August 25, 2013

ΠΕΡΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ....

           Ε,ναι λοιπον.Το ομολογω.
           Εχω απαιτησεις.



   Πριν απο μερικες μερες,τελειωνοντας απο τη δουλεια,μπηκα σ'ενα ταξι,του οποιου ο οδηγος ειχε ιδιαιτερη ορεξη για κουβεντα.Και οπως αποδειχθηκε στη συνεχεια,ιδιαιτερη ορεξη για αμπελοφιλοσοφιες.
    Ξεκινησε λοιπον να μου λεει τον πονο του για την 29χρονη κορη του.Οτι ειναι ακομα ελευθερη και δεν δειχνει καμια απολυτως διαθεση να αποκατασταθει,διοτι δηλωνει απογοητευμενη απο τους αντρες.Οτι οι γυναικες δεν θα επρεπε να ειναι τοσο επιλεκτικες και να το παιζουν δυσκολες.Οτι καπως την εχουμε δει ολες και δεν ειναι δυνατον καποια με χοντρα μπουτια και σακουλες  κατω απο τα ματια να θελει διπλα της τον George Clooney.Οτι ο πρωτος ερωτας στη ζωη μιας γυναικας ειναι και ο πιο σημαντικος και ,αν την απογοητευσει,ολοι οι αντρες που θα ακολουθησουν,θα το πληρωσουν ακριβα.Οτι οι γυναικες ερωτευονυαι μονο καποιον που θεωρουν πολυ ανωτερο τους και κατα βαση αποτελει για αυτες απιαστο ονειρο.
    Δεν ξερω πως ο συγκεκριμενος κυριος απεκτησε ολες αυτες τις καταπληκτικες γνωσεις για τη φυση και την ψυχολογια των γυναικων και για ποιον ακριβως λογο προσπαθουσε να πεισει και εμενα,που εμφανεστατα ανηκω στο εν λογω φυλο και ,οσο να'ναι,κατι θα ξερω κι εγω.Προσπαθησα καποιες φορες να παρεμβω ευγενικα,ο μονολογος ομως συνεχιζοταν με μεγαλη επαρση.Κι επειδη ειχα ηδη κανει κεφαλι απο τη δουλεια και δεν αντεχα να ακουω αλλες μπαρουφες,2-3 λεπτα πριν φθασω στον προορισμο μου ,πηρα υφος και ειπα τα εξης...
   -Τι να πω,αγαπητε μου,δεν εχω αποψη για κανενα απο τα θεματα που θιξατε.Υποθετω οτι αναφερεστε στον μεσο ορο ανδρων και γυναικων,με τον οποιο δεν εχω καμια απολυτως σχεση.
   -Δηλαδη? τσιμπησε ο οδηγος.Τι εννοειτε?
   -Εννοω οτι δεν ανηκω στους κοινους θνητους,στους οποιοτς προφανως αναφερεστε.Δυστυχως η,κατα τη γνωμη μου ευτυχως,απ'ολους και ολες οσες βλεπετε να κυκλοφορουν εκει εξω,ειμαι πολυ διαφορετικη και απ'οτι φαινεται,πολυ ανωτερη.Πολυ εξυπμοτερη.ικανοτερη και σαφως πολυ ωραιοτερη.Επομενως ειμαι ιδιαιτερα σνομπ και δεν μπορω να εχω οποιαδηποτε αποψη για ολα αυτα τα ...τελος παντων σοβαρα θεματα που μου περιγραφετε.
    Ο οδηγος αλλαξε δεκα χρωματα.
    -Εμ...μην το λετε εσεις αυτο...αφηστε να κρινουν οι αλλοι αν ειστε οντως ανωτερη...
    -Χα!Οι αλλοι!Θα περιμενω εγω να μου πουν ΟΙ ΑΛΛΟΙ τι ειμαι και τι δεν ειμαι!Ξερουν αυτοι και δεν ξερω εγω!Πολυ αστεο!Τι σας οφειλω?Ευχαριστω,χαιρετε.

    Οταν βγηκα απο το ταξι,γελουσα μονη μου με τις χαζομαρες που αναγκαστηκα να ξεστομισω για να του κοψω τη φορα...Ολα πια τα ηξερε αυτος ο κυριος για τις γυναικες και σιγουρα του εδωσα και πολυ φρεσκο υλικο για να εξιστορει στους επομενους πελατες του,με την ψωναρα που του ετυχε...Εκτοτε ομως οι αλαζονικες του δηλωσεις μου δημιουργησαν τις εξης αποριες...

    Γιατι πρεπει μια γυναικα,οταν πλησιαζει σε καποια ηλικια η οταν την ξεπερναει να  παθαινει αμοκ και να θεωρει ιερη της υποχρεωση να . . . αποκατασταθει? Ενω για εναν αντρα σε καμια περιπτωση δεν ισχτει κατι τετοιο? Γιατι πρεπει μια γυναικα ,οποιασδηποτε ηλικιας και εμφανισης,οχι μονο να ανεχεται,αλλα να θεωρει και μεγαλη της τιμη το να της την πεφτει με θρασος ο καθε ασχετος? Γιατι θεωρειται δεδομενο οτι ο πρωτος αντρας που συγκινει μια γυναικα τη σημαδευει ανεξιτηλα και το στιγμα του την ακολουθει και την ταλαιπωρει για την υπολοιπη ζωη της,ενω ενας αντρας μπορει να ερωτευεται αβερτα και μαλιστα να μενει ανεπαφος ψυχολογικα απο καθε σχεση....και να περνα με απιστευτη ευκολια στην επομενη? Και επιτελους,γιατι θεωρουν οι περισσοτεροι εκπροσωποι του ...ισχυρου φυλου οτι μας κανουν χαρη που ασχολουνται μαζι μας? Οτι μας πεφτουν πολλοι? Οτι θα επρεπε να τους θαυμαζουμε απεριοριστα οτι κοτσανα κι αν κανουν η πουν και παντα διπλα τους αισθανομαστε μειονεκτικα?


    Ουφ.Τα'πα και ξεθυμανα...

   


No comments: