαλιζει και αφηνε και μια ασπριλα για λιγη ωρα...Η αληθεια ειναι οτι το ιδιο ακριβως συμβαινει με ολες τις κρεμες με δεικτη 50 που εχω δοκιμασει.Ακομα λοιπον ειμαι σε αναζητηση του τελειου αντιηλιακου προιοντος για τις δικες μου αναγκες...


               Αααααυτα προς το παρον απο εμενα....
     Μεχρι το επομενο ποστ...πολλα φιλια!
                                                    xxx

No comments: