September 17, 2013

BARBIE + CHANEL = LOVE!!!


   hey there beautiful girls!


       Εχω την εντυπωση οτι ,τωρα που μεγαλωσα,οι Barbie μου αρεσουν πολυ περισσοτερο απο τοτε που ημουνα μικρουλα...Τοτε ομως δεν υπηρχαν ολες αυτες οι απιστευτες Barbie dolls που κυκλοφορουν σημερα!

    Στις βολτες μου στο διαδικτυο εχω πεσει πανω σε πραγματικα πανεμορφες εκδοσεις της κλασικης πλεον κουκλιτσας...και διαπιστωνω διαρκως οτι η φαντασια απλα δεν εχει ορια!Ολες γνωριζουμε οτι η Barbie ειναι ορκισμενη fashionista και βεβαια δεν θα μπορουσε  να μην συμπεριλαβει στην γκαρνταρομπα της και μερικα περιτεχνα συνολακια Chanel!
    Επελεξα λοιπον καποιες φωτογραφιες απο Barbie εμπνευσμενες απο το χαρακτηριστικο στυλ της madame Coco για να τις μοιραστω μαζ σας...Οχι πειτε μου,δεν ειναι τελειες?


                              Classic Chanel style!






Chanel Barbie...στα ροζ!Τι αλλο?


Ουφ..πολυ κουραστικο πραγμα το shopping στο Παρισι...


Ειμαι ομως και πολυ στυλατη...


Οχι να το παινευτω,δηλαδη...



  Νομιζω ομως οτι ειμαι καταπληκτικη!!!




 ...και παντα μες στη μοδα!



     Μμμμμ....πως να βαφτω σημερα?


Για το αρωμα μου,δεν υπαρχει αμφιβολια...


J'adore Chanel!




    Πως σα φαινονται?
    Αν σας αρεσαν ,stay tuned....ερχεται και δευτερο μερος!

No comments: